niedziela, 28 lipca 2013

MASKA ''UZDRAWIAJĄCA ''


Cześć Dziewczyny !
Mam już dość tego upału więc postanowiłam torchę się ochłodzić w moim mieszkanku , w którym jest mega chłodno ! Więc na szybko serwuję Wam recenzję maski uzdrawiającej. Maskę dostałam od sklepu skarby syberii .Na początek trochę gadaniny producenta :

''Maska na bazie mięty, nagietka i jagód jarzębiny przeznaczona jest do pielęgnacji wszystkich rodzajów wło sów. Poprawia ich strukturę, odnawia je, ułatwia rozczesywanie i stylizację włosów.''


A teraz moje zdanie :D A więc maska zamknięta jest w dość kiczowatym opakowaniu , ale w sumie nie to sie liczy. Ma lejącą konsystencję (ale nie aż tak jak drożdżowa). Jeśli chodzi o zapach to najbardziej przypomina mi on zapach jarzębiny. Przejdźmy do działania. Plusem jest fakt , iż nie obciąża włosów. Jednak szkoda , że jest taka lekka- jesli lubicie lekkie maski to będziecie zadowolone. Fanki super blasku nie będą zadowolone bo owa maska takiego efektu nie daje. Dużym plusem jest fakt , że nie puszy włosów ta bardzo jak 2 maski z tej serii .Delikatnie wygładza , ale efekt jest krótkotrwały. Loki ładnie się po niej układają. Składem też nie zachwyca :

Podsumowując : Jeśli miałabym ją porównać do całej tej serii to nie wypadła najgorzej postawiłabym ją na 2 miejscu.) Ale w porównaniu do innych masek wypadła kiepsko.. i niestety efekt jest krótkotrwały..

Miałyscie tą maskę ? a może inną z tej serii  ? Lubicie ? Czy może tak jak ja nie jesteście pozytywnie nastawione do tej serii ? 

33 komentarze:

  1. szkoda że nie mam dostępu do tych kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o tą maskę chodzi to nie ma czego załować ;P

      Usuń
  2. wszyscy na te maski psioczą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero się wdrażam w rosyjską pielęgnację, maski zostawiam sobie na koniec, bo naszych polskich perełek jest wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie przypomina mi dżem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie. Wole jednak bardziej tresciwe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już parę recenzji o maskach z tej serii i nie było osoby zadowolonej.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kusi :D nareszcie nie kusie mnie jakiś kosmetyk! to dobrze, bo mam bana ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie kusi :D nareszcie nie kusie mnie jakiś kosmetyk! to dobrze, bo mam bana ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tej nie miałam, i chyba dobrze że nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta seria to jedna wielka porażka... Dobrze, że skusiłam się tylko na jedną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ta seria kompletnie nie kusi. Same opakowania nie zachęcają kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam i widzę, że nie ma czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakby nie ty, pewnie bym się na nią skusiła ;) a tak wybiorę lepszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Pisałam już o tej , która z tej serii wypadła najlepiej , ale zrobię jeszcze porównanie wszystkich :)

      Usuń
  15. nie mam i nie będę miała - bo wygląda kiczowato, a poza tym nie spotkałam się z dobrymi opiniami na ich temat :P Poza tym ja kocham dociążenie, a lekkich odżywek nie znoszę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też słyszałam o nich same negatywy :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Tez mi się z tym ta maska skojarzyła :D

      Usuń
  17. Szkoda, że efekty są krótkotrwałe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...