poniedziałek, 5 sierpnia 2013

A MOŻE LAMINOWANIE Z SERIĄ LOVE2MIX ? 2 RÓŻNE EFEKTY NA WŁOSACH

Cześć Dziewczyny !
Pamiętacie szał na laminowanie włosów ? Ja do dzis wspominam ja musiałam wygrzebywać z włosów zaschnięta żelatynę..Dlatego ucieszyłam się kiedy na rynek wyszła seria z love2mix mająca dawać owy efekt laminowania. Wszystko mamy gotowe i nie musimy się denerwować przygotowaniem mikstury :D Szampon już Wam recenzowałam i jak wiecie u mnie się on nie do końca sprawdził , ale w duecie z maską mi się spodobał. 

Jeśli jesteście ciekawe recenzji szamponu to zapraszam Was do tego wpisu. Dzis więcej uwagi poświęcę masce z tej serii , która mnie i zachwyciła i zawiodła. Czemu ? Zaraz to wyjaśnię :)

Z love2mix miałam już maskę z proteinami pereł , która mnie  zachwyciła. Jej recenzję możecie przeczytać w tym poście. Maskę z efektem laminowania otrzymałam od ''sklepu'' drogeria-lily i tam też możecie ją kupić.klik Jest ona  zamknięta w gustownym opakowaniu i cieszy się uznaniem wśród włosomaniaczek , ale są i takie , którym ona nie podpasowała. Ja stoję chyba jakoś pomiędzy tymi grupami. Jeśli chodzi o zapach to pachnie tak jak szampon z tej serii i szczerze mówiąc jestem tym zapachem zachwycona. Właśnie siedzę ''z nosem w butelce'' i wącham :) Czuję słodki zapaszek moze nawet słodszy niz zapach szamponu. No musicie to poczuć ! Ale dobra przejdźmy do działania. Zauważyłam dwie różne reakcje moich włosów na laminowanie tym zestawem.

OPCJA I : LAMINOWANIE Z NATURALNYM SCHNIĘCIEM 
Podczas spłukiwania włosy są mega mięsiste. Po spłukaniu również czuję miękkośc , ale już nie taką. Są delikatnie gładsze , a skręt delikatnie rozluźniony. Dlaczego mnie zawiodła? Bo efekt jest krótkotrwały. Na moich włosach utrzymał się tylko jeden dzień :( Może to znów wina tego , iż są kręcone ? I szkoda , ze nie dociąża moich włosów. Pozwoliłam im naturalnie wyschnąć i powiem wam , że naturalne schnięcie psuje zamierzony efekt. Nie widzę tez blasku.. Efekt opcji pierwszej możecie zobaczyć poniżej :


OPCJA II : LAMINOWANIE , WŁOSY WYSUSZONE SUSZARKĄ 
Tutaj efekt jest rewelacyjny. Włosy są wyraźnie wygładzone , a skręt bardzo rozluźniony czyli taki o jakim marzę. Dodatkowo zyskują na blasku czego nie ma w opcji pierwszej.Na początku myślałam  że to efekt suszarki , ale gdy nakładałam inne maski i suszyłam włosy takiego efektu nie było bo jeszcze nigdy skręt mi się tak nie rozluźnił :) Dlatego tez z chęcią sięgam po ten zestaw  gdy mam zamiar suszyć włosy. A oto fragment włosów po opcji drugiej (fragment bo nie miałam ''asystenta'' do uwiecznienia efektu po całości :


Podsumowując takie laminowanie mi sie podoba. Nie muszę się parać w żelatynie i wygrzebywać jej z wlosów. Bez suszarki nie widać efektu wow , ale w połączeniu z nią zestaw daje efekt rozluźnionego skrętu czyli coś co lubię. Ma to swoje dobre strony bo opcja I będzie odpowiednia dla osób chcących zachować kręciołki , a opcja druga dla tych , które chcą ten skręt rozluźnić :)

Miałyście ten zestaw bądź jedną z tych rzeczy ? Jak efekty u Was ? :)
Buziaki ! :)

87 komentarzy:

  1. czaję się na tę maskę, ale jak na razie mam tego wszystkiego za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się ''ograniczać'' :D

      Usuń
  2. Za żelatyną też nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W przyszłości zamierzam ją wypróbować, póki co moim marzeniem są maski OMIA :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam jeszcze laminowania bo wydawał mi się za trudne ale teraz może się odważę :) A jaka cena jest tej maski? Zapraszam do siebie http://variouslylegumelife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabierałam się za laminowanie, ale nic mi z tego nie wyszło he he. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą firmę, więc myślę, że i na tą serię przyjdzie czas ;)
    a laminowania jeszcze nie wypróbowalam....

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tak z całkiem innej beczki- co to za "jajeczko" z tyłu na zdjęciu?
    Wygląda pięknie!! :))

    a maski mi się marzą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które ? :D Too na drugim zdjęciu to chyba rozmazany wisiorek :)

      Usuń
  8. Faktycznie, opcja nr 2 prezentuje się u Ciebie pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tę maskę, ale jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ;)

      Usuń
  10. Chyba będę musiała pomyśleć o zakupie tej maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno szampon jak i odżywka są na mojej zakupowej liście :) Ja suszę włosy suszarką więc ciekawe jak to u mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam teraz i szamponu i maski razem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie miałam, a mi się tak bardzo podobają twoje kręciołki , chciałabym mieć takie włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , a ja zaś chcę mieć proste :)

      Usuń
  14. Jak wykończę maskę i szampon z pomarańczą i chili to kupię ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba się skuszę na ten zestaw :) opcja 2 wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysle o tym zestawie. Swietna sprawa :) Dodam Cie do obserwowanych, bo masz tutaj tyle ciekawych rzeczy :)) serdecznie pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super efekt z suszarką :) Ja rzadko suszę suszarką, a jak już to wydaje mi się, że włosy są matowe, a tu, u Ciebie wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne włosy Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie ta maska była za słaba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam.. i też myślę , że jest trochę za lekka solo :)

      Usuń
  20. próbowałąm laminowac ale czasem efekty są żadne a czasem są. i nigdy nie wiem czemu ten sprawdzony zestaw nie działa a czemu działa

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze tego zestawu. Nie wpadła bym na to, że jeden produkt, a dwa efekty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy efekt daje z suszarką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga opcja dała niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do pierwszej - owszem :)

      Usuń
  24. Cokolwiek nie nałożę na włosy zawsze po wysuszeniu suszarką się o wiele bardziej proste i błyszczące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zaś takich efektów nie ma przy każdej masce :(

      Usuń
  25. To już kolejny produkt, przy którym mam podobne odczucia do Twoich.:) U mnie również maska nie zrobiła efektu "wow".Moje włosy są lekko falowane, wysokoporowate, ta maska nie dociąża ich, ta mięsistość, która czuć podczas zmywania wraz z schnięciem włosów ulatuje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dlatego spróbowałam sposobu z suszarka :)

      Usuń
  26. nie mialam -nawet nie wiedzialam ze Taki Produkt gotowy istnieje:))
    - koniecznie musze kupic:))))
    fajnie ze o tam napisalas -dla mnie to nowa-nowinka kosmetyczna:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam maskę i także lubię jej zapach. :)
    A co do działania to jestem tak średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie korzystałam z takich kosmetyków, ale słyszałam dobre opinie na temat laminowania włosów, może w końcu sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam sam szampon i niestety nie zauważyłam wygładzenia włosów czy też efektu laminowania. Za to jestem zainteresowana maską z proteinami pereł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też solo się nie sprawdził ;/

      Usuń
  30. ja nie suszę włosów, więc wiem czego na razie nie kupować :) świetnie to przedstawiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. może i opcja droższa ale przynajmniej żadne zwierzątko przy tym nie ucierpiało :) moje włosy pokochały tę maskę.. szamponu nie miałam okazji używać. Po biovaxie miałam taki efekt jak Ty po suszarce, plus skręt był na tyle mocny, że po rozpuszczeniu warkocza miałam swoje loczki :) natomiast po szamponie z SLeS nie dała już takiego fajnego efektu "rureczek" na włosach.. Ale będę jeszcze testować, wierzę w nią bo opanowała mój puch samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie sama żelatyna spisuje się średni- ani nie robi szkody, ani większego pożytku.
    Z tej serii mam szampon ale efektu laminowania to on nie daje.. W zasadzie to w ogóle słaby on jest. Maski nie miałam, ale chyba też się nie skuszę. Boję się, że na moich kręconych tez nie będzie spektakularnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Maska, którą przedstawiłaś naprawdę mnie zainteresowała. Efekt po wysuszeniu suszarką jest naprawdę świetny! :) Masz przepiękne włosy! :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skusiłam bym się na tą maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najfajniejsze z tego wszystkiego i tak są Twoje włosy ;) Zazdroszczę Ci ich bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  36. moja metoda laminowania żelatyną nie daje efektu wygrzebywania jej z włosów, wszystko ładnie się wypłukuje:)jakkolwiek maska jest całkiem niezła:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ''problem'' tkwi chyba w spłukiwaniu żelatyny :D

      Usuń
  37. Hej kochana chcę bardzo zapuścić wloski ( mam kręcone ) moglabyś mi doradzić które produkty na poczatek jakieś mieszanki takie które mozna jednoczesnie stosowac ? Przeglądam Twojego bloga ale jest tego tyle ze nie moge sie zdecydowac ;) Prosze pomoż ;)) Bede bardo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na e-mail :)

      Usuń
    2. napisałam ;))

      Usuń
    3. dostałam wiadomosc ze email nie doszedl do Ciebie nie wiem dlaczego. Moze musze nazwisko wpisac przed adresem ?

      Usuń
  38. wysłalam ponownie mam nadzieje ze doszlo dasz mi znać ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej czy spiruline można kupić w aptece i jaka jest jej cena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tabletkach z pewnością.Tą sproszkowana kupisz w sklepach zielarskich lub zdrową zywnościa. Ja za 100g zapłaciłam 10zł :)

      Usuń
  40. Mam ten szampon i masz racie zapach jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...