czwartek, 18 lipca 2013

NIEKOSMETYCZNI ULUBIEŃCY OSTATNIEGO CZASU & Kolorówkowe zakupy

Cześć Dziewczyny !
Dziś czytałam kilka postów na temat ulubieńców. Pomyślałam ''Ja swoich pewnie prędko nie zrobię bo muszą być takimi 100% ulubieńcami więc pojawią się dopiero w grudniu , ale mam za to kilka ciekawych ulubieńców wśród niekosmetycznych rzeczy''. Z tego też powodu postanowiłam wam pokazać dziś te cuda :

To co widzicie poniżej to Smoothie Maker. To cudo dostałam od siostry na urodziny. W sumie sama wybrałam ten prezent. Na ogół kosztuje 185zł , ale można go kupić na allegro za 90zł z przesyłką. Robi przepyszne koktajle w 10 sekund ! Soki , musy bez żadnych odpadów więc tutaj wygrywa z sokowirówką. Teraz będę miała okazje do wprowadzenia mojego planu na zdrowsze odżywianie. Jeśli lubicie musy i koktajle to jest to coś dla was. Opcja dla leniuchów bo łatwo się czyści (wyjmujemy kubek i myjemy).


Kolejna rzecz to zapachowe olejki z rossmanna.  + kominek.Moim ulubionym zapachem jest orchidea ( nie miałam jeszcze wanilii , a podejrzewam , że i ta stałaby się ulubieńcem). Podoba mi się tez pomarańcza. 3-4 krople wypełniają pomieszczenie cudownym aromatem. Według mnie to cos lepszego niż odświeżacz powietrza czy tez zapachowe świece.


Nie wiem czy wiecie , ale jestem mega herbaciarą więc w tych ulubieńcach koniecznie musiała się pojawić herbata ''wanilia i miód'' z biedronki .Fanki wanilii będą zachwycone jej aromatem. Gdy ją zalewamy to noski lecą w górę od tego zapaszku. W smaku jest również bardzo dobra ( szczególnie gdy dodamy pół łyżeczki cukru). Mam jeszcze wersję z pomarańczą i cynamonem , ale nie jest już tak smaczna. Tą herbatkę możecie kupić w biedronce. 20 saszetek kosztuje 2,99zł. W sam raz na wieczorne posiedzenie przy blogach



Jest i coś dla włosomaniaczek i osób lubiących odprężenie. Takie cos funduje mi masażer do skóry głowy. To mega ułatwienie dla leniuchów takich jak ja. Nie męczymy paluszków przy czym wspomagamy działanie wcierek do skóry głowy , pobudzamy cebulki do wzrostu , odprężamy się. Za to cudo zapłaciłam kiedyś wraz z tabletkami 7zł i mam do tej pory. Z tego co wiem jest dostępne w pepco i na allegro (tutaj kupicie je nawet za 1zł).

Dla osób lubiących organizację , makijaż i oszczędność miejsca Toaletka : Nigdy bym nie pomyślała , że może być tak przydatna. Spełnia dla mnie rolę biurka , organizera kosmetyków , lustra i oczywiscie tolaetki. Swoją kupiłam po okazyjnej cenie bo 500zł taniej niż w sklepie. Świetne miejsce na przechowywanie kolorówki , zastępuje biurko , to tu robię zdjęcia na bloga i to tu najlepiej mi się ''pracuje'' . Nie chcę nic więcej o niej mówić ani jej pokazywać bo chcę ją wam zaprezentować w osobnym poście.Jeśli chcecie ją zobaczyć oraz jak to wszystko zorganizowałam to dajcie mi znać.

A teraz moje mini zakupy na allegro :)
Skusiłam się na 3 paetki z N.Y.C każda kosztowała 4,99zł i jedną paletkę astor , która kosztowała 6zł.


Do koszyka dorzuciłam zestaw do brwi Manhattan ( 10zł) i kredkę do brwi z Maybelline za 2,99zł

Skusiłam się jeszcze na 3 kredki. Granatową Astor ( 2,99zł) , nude Manhattan (2,99zł) i czarna Miss sporty 

Do tego doszłedł jeszcze matowy błyszczyk Manhattan (5,99zł) i lakier 2,99zł


Miałyście którąś z tych rzeczy ? Jacy są wasi niekosmetyczni ulubieńcy ? :)

86 komentarzy:

  1. musze tez wkoncu kupic jakas paletke z N.Y.C. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam że w Rossmann mają taki ekstra kominek , muszę zajrzeć u mnie czy jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominka nie kupiłam w rossmannie - to pamiątka (prezent od mamy). W rossmannie kupiłam olejki :)

      Usuń
  3. Czy możesz dać namiary na tego Allegrowicza, u którego robiłaś zakupy :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Na tej aukcji nie ma dużego wyboru , ale costam jest. Jeśli chcesz więcej produktów tego typu i tanich to zerknij na stronę drogerii ezebra ( w sumie jak przyszło zamówienie to stąd dostałam ulotkę). A allegrowicz u którego zamawiałam to chyba ten :
      http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=7122944

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cytuję autorkę posta "miejsce na przechowywanie kolorówki , zastępuje biurko , to tu robię zdjęcia na bloga i to tu najlepiej mi się ''pracuje'' . Nie chcę nic więcej o niej mówić ani jej pokazywać bo chcę ją wam zaprezentować w osobnym poście.Jeśli chcecie ją zobaczyć oraz jak to wszystko zorganizowałam to dajcie mi znać."

      Dajemy znać, chcemy zobaczyć :D

      Usuń
    2. W takim razie do przyszłego tygodnia :)

      Usuń
  5. Ten mikser to na pewno świetna sprawa! ;) Ja mam sokowirówkę i blender, zdecydowanie częściej korzystam z blendera bo mniej jest później do mycia ;) A, że jestem leniuszkiem nie chce mi się wciąż rozkładać i składać sokowirówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Smoothie to super opcja dla leniuchów :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dodaj pół łyżeczki cukru , a będzie pyszna :)

      Usuń
  7. Świetni niekosmetyczni ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, masażer też mam i lubię, chociaż ostatnio o nim zapomniałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam blender od jakiś dwóch lat i jest ciągle w użyciu, często przygotowuję koktajle :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten masażer sprawia, że mruczę jak kot :) A co do herbatek to w Rossmannie widziałam ciekawy smak - sernikowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ''orgazmodawacz'' :D
      Sernikowy ? wow ! W takim razie ta herbatka będzie moja :)

      Usuń
  11. popatrz też kocham olejki ale nie wiedziałam że są w Rossmannie a jaka cena ?? buziak ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dokładnie w pachnącej szafie po 6zł jakoś :)

      Usuń
  12. tez poprosze namiary na sprzedawce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Na tej aukcji nie ma dużego wyboru , ale costam jest. Jeśli chcesz więcej produktów tego typu i tanich to zerknij na stronę drogerii ezebra ( w sumie jak przyszło zamówienie to stąd dostałam ulotkę). A allegrowicz u którego zamawiałam to chyba ten :
      http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=7122944

      Usuń
  13. mam pytanie; jaki produkt na olejowanie włosów polecałabyś na włosy przetłuszczające się od cebulek, suche od połowy? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku nie da się dopasowac tak o na słowo , ale jesli nie masz wysokoporowatych to polecam kokosowy lub z pestek winogron :)

      Usuń
  14. Mam ten masażer, ale nie pamiętam kiedy ostatnio go używałam. Ciągle o nim zapominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tez o nim zapominam i robię to ręcznie :D

      Usuń
  15. W kominku rozpuszczam teraz Yankee Candle. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze wreszcie kupić sobie kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny prezent od siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masażer mam, tylko nie mogę się zdyscyplinować i wreszcie zacząć porządnie z niego korzystać :) Co do Twojej toaletki, to jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten masażer oraz paletkę cieni Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam masażer, tabletki też mam, ale nie używam ;D Za to musze przyznać, obkupiłaś się kolorówkowo ^^ podobają mi się te kosmetyki, herbata i sokowirówka. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo jaaaaa... chcialabym tego smoothie :D maliny i lód :D ale ja mam w domu stara wersję tego ^^ takze nici z noweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. olejki zapachowe ideał sama mam i stosuję, chyba jedyny dobry i sprawdzony pomysł na miły zapach w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam te herbaty z biedronki:)
    muszę 'zainwestować' w masażer w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ten Smoothie maker :D:D
    u mnie w kominku królują ostatnio woski z Yankee Candle :D

    OdpowiedzUsuń
  25. już kocham tą paletkę z astora;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na post o toaletce :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Masażer bardzo lubiłam do czasu, aż zaczął mi potwornie plątać włosy...
    Teraz zaprzestałam masowania, aby powstrzymać nadmierną migrację cebulek ze skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  28. na początku zdziwiłam się, gdzie sa tak niskie ceny kosmetyków ;d kiedys tez zamawialam z all duzo kosmetykow z manhattanu , wyszlo mi ponad połowę taniej niż w drogerii wraz z przesyłką ;o. mam nadzieję , że kosmetyki będą Ci służyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam matową pomadkę z Manhattanu, ale w innym odcieniu :) Daje ładny efekt, tylko okropnie wysusza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zauważyłam by ta wysuszała mi usta :)

      Usuń
  30. nigdy nie miałam nic z NYC i chyba czas spróbować

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie się właśnie zepsuł blender, a kocham koktajle! Muszę się rozejrzeć za nowym
    :) Ja do odświeżania powietrza używam wosków Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc polecam ten :)
      Tych wosków jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  32. zapomniałam całkiem o tym masażerze :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś piłam tą herbatę, ale przerzuciłam się na zieloną:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Masażer jest super:) Taki sam mam do twarzy:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Też muszę zakupić sobie masażer...
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam Smoothie Maker - uwielbiam go:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Smoothie Maker - pierwsze słyszę ! Jak ja kocham domowe doki może to coś dla mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam wanilię, ale tej herbaty w biedronce nie widziałam(nie rozglądałam się też jakos specjalnie..) aczkolwiek mam taką czysta herbatkę waniliową i z aromatu również jestem baaardoz zadowolona.

    Poza tym to bardzo fajny pomysł na wpis!

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tego mam tylko masażer ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie fajne zakupy kosmetyczne ;) Ja mam ostatnio ochotę na czerwoną szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. to pierwsze cudo genialne! i ten kominek tez!

    OdpowiedzUsuń
  42. Masażer mam od niedawna i potwierdzam jego odprężające działanie :D
    Pozdrawiam =}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...