wtorek, 4 czerwca 2013

MASKA TAJSKA PLANETA ORGANICA - ''BLASK I SIŁA''

Cześć Dziewczyny !
Dziś mam dla was notkę z kilkoma słowami na temat kolejnej maski z serii Planeta Organica ''Blask i siła''.

Skład (INCI): Aqua with infusions of Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil ( organiczny olej jojoba), Cananga Odorata Flower Oil (olej Ylang-ylang), Organic Lotus Corniculatus Flower Extract (organiczny ekstrakt z lotosu), Tamarindus Indica Leaf Extract (ekstrakt z tamaryndowca), Mangifera Indica (Mango) Seed Oil (olej z mango), Acacia Arabica Bark Extract (ekstrakt z akacji), Orchis Maculata Flower Extract (ekstrakt z orchidei różowej), Cetearyl Alcohol (emolient tworzy na włosach warstwę ochronną ), Glyceryl Srearate, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Dimethicone (lekki silikon) , Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum (zapach), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid


Maska ma gęstą konsystencję i różowy kolor. Zapach jest bardzo specyficzny , dość orientalny- przypomina mi męskie perfumy ''pachnące'' niczym  alvaro :D Ale na szczęście ma swoje zalety jak np. bogaty skład podany powyżej. Producent obiecuje blask i siłę. Nie wiem jak producent pojmuje siłę , ale moje włosy jakoś nie stają do walki  hehe :) Jednak blask jest naprawdę super ! Włosy po prostu lśnią i za to ją lubię. Co wiecej są  przyjemne i miękkie w dotyku. Maska nie obciąża włosów dlatego tez będzie dobra dla osób z włosami skłonnymi do obciązeń poszukujących czegoś co nie obciąży im włosów. Zwolenniczkom dociążających masek polecam jednak wersję marokańską :)

Podsumowując :
-nie zauważyłam szczególnej siły moich włosów :)
-genialny blask
-włosy są miękkie
-ma gęstą konsystencję
-pachnie męskimi perumami , ale zapach nie utrzymuje się na włosach
-ma dobry skład
- nie obciąża

Cena : 22zł z rabatem KINGABLOG  aaa i do 6 czerwca macie szansę skorzystania z darmowej wsyłki :)
Dostępność : klik

 Myślę czy za jakis czas nie zrobic czasem porównania wszystkich masek z tej serii- byłybyście chętne ? :)
Ta pogoda staje sie już męcząca :(

60 komentarzy:

  1. oooooo to coś dla mnie skoro nie obciąża :) muszę się zastanowić ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy na moich porowatych włosach by się sprawdziła :) Świetny pomysł take zestawienie masek - sama zastanawiam się którą w przyszłości kupić :) tylko muszę zużyć trochę mojego włosowego zapasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie taki wpis pojawi się za jakiś czas :)

      Usuń
  3. Jak możesz, to zrób porównanie:)
    Darmowa wysyła bardzo kusi, ale tyle ostatnio wydałam .. i to też na maskę, chyba muszę najpierw je pokończyć .. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak najbardziej czekamy na porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolałabym jednak przetestować marokańską :) Ta byłaby zbyt lekka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marokańska z pewnością jest cięższa od tej :) Uwielbiam :)

      Usuń
  6. Mam ajurwedyjską i marokańską, ajurwedyjska jest nieco lżejsza dla mnie, marokańska faktycznie bardziej dociąża.

    Na tę i toskańską również się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marokańska jest super. Lubię dociążające maski :)

      Usuń
  7. nie miałam, ale toskańska bardziej mnie kusi. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle tu zachwalasz, że nie wiem na co się zdecydować bo z chęcią skorzystałabym i z takiej darmowej wysyłki i z takich rabatów :D
    Co do porównania to ja jestem jak najbardziej na tak :)
    I co do maski drożdżowej to właśnie testuję tę z BingoSpa, zobaczymy która lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz dość to zapraszam do rosyjskich bubli :D
      Co do porównania to pojawi się w najbliższym czasie :)
      aaa i może Ty zrobisz porównanie drożdżowych ?

      Usuń
    2. przeszło mi to przez myśl - tak chyba będzie najłatwiej ocenić obie maski :)

      Usuń
  9. Z chęcią poczytam o całej serii:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekonałaś mnie - zapisuję na liście zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja podziękuję, silikonów na włosach żadnych nie chcę :) oprócz dimethicone ma całkiem ładny składzik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikonu jest w sumie niewiele więc nie ma się czego obawiać. Moje włosy lubią lekkie silikony :)

      Usuń
  12. To ja poczekam na porównanie, bo na chwile obecną to bym chciała wszystkie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OO to coś dla mnie jak daje witalnośc i blask włosom:) Zrób, zrób porównanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę :( Ciągle dodajesz coraz to ciekawsze maski,a mnie zazdrość zżera.. Chyba pójdę do piekła przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja raczej wolę maski bez silikonów, chociaż trzeba przyznać, że ma całkiem przyjemny skład. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wczoraj czytałam mniej pozytywna jej recenzje, ale i Twoja i tamta zachecaja mnie do nabycia jej bo obie piszecie o blasku który nadaje a tego moim włosom potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główną zaletą tej maski jest blask :)

      Usuń
  17. Jejku kusi mnie ten sklep... Zastanawiam się czy maska tajska czy balsam marokański?Co byś wybrała? Sklep niestety nie odejmuje 30% a 20.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś źle zobaczyłam -jest ok:) Nie wiem tylko czy ta maska czy balsam...

      Usuń
    2. lepszy bedzie balsam marokanski lub maska marokanska :)

      Usuń
    3. Dzięki:) Niedługo zbankrutuje;(

      Usuń
    4. Ja niedługo też :D
      Daj znać jak się będzie sprawował nowy zakup :)

      Usuń
  18. Pewnie, że przyda się porównanie:)

    Pogoda też mnie dobija. W ogóle ten rok jest straszny pod tym względem, do kwietnia zalegał śnieg, a teraz aura iście jesienna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety..
      lata też pewnie nie będzie :D

      Usuń
  19. Jakoś samo opakowanie mnie nie przyciąga do zakupy, chociaż uczą, że nie patrzy się po wyglądzie a po tym co jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę, fajna się wydaje :D skład mi się podoba :)
    chętnie zobaczę porównanie masek z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Za jakiś czas pojawi się porównanie tych masek :)

      Usuń
  21. Ona jest bardziej nawilżająca emolientowa czy proteinowa? Nadal nie mogę się w tym do końca połapać a szukam jakiejś dobrej maski nawilżającej bo z tego co widzę to w swojej kolekcji mam proteinowe i emolientowe w wiekszosci:(
    Ktoś coś umie polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardziej nawilżająca ;p
      Polecam marokańską :)

      Usuń
  22. mi najlepiej nawilża odżywka garnier awokado&karite 30 min pod czepek. A z nawilżających bioetica, Naturvital aloesowa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sometimes the term "cesspool" is used, but it's always actually archaic. Even a keen eye may be able to locate buried covers.

    Also visit my homepage; borelioza

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś dla mnie nie lubię gdy maska obciąża mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  25. gdyby nie to, że mam 9 masek... :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Porównanie to super pomysł :-))

    OdpowiedzUsuń
  27. mam pytanie do cb :) mam nadzieje ze sie orientujesz.. a mianowiecie kupilam olej kokoswy na allegro http://allegro.pl/ktc-czysty-naturalny-olej-kokosowy-100-najlepszy-i3279719518.html ale w ogole nie pachnie kokosem, pisze ze posiada neutraln zapach. tylko obawiam sie ze to nie jest olej kokoswy tylko cos innego jis smalec czy cos.... :(

    OdpowiedzUsuń
  28. koniecznie zrób porównanie;) Właśnie używam maskę toskańską i jak na razie jest to moja ulubiona maska;) Jestem bardzo ciekawa pozostałych masek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tą maskę i jestem z niej zadowolona :) Dla mnie zapach jest śliczny taki orientalno - kwiatowy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...