sobota, 29 czerwca 2013

OBCIĘŁAM WŁOSY- aktualizacja

Cześć Dziewczyny !
Wczoraj do moich sióstr przyszła znajoma fryzjerka. Pomyślałam ''Koniecznie muszę się pozbyć zniszczonych i przerzedzonych końcówek'' więc postanowiłam sie jej ''oddać''. Jestem bardzo zadowolona z efektu i wcale nie żałuję. Teraz mam pewność , że może być już tylko lepiej. Swój cel osiagnęłam ''mieć długie włosy''. Teraz moim celem jest ''mieć zdrowe i długie włosy'' 
            Jak wyglądały przed podcięciem możecie zobaczyć w prawym pasku bocznym ->

Za niedługo powinien pojawić się mój wakacyjny plan zapuszczania włosów więc będzie się działo.  Z moimi  długimi włosami robiło się już trochę nudno dlatego ,  ale nie tylko  z tego powodu postanowiłam je podciąć. I jak wam się podobają teraz ? Ja jestem zadowolona bo końcówki nie są tak przerzedzone jak przed cięciem i w końcu nie sa rozdwojone ! :) Przy okazji chciałam wam bardzo podziękować bo mam bloga od marca/kwietnia 2012r. , a jest juz was ponad 1000 ! Dziękuję bo to wszystko wasza zasługa :) Aaa i do jutra (do godziny 23.59) możecie się zgłaszać do konkursu , w którym 5 z was ma szansę wygrać :)

123 komentarze:

  1. super wyglądają, zdrowej na pewno. I nadal są długie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrą decyzję podjęłaś, świetnie teraz wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wyglądają na o wiele zdrowsze i jeszcze ładniej się kręcą!

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze, nigdy w życiu aż tyle bym nie ucięła. Może dlatego, że za bardzo mi zależy na długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku moim celem było mieć długie włosy. Cel osiągnęłam , ale nie mogłam juz patrzeć na tragiczne końce. Teraz mam kolejny cel jakim jest mieć zdrowe i długie włosy :)

      Usuń
  5. Sądzę,ze dobrze że ścięłaś ,sama się zastanawiam ,ale pewnie podetnę je po wakacjach.
    Wyglądają cudownie,takie gęste,mięsiste,błyszczące po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wakacjach tez będę musiała pewnie podciąć :)

      Usuń
  6. Ślicznie teraz wyglądają :D

    http://daruniunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również aż tyle bym nie ucięła , bo długość jest dla mnie ważna . Gratuluję 1000 obserwujących ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ważniejsze od długości są zdrowe końcówki :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Piękne!
    Życzę dalszych sukcesów w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałam zapuszczać i byłam do tego stopnia uparta, że miałam ponad 10cm włosów zniszczonych. Wkońcu je ścięłam, bo były tak cienkie, że praktycznie nie było ich widać. Teraz mam krótsze, ale mogę szczerze wyznać, że jestem z nich dumna :)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladają super :) niech teraz szybko rosną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz te włosy, bez względu na to czy długie czy krótkie :) Czekam na post o zapuszczaniu, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze zrobiłaś :) teraz loczki super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie, dobrze, że obcięłaś końce, ja mimo że niedawno byłam u fryzjera też muszę końce podciąć, bo zamiast mi ładnie wycieniować, wystrzępił mi końcówki : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście miałam zaufaną fryzjerkę :)

      Usuń
  14. a ja i tak zazdroszczę długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz wyglądają na gęstsze. Wyprostowane też wyglądają na gęste w Twoim przypadku, u mnie jest z tym gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc postaraj się by było lepiej :)

      Usuń
  16. Wyglądają teraz prześlicznie, wcześniej też nie było źle, ale skoro sama widziałaś, że końcówki są już podniszczone to nie ma czego żałować :) Teraz tez są długie i pięknie się kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że super wyglądasz z taką długością :) Wcześniej też miałaś piękne włosy, ale teraz mają 'to coś' :)) Ja sobie wczoraj lekko wycieniowałam włosy, ale i tak muszę odwiedzić za niedługo fryzjera, bo mam sporo rozdwojonych końców, ale tak to jest jak włosy pamiętają jeszcze kilkukrotne rozjaśnianie, liczne farbowania itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że teraz nawet mi się lepiej układają i lepiej sie komponują z twarzą :) Moje włosy zaś pamiętaj codzienne prostowanie :(

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dużo ścięłaś.
      Ładnie jest, powodzenia z zapuszczaniem.

      Usuń
  19. Witam. Jestem początkową blogowiczką i chciałabym zyskać jakieś doświadczenie i wsparcie. Zachęcam do obserwacji i słów mądrej krytyki i otuchy. Pozdrowionka!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza i ostatnia rada- nie rób tego co właśnie robisz bo to przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego :P

      Usuń
  20. bardzo ładne włosy , widać , że są zdrowe teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama planuję podciąć, ale u mnie będzie bardziej drastycznie. Twoje są dłuższe i nadal super wyglądają
    gratuluję pięknej liczby obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  22. podcięcie to była dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włosy wyglądają o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. łał, trochę poleciało, ale nadal są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz cudowne wlosy i pieknie pokrecone!!:) chcialabym miec takie loki zamiast falowanych..;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kinguś-cuuuuuuudnie wuglądają!

    OdpowiedzUsuń
  27. masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem bardzo dobra decyzja. Odważna ale myślę, że od długości włosów ważniejsze jest to aby były zdrowe. A teraz Twoje włosy zdecydowanie tak wyglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo podcielas. Ja niedlugo podetne swoje ale tylko max 5cm.

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka zmiana! ;o mam wrażenie, że lepiej się teraz układają?;) zazdroszczę loków < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądają pieknie - i nadal sa bardzo długie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przedstawisz nam swój plan na przyspieszanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz końce są idealne! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. zmiana jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądają, podcięcie na pewno im nie zaszkodzi. Taki zabieg zawsze odświeża fryzurę i posłuży włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja wolę u dziewczyn krótsze włosy, ale zadbane. takie o wiele lepiej Ci się układają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z kręconowłosą :) krótsze włosy ładniej się układają no i prostsze jest dbanie o nie :)

      Usuń
    2. Macie rację - o wiele lepiej się układają :) I milej się o nie dba :)

      Usuń
  37. Bardzo dobra decyzja z tym podcięciem, widać że włosy odżyły, wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sporo ale pięknie ;) aktualnie tez stawiam na jakość ! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję , że nie zrobiłam tego n początku świadomej pielęgnacji :)

      Usuń
  39. Wyglądają na zdrowsze i są o wiele gęściejsze :) Dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne masz te włosy :) Do takiej długości dążę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie wyglądają teraz na zdrowsze :) Ja też niedawno zdecydowałam się na podcięcie i nie żałuję, włosy są mi za to bardzo wdzięczne :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pracuje nad taką długością :)

    www.cruel-opinion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jest faktycznie lepiej :) zazdroszczę zaufanej fryzjerki, ja nie potrafię się zmusić do pójścia do fryzjera i podcinam sama :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama podcinałam to oszczędzałam i nie widziałam poprawy :D

      Usuń
  44. Latem nawet wygodniej jest mieć nieco krótsze włoski - można je łatwiej upiąć, by schować przed słońcem:) W dowolnej długości wyglądają u ciebie bardzo zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Odważna decyzja:) Były świetne ale teraz najwyraźniej będą idealne. Coś mam przeczucie że będę zapuszczać je z Tobą w te wakacje.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dobrze wyglądają! Przy okazji nie są jakoś strasznie krótkie, powiedziałabym, że wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jednak niepozorne podcięcie końców włosów pozytywnie wpływa na całość.
    Mam nadzieję, że teraz już nie będziesz musiała się długo martwić o rozdwojenia :)
    I jak zawsze podziwiam Twój skręt włosków :)
    Piękności :)

    Pozdrówki:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Podjełaś bardzo dobrą decyzje, i ja również postanowiłam troszkę obciąć..

    Ps. Zerknij na mejla :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne! Rzeczywiscie geściejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądają super! Zdaje się, że od razu zaczęły się lepiej układać. Też jestem zdania, że nie ma co trzymać długich włosów na siłę. Swoje regularnie podcinam, nie aż tak, żeby nie było widać przyrostu, bo nie mam na tyle odwagi :) ale Twoje nadal są długie a zdecydowanie zyskały na objętości - wnioskuję ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...