poniedziałek, 15 lipca 2013

Rabaty na olejek sesa oraz konkurs ''Moja recenzja olejku sesa''


Śpieszę do was z informacją o tym , że w sklepie helfy jest 9 dni rabatu na olejek sesa. Tak jak widać powyżej do 17 lipca olejek sesa można kupić z 25% rabatem ! Później (do 20 lipca) rabat  będzie wynosił 20% , a do 23 lipca już tylko 15% .Dlatego im szybciej tym lepiej :) Dodatkowo sklep organizuje ciekawy konkurs pod tytułem  "Moja recenzja olejku Sesa" dla użytkowników Sesy kupionej w Helfy.pl. Najlepsza recenzja zostanie nagrodzona  koszykiem kosmetyków z serii Sesa o wartości ok. 150zł, do tego zostanie rozdanych 10 olejków Sesa. Więcej informacji o konkursie tutaj.

Lubicie olejek sesa ? :)

15 komentarzy:

  1. niecałe 19zł za 90ml to świetna cena, chyba go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek Green Pharmacy zniechęcił mnie do olejowania skalpu, ale Sesa ma same pozytywne opinie. Może się skuszę? Wiecie coś o wersji o egzotycznym zapachu? Skład ma taki sam a zapach mniej specyficzny. Działanie również identyczne? Nie chciałabym nocnym olejowaniem przestraszyć mojego chłopaka :P skoro można wersję przyjemniej pachnącą stosować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam , że różni się tylko zapachem.Mnie najbardziej kusi sesa plus :)

      Usuń
    2. Skoro działanie ma identyczne, to lepsza zapachowa wersja ;) Sesa Plus wyróżnia się cenowo :P Jak dla mnie na początek aż za bardzo ;)

      Usuń
    3. Faktycznie :)
      Też bym się skusiła na zapachową wersję :)

      Usuń
  3. Z chęcią bym kupiła tym bardziej, że nigdy go nie miałam, ale mam szafkę pełną włosowych kosmetyków i na razie staram się ograniczyć ilość kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się ograniczać , ale cos mi to nie wychodzi :)

      Usuń
  4. Z wielką chęcia bym kupiła! :) Muszę się bacznie rozglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocja kusi niesamowicie - nie miałam jeszcze tego olejku, ale przymierzam się od jakiegoś czasu...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go wielbie! ale niestety nie mogę w tym miesiacu kupic : c

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ta okazja, ale miałam już nic nie kupować do końca miesiąca ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że będzie promocja także w późniejszym czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...