poniedziałek, 10 czerwca 2013

Jak zamaskować tłuste włosy , gdy nie mamy czasu na mycie ? Top8

Cześć Dziewczyny !
Kiedy będziecie czytać tego posta ja będę w trakcie wybierania farb do pokoju.Wstępnie wybrałam kolor turkusowy i brązowy - mam nadzieję , że zdobęde takie jakie sobie wymarzyłam :) A teraz zapraszam was na krótki post o tym jak ukryć tłuste włosy kiedy nie mamy czasu na ich umycie. Pewnie nie raz zdarzyło wam się położyć spać ze świeżmi włosami i wstać z nieświeżymi. Wtedy zapewne szłyście tak jak i ja umyc wlosy , jednak co w sytuacji , gdy nie ma czasu na ich  umycie ? Gdy musimy szybko gdzieś wyskoczyć ? Stąd właśnie dzisiejszy post dla tych wiecznie zabieganych :))



1.Suchy szampon- Żaden wynalazek , ale to tak dla przypomnienia- wiemy do czego służy.

2.Mąka ziemniaczana- dobra opcja gdy nie mamy pod ręką suchego szamponu. Bez obaw można po nią sięgnąć. Na ciemnych włosach może się trochę odznaczać , ale jak się postaramy... :)

3.Suszarka- chłodny nawiew nieco odświeży włosy. Absolutnie nie gorący ten może pogorszyć sprawę.

4.Skarpetkowy koczek -  ten doskonale ukryje nieświeże włosy. Wystarczy jedna skarpetka.

5.Bandama - najlepiej w połączeniu ze skarpetkowym koczkiem. Czyli np. w sytuacji , gdy chcemy zakryć jeszcze więcej , a skarpetkowy koczek nie wystarcza.

6.Masaż skalpu- Oczywiście bez wcierki , na sucho. Taki masaż doda wlosom objętości przez co nie będą takie ''ulizane''

7.Spryskanie włosów wodną mgiełką- np. podczas masażu skalpu oraz po masażu 

8.Sypki puder do twarzy- a dokładnie taki , który zawiera w skladzie talk- podobno działa jak mąka ziemniaczana czyli rownież pełni funkcję suchego szamponu

A jak Wy radzicie sobie w sytuacjach awaryjnych kiedy nie macie czasu na umycie włosów ? :)

63 komentarze:

  1. U mnie puder Babydream jest niezastąpiony, czyli znowu "suchy szampon" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie miałam , ale słyszałam , że jest fajny :)

      Usuń
  2. Robię wszystko, by nie dopuszczać do takich sytuacji, bo mam ciężkie włosy i jeśli będą nieświeże, to są jeszcze cięższe i skóra głowy mnie boli. No ale czasem się zdarzy, wtedy ratuje mnie koczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tłuste włosy najlepiej umyć, a nie maskować, bo potem lecą z głowy jak głupie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej , ale tu chodzi o takie bardzo awaryjne sytuacje :D

      Usuń
    2. zgadzam się z Łojotokową, jak są tłuste ro się osłabiają cebulki, ale wiadomo, różnie to bywa, najgorzej gdy się zaSpi, a miało się umyć rno włosie O_o

      nie zgadzam się jedynie z punktem 6. o masażu skalpu - moim zdaniem taki masaż tylko wzmaga pracę gruczołów łojowych, więc lepiej w ogóle go nie ruszać:)

      Usuń
  4. u mnie puder babydream spisuje sie swietnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam tez o wklepywaniu sody, ale u mnie totalnie się to nie sprawdziło i wyglądało jak łupież;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najczęściej to związuje włosy w kitka a'la "rozwiany wiatr, polizany przez krowę" - na wyjście do sklepu na rogu w sam raz. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej robię skarpetkowego koczka. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam kitka :D

      Usuń
    2. Boże jakiego kitka?Kitkę...!

      Usuń
  7. super sposoby ;) ja niestety nie walcze z przetłuszczaniem włosów i myję je codziennie ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie bardzo dobrze sprawdza się puder Babydream ;) choć zawsze próbuje zrobić tak, żeby mieć świeże włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam , że u wielu osób ten sposób się sprawdza :)

      Usuń
  9. Myślę, że suche szampony są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze używam suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam suchego szamponu domowej roboty :D
    Czyli mąka ziemniaczana + kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy masaż nie spowoduje jeszcze większego przetłuszczenia? Produkcji sebum?

    Do mąki ziemniaczanej można dodać trochę kakao - opcja dla ciemnowłosych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do dodaje włosom objętości - bez wcierki :)

      Usuń
  13. puder dla dzieci- mój hit czyli objętość + odświeżenie :):) i cudny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze glinka zielona działa świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zazwyczaj związuję włosy w koczek.
    Nie wypróbowywałam żadnego suchego szamponu, a puder Babydream niezbyt się sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zazwyczaj robię koka, albo kitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to chyba wole umyć jednak głowę:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Można też użyć ciemnego kakao.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję bo mam ciemne włosy i mąka się odróżnia :)

      Usuń
  19. przydatny post ;) na kręconych na szczęście nie widać jak są tłuste :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi wystarczy suchy szampon, albo szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze używam suchego szamponu, ewentualnie myję włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam suchego szamponu :D

      Usuń
  22. JA myję samą grzywkę i suszę, czasem zakładam też opaskę. Wtedy nie widać, że są tłuste.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mimo wszystko staram się często myć włosy, bo nie czuję się komfortowo z nieświeżymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  24. staram się nie dopuszczać do takich sytuacji, ale jeśli już, to sięgam po Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wszystko zebrałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. ja zazwyczja używam suchego szmaponu. a jak używacie mąki albo pudru?;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Raz tylko uzylam maki zamiast suchego szamponu i nigdy wiecej tego nie zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. suche szampony najlepsze:) eksperymentowałam ze skrobią i niestety u mnie lipa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na szczęście bardzo rzadko zdarzają mi się takie sytuacje :) ale dobrze jest zapamiętać te sposoby, w końcu mogą się kiedyś przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiąże włosy w kitkę i myję włosy w połowie tzn tylko na czubku głowy gdzie jest przedziałek i najszybciej się tłuszczą, szybko suszarką i jest elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja zwykle podpinam grzywke i robie koczka albo cos w tym stylu.slyszlam juz kilka razy o tych suchych szamponach ale nwm jak to dzial czy fakrycznie jest skuteczny i jak go uzywac...obawiam sie ze po uzyciu bd wygladal jak łupież...pomozcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdzie można kupić taki suchy szampon? Ile taki kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  33. mozna go kupic w douglasie i rossmanie w cenie ok 10 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...