piątek, 5 lipca 2013

Minerałki - cera przed i po + moja nowa paletka

Cześć Dziewczyn ! (po raz drugi)
Dziś chcę wam pokazać mój nowy nabytek. Byłam ciekawa jak spisują się paletki z niższej półki i taką właśnie zamówiłam , ale o tym na samym końcu. Pierw pokażę wam zdjęcia przed i po makijażu mineralnym oraz odcienie kilku podkładów i róży :) Jeśli nie widziałyście pierwszej części wpisu zapraszam tutaj.


U góry na pierwszym zdjęciu po lewej stronie odcienie podkładów mineralnych , a po prawej odcienie róży :) Mnie najbardziej urzekł Apple Blossom , ponieważ zdjęcie nie oddaje jego uroku. Pełnowymiarowy odcień , który posiadam to Golden Peach - ładnie rozswietla  koscie policzkowe. Co do podkładów mam Sweet Almond. Może wydawać się ciemny , ale to tylko złudzenie. Na twarzy wcale nie daje efektu pomarańczy :) Same zobaczcie :

Akurat to dobry moment na zrobienie takiego porównania bo jest u mnie moja kuzynka , która dała zrobić zdjęcie kawałka swojej twarzy. Dlaczego dobry moment ? Bo ma ona cerę ze skłonnością do błyszczenia + drobne piegi. Podkład amillie  sprawia , że jej  twarz się nie błyszczy i kryje niektóre przebarwienia.


A teraz mój nowy nabytek. Jak wspominałam chcialam sprawdzić jak sprawuja się paletki z niższej półki dlatego zamówiłam paletę 40 cienie za 20zł. Myślałam , że będą beznadziejne , ale jakie było moje zaskoczenie kiedy zaczęłam ich uzywać ! Są bardzo dobre napigmnetowane :)




A jakie sa wasze ulubione paletki z niższej półki ? :)

39 komentarzy:

  1. jaki świetny mat :) muszę się porządnie zastanowić nad minerałkami :)
    a paletka dość pokaźna, ja nie mam żadnej bo oczu jako tako nie maluję oprócz rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie matowią cerę :)
      Ja w sumie tez nie maluję za często powiek. Jedynie na wielkie wyjscia , ale za taką cenę nie mogłam się jej oprzeć :)

      Usuń
  2. Lubię minerałki Amilie :)
    A co do palet, to ja mam z Lenka Kosmetik, dostałam 2 lata temu od ukochanego. Z kompletem pędzelków wyszło ok 70zł. Całkiemfajna, 120 cieni. Używam do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc sprawdza się stare przysłowie ''tanie nie znaczy złe'' :)

      Usuń
  3. Fajny efekt, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Kości policzkowe, nie koście xD
    2. Różnica naprawdę jest, fajnie^^'.
    3. Stwierdzam, że chyba w życiu nie użyłam, aż tylu kolorów :3.
    Może jakiś makijaż? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się pisze po tygodniowej ''męczarni'' :D
      Co do cieni - nie jestem najlepsza w makijażu więc co to to nie ;p

      Usuń
  5. Jak naturalnie! Wydaje mi się, że takie lekko zakamuflowane piegi dodają twarzy charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za paletkami.. bo nie maluję powiek cieniami :) U mnie jedynie podkład + tusz, ewentualnie delikatna pomadka i kreska :)
    A co do minerałów-już od dłuższego czasu mnie kuszą, ale jakoś nie mogę się w nie w pełni "wkręcić", wydaje mi się to skomplikowane jak wchodzę na strony internetowe i chcę coś kupić.. jest tyle opcji i się gubię :) To tak jak poczatki włosomaniactwa chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko maluję powieki :)
      W sumie też miałam kiedyś opory. Najgorzej z dobraniem odcienia :)

      Usuń
  7. Lubie ten delikatny efekt po mineralkach i lekkie krycie.
    P.s Twoj blog mnie chyba nie lubi bo za kazdym razem musze komentarz pisac kilka razy bo w trakcie mi "mignie" ekren, pojawiaja sie nowe komentarze a to co pisalam znika :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba też bo przed kazdą odpowiedzą na komentarz musze dopisywać a adresie ''www':)

      Usuń
  8. O, chciałam zamówić taką paletkę jakiś czas temu, ale pomyślałam, że będzie lichej jakości. Ale skoro mówisz, że pigmentacja jest okej, to się na nią skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, kolory tej paletki bardzo wyraziste...ale ja nie umiem się malować tskimi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne kolory tych cieni , te miętowe <3

    OdpowiedzUsuń
  11. w ogóle nie kupuje tanich paletek bo mam po takich cieniach podrażnione oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam tego typu podrażnień :)

      Usuń
  12. ale paletka! :O

    a minerałki Amilie są bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna jest ta paletka.
    Szkoda, że ja nie mam zdolności malowania się cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromna paletka, za tak niską cenę też bym się nie spodziewała powalającego efektu. Udany zakup - gratuluję :)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post.:) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo polubiłam minerałki tej firmy, szczególnie podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam Amilie i jestem z nich baaardzo zadowolona.Może nie są idealne, ale i tak jestem zdziwiona, że proszek tak kryje niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...