sobota, 17 sierpnia 2013

5 ZASTOSOWAŃ CIENI MINERALNYCH I O TYM CZY WARTO W NIE INWESTOWAĆ

Cześć Dziewczyny !
Kiedy to czytacie to ja zapewne wyleguję się nad wodą , albo czekam i w międzyczasie sprzątam. Tak czy siak dziś mam chęć zaprezentować Wam 4 cienie mineralne oraz opowiedzieć krótko o ich 5 zastosowaniach.

Na początku wspomnę , że cena tych cieni jest dość wysoka jak na cienie bo jeden kosztuje 25zł (tutaj)  i to może  zniechęcać bo dokładamy trochę i mamy świetną paletkę sleek :) Ale jeśli jesteście fankami sypkich cieni to myślę , że warto zwrócić na nie uwagę choćby ze względu na ich właściwości i zastosowania. Ja jeśli chodzi o te cienie mam cztery kolorki :





Jeśli chodzi o jakośc tych cieni to jestem zadowolona i mam wręcz identyczne odczucia jak inne blogerki posiadające te cienie. Na sucho są średnio napigmentowane , na bazie trochę lepiej , ale na mokro rewelacja. Jedynym minusem jaki dostrzegam w tych cieniach to to , że się osypuja podczas robienia makijażu ,ale radzę sobie z tym podkładając pod oko wacik. Jeśli chodzi o trwałość to jestem jak najbardziej na tak. Nakładam te cienie na baze i wtedy trzymają się około 8-10 godzin więc z trwałości jestem zadowolona. Praktycznie nie nakładam ich na sucho bo efekt na mokro jest o wiele bardziej intensywny i ładniejszy. Ich zdecydowaną zaletą jest mega wydajność co też warto wziąść pod uwagę jeśli przestraszymy się ceny. A teraz pięć zastosowań tych cieni :

1.Cień na sucho
2.Cień na mokro
3.Jako błszczyk - wystarczy zmieszać odrobinę cienia z wazeliną i nałożyć na usta
4.Jako lakier do paznokci - tutaj wystarzy dodać cienia do bezbarwnego lakieru
5.Jako nowy kolor - trohę dziwnie to zabrzmiało , ale chodziło mi o to , ze te cienie mozna ze soba łączyć i tworzyć nowe kolory.

Dostępność : http://www.galeriawdzieku.pl/

Podsumowując : Na sucho dają delikatny efekt , ale na mokro robią wrażenie. Są trwałe i mają wiele zastosowań. Są stosunkowo drogie jak na sypkie cienie , ale są bardzo wydajne więc im to wybaczam :)
Miałyście kiedyś cienie mineralne ? Jesteście zadowolone ? A już jutro bądź pojutrze pokażę Wam coś co już jakiś czas temu Wam obiecałam :)

30 komentarzy:

  1. Kurcze ładne kolorki, jakoś nie mogę się przekonać do sypkich cieni, a tutaj niestety cena nie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena + wysyłka nie przekonuja :(

      Usuń
  2. ja nie używam cieni ;x tylko eye liner ewentualnie kredka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Onyx jest cudowny ! szkoda że cena taka ale z drugiej strony i skład w zupełności czysty żadnej chemii chyba tam nie znajdę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. kupić biały, niebieski, czerwony i żółty i można mieszać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj drogie ;< ja się nie maluje więc i tak nie kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wlasnie 4 cienie La Rosa, bardzo fajne sa :) super, ze wymienilas zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale na prawdę wyglądają ciekawie na mokro.
    Chętnie bym kiedyś wypróbowała takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne kolory :-)!! Zakochałam się w 20 Emerald :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marza mi sie takie cienie. Zniecheca mnie jedynie cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest wysoka jak na cienie :/

      Usuń
  10. Ah mam tyle cieni, że wystarczy mi :P ale mineralne mam dwa. I nie korzystam z nich nawet.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to wolę kupić pigmenty z kolorówki.
    Gama kolorystyczna ogromna, tanie, wydajne, trwałe. Używam od przeszło roku i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie mineralne są świetne ! Ale totalnie nie spisują się przy soczewkach, niestety sypią się ( nawet na mokro) i lecą do oczów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda :( Ja podkładam pod oko wacik :)

      Usuń
  13. Nigdy nie używałam sypkich cieni,
    ale zainteresowały mnie ostatnio cienie ZAO
    niestety też do tanich nie należą
    a co do Sleeka - kupiłam pierwszą w życiu paletkę i kocham! przepadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadłam - mam au naturel i jestem zachwycona :)

      Usuń
  14. Bardzo ładne. Ja się jakoś nie mogę przekonać, ale to chyba z lenistwa :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...