środa, 7 sierpnia 2013

CO BĘDZIE ''PIESCIŁO'' MOJE WŁOSY W SIERPNIU ?

Cześć Dziewczyny !
U Was też jest tak mega gorąco ? Ja w ten upał wybrałam się na zakupy.. Kupiłam tylko buty , ale w piątek to nadrobię :D Dziś może juz trochę późno na plan pielęgnacji bo mamy już 7 sierpnia , ale co tam ! Na ten miesiąc nie mam szczególnego planu jest tu trochę produktów , które chcę zdenkowc by zastąpić je nowymi wiec pokażę Wam czym będę przez ten miesiąc dopieszczała swoje włosiska :)


Latem ze względu na te upały myję włosy co dwa dni. Powyżej moi sierpniowi przyjaciele.

Szampony : W sumie brakuje tu szamponu do mocniejszego oczyszczania , ale właśnie dziś mi się skończył i nie zdążyłam kupić kolejnego , ale pewnie będzie to barwa ziołowa. Do mycia ''na co dzień'' mam zamiar używać szamponu marokańskiego , o którym pisałam w tym poście. Na większe wyjście szampon z efektem laminowania.

Maski : Skoro już jestem przy serii love2mix to wspomnę , iż maskę również zafunduje włosom na większe wyjścia czyli po prostu będzie to laminowanie zestawem love2mix , o którym mogłyście przeczytać tutaj. Inną sierpniową maską będzie toskańska Planeta Organica , o której mogłyście przeczytać tutaj. Raz w tygodniu kiedy to przy następnym myciu będe miała zamiar uzyć mocnego szamponu zaserwuję włosom silikonowa bombę z odzywka z Beauty for you , którą bardzo lubię.

Olejowanie : W sierpniu będzie królował olejek sesa plus , o którym mam nadzieję niebawem Wam napiszę.Postaram się olejowac włosy na noc. Mam nadzieję , że nie będzie tak jak w lipcu (nie olejowałam ich wcale !) i to nadrobię.

Zabezpieczanie : Do zabezpieczania podłuzy mi moja nowa mgiełka gliss kur. Akurat jest na promocji w rossmannie i kosztuje 9,99zł. Moją uwagę przykuł fantastyczny skład , same zobaczcie.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Parfum, Cetrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Phenoxy Ethanol, Potassium Sorbate, CI 15985, CI 47005.

Będzie mi służyła jako zabezpieczacz po myciu oraz jako mgiełka nad wodę gdzie będę co jakis czas spryskiwać nią włosy.

Wcierki : Oczywiście fenomenalne serum babuszki agafji , o którym mogłyście przeczytać w tym poście. (Jest już dostępne) Ja mam zamiar po wykończeniu tego zamówic sobie jeszcze 2 buteleczki wiec nie wybierzcie mi wszystkiego :D

To wszystko ! A jaki wasze włosowe plany na sierpień ? Macie tą nową mgiełkę gliss kur ? :)
Aaa i jesli wiecie gdzie mogę obejrzeć wszystkie sezony serialu ''Dynastia Tudorów'' bez logowania dajcie mi koniecznie znać bo strasznie się w to wkręciłam choć wiem jaki będzie koniec(historia) to uwielbiam takiego typu seriale/filmy :)

86 komentarzy:

  1. chyba pobiegnę do Rossmana po tę mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) zawsze myślałam, że to zwykłe oblepiacze, ale jak widać niekoniecznie :)

      Usuń
    2. Mam super skład jak na gliss kur :)

      Usuń
    3. O wiele lepszy skład ma wersja Oil Nutritive - link do KWC => http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=50138. Wypróbowałam, polecam :)!

      Usuń
  2. Dobre zaplecze :))

    A seriale polecam oglądać na http://iitv.info/tudorowie/ :)
    Tylko dobrze kliknij a będziesz oglądać za darmochę i bez limitów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki w takim razie dziś czeka mnie miły wieczór filmowy :)

      Usuń
  3. Oj Oj! Ależ będzie rozpieszczanie!

    Do moich zapasów dołączył zestaw Balea z olejkami - szampon i odżywka, olejki Alverde, Balsam do włosów Baikal Herbals. Tym będę moje włosy rozpieszczać.
    I nadal odżywką Oleo Repair Garnier Fructis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic z tej firmy balea ani alverde :)

      Usuń
  4. Mam tą mgiełkę jest całkiem spoko i faktycznie skład ma bardzo przyjemny. Trzeba tylko uważać z ilością bo może obciążać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko ze ta mgielka ma ciężki silikon w składzie... Wiec po nim konieczne jest oczyszczanie. Czy może sie mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o Phenyl Trimethicone, to można go zmyć szamponem bez SLeS. Ten silikon zaliczany jest do tych "bezpiecznych" ;-).

      Impre, taki zestaw pielęgnujący widziałabym i u siebie :-D

      Usuń
    2. Dokładnie :) Silikonów nie należy się bać :)

      Usuń
  6. to ja chyba już się nie załapię na tą mgiełka gliss kur , bo do rosmanna zajadę tak za 2 tyg

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie palam miloscią do gliss kura :D jak sprawuje sie Sesa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , ale akurat ta mgiełka zasługuje na uwagę :)
      A póki co dobrze :D

      Usuń
  8. w sierpniu też planuje wrócić do olejowania włosów , mam też plan kupić olej z łopianu ,
    co do szamponu i odżywki to chyba postawię na tanie i sprawdzone produkty z drogerii bo nie widzę różnicy a skoro nie to po co przepłacać ...

    OdpowiedzUsuń
  9. jutro pędzę po tego Gliss Kurra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gliss Kur jest bardzo fajny :) używam i chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. laminującą maskę też mam i dziś użyłam pierwszy raz, bo nie mogłam się doczekać :D planuję stosować ją okazyjnie ;)
    no i oczywiście od tygodnia trwa moja kuracja serum Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak te oba produkty się u Ciebie sprawdzą :)

      Usuń
  12. Znam wszystkie z tych kosmetyków,ale żadnego nie używałam :< Też uwielbiam Dynastię Tudorów,genialny serial! Zawsze zachwycałam się włosami Anny Boleyn :D
    Oglądałam na tej stronce: http://www.serialeonline.pl/dynastia-tudorow-tudorowie-online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ! Polecam Ci film ''Kochanice króla'' :)

      Usuń
  13. Te serum babuszki mnie kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj znać jak się sprawdzi ta mgiełka Gliss Kur, jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do włosów - oprócz szamponu, czasem używam odrobinę jedwabiu :-) Ostatnio zauważyłam, że im mniej nakładam, tym moje włosy lepiej wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Ci wykupię te sera na porost włosów:D

    Żartuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O,widzę serum na porost,również je używam.Maska z mango bardzo spodobała się mym włosom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Twojego arsenału nie mam nic, ale prawie wszystko kusi (oprócz Gliss Kura) ;)
    Ja w tym miesiącu będę kontynuowała moją bogatą pielęgnację.
    A serial dopisuje do listy "do obejrzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w sierpniu będę kończyć odżywkę jajeczną joanny i odżywkę z granatem alterry, ale zostało ich już niewiele. Może dokończę też maskę biovaxa do włosów blond i zabiorę się za coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam maskę alterra i spisała się super ;)

      Usuń
  20. Życzę, abyś nie zapominała o olejowaniu i wytrwałą w swoich planach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro pojadę po mgiełkę, bo z Loreala skończył mi się olejek.
    Olejek Sesa niezbyt dobrze pachnie. Mój chłopak zakazał mi używania go, bo twierdzi, że pachnie końskim moczem (hoduje konie). Niestety jest to prawda, pranie ręcznika i poszewki na poduszkę po olejowaniu nie należy do najciekawszych doznań, wszystko brzydko pachnie po wypraniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie zamówiłam sobie tą wcierkę z kodem promocyjnym od Ciebie;) i jeszcze maskę ale drożdżową, już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że będziesz zadowolona :) Aaaa maskę drożdżową polecam stosować jako maskę bez spłukiwania na suche włosy :)

      Usuń
  23. Serum Babuszki muszę mieć..
    Ile razy już to powtarzam, ale kusi mnie niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te serum na porost, ale jakoś brak mi mobilizacji do regularnego wcierania:/ Jednak Twoja recenzja jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda bo przy regularnym stosowaniu sa super efekty. Może teraz się zmotywujesz :)

      Usuń
  25. Ależ Twoje włosy mają się dobrze :D taka pielęgnacja :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię odżywki z Gliss Kurr, świetne niezmiennie od lat

    OdpowiedzUsuń
  28. Z całego zestawu znam tylko psikało Gliss kur:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Gliss Kur! Mam psikadło z jedwabiem i jest bardzo fajne, ale na to też się chyba skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj, sledze Twoj blog od dluzszego czasu, lubie czytac Twoje opinie na temat produktow.
    Zaciekawil mnie szampon z efektem laminowania, czy moglabys podac nazwy produktow ktore sie sprawdzily u Ciebie i bylas z nich zadowolona.
    I jesli juz zawracam Ci glowe to moze doradzisz cos na wlosy z tentencja do wysuszania co jakis czas ?
    Czekam na odp. i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Napisz proszę na mój e-mail :)

      Usuń
  31. Twój zestaw pielęgnacyjny na sierpień przedstawia się bardzo ciekawie. :) Sama jestem posiadaczką Ultimate Oil Elixir z Gliss Kur i niebawem zamierzam umieścić na blogu recenzję tego produktu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak ta mgiełka się u Ciebie sprawdziła :)

      Usuń
  32. No i muszę mieć tą mgiełkę ;) Do kiedy trwa ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w tym miesiącu muszę nie zapominać o olejowaniu włosów bo jakoś ostatnio mi to słabo idzie ;( Za interesowała mnie tą mgiełką ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja w tym miesiacu stawiam tez na olejowanie - koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne włosy! Moje są dość wysuszone po ombre, ale teraz zastanawiam się nad olejowaniem bo są dość długie a obcinać mi szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...