czwartek, 6 czerwca 2013

Efekt motyla ? Czy aby na pewno ?


Cześć Dziewczyny !
Dzisiejszy post będzie troszkę inny niż zwykle , ponieważ nie pamiętam , abym w ostatnim czasie dodała coś o makijażu , kolorówce. Tusz otrzymałam od irmy L'oreal. Dlatego dziś chciałam wam go pokazać. Niby   ma nadawać naszym rzęsom  efekt motyla. Czy tak się dzieje ? Sprawdźmy :) A więc tusz L'oreal Paris:

L'Oreal Paris Maskara 
Od producenta : Asymetryczna szczoteczka dla szeroko rozpostartych rzęs. Po raz pierwszy L`Oréal Paris stworzył asymetryczną szczoteczkę, która posiada:

- ergonomiczny kształt jak linia rzęs, aby chwycić każdą rzęsę, od kącika do kącika,

- elastyczne łuki unoszące się na zewnątrz aby rozciągnąć rzęsy przy zewnętrznym kąciku.

Szczoteczka natychmiast rozciąga i wydłuża każdą rzęsę w kierunku zewnętrznego kącika oka.
Formuła zawiera unikalne włókna o długości 1,2 milimetra, które delikatnie otulają i „rozwijają” rzęsy dla uzyskania jedwabistej i spektakularnej objętości. 

Po lewej stronie możecie zobaczyć asymetryczną szczoteczkę tego tuszu. Postarałam się wam pokazać ją z obu stron. Jak otworzyłam ten  tusz do rzęs to zaskoczył mnie jej kształt. Bałam się , że ciężko będzie szło , ale pozytywnie się zaskoczyłam. Najczęściej używam opcji pierwszej , ponieważ niesamowicie dopasowuje się  do linii rzęs. Z drugiej strony prawdę mówiąc nie korzystam. Nie będę pisała o efektach bo takowe zobaczycie na zdjęciach i same ocenicie. Jednak napiszę o jakości. Warto wspomnieć , że tusz się nie osypuje za co bardzo mu dziękuję , ponieważ po całym dniu nie wyglądam przynajmniej jak miś panda :) Minusem może być cena , która jak na tusz jest trochę wysoka około 53zł. Jednak jeśli szukamy tuszu w tej dziedzinie cenowej to warto zwrócić na niego uwagę chociażby ze względu na wydłużenie rzęs . Zbiera pozytywne opinie na kwc. Jednak dla mnie nie jest to najlepszy tusz do rzęs.


Podsumowując : Maskara ma świetną szczoteczkę , jednak sam w sobie skleja rzęsy  co widac na zdjęciach. Jednak jesli użyjemy innej szczoteczki do rozczesania to można je rozdzielić. Wtedy można mówić o objętości :) Nie wspomnę już o gustownym opakowaniu :)  Plusem jest to , iż się nie osypuje. :)

Miałyście ten tusz ? Lubicie ?
Macie swoje ulubione tusze do rzęs ? A może macie takie , których nie polecacie ?

77 komentarzy:

  1. uu strasznie posklejał rzęsy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to jego wada :( bez szczoteczki ani rusz..

      Usuń
  2. nie miałam i chyba mnie nie kusi bo cena jest strasznie wygórowana jak to na L'oreal przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dziwna ta szczoteczka :o
    posklejał trochę rzęsy - ja mam swoich ulubieńców z dolnej półki cenowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w szoku jak ją zobaczyłam :)
      Niestety skleja :(

      Usuń
  4. Faktycznie posklejal :(. Ja swoje farbuje indygo, tusz tylko od swieta bo mam za slabe rzesy. Chcialabym cos naturalnego ale takie tusze czesto daja tylko delikatny efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s twoje oczy przypominaja mi moj lakier do paznokci :D

      Usuń
    2. Z indygo jeszcze nie próbowałam , ale miałam hennę z rossmanna i tak mnie oczy po tym piekły , że nie mogłam wytrzymać z bólu :(
      Co do bardziej naturalnych to faktycznie ponoć efekt jest marny..

      Usuń
    3. Jestem ciekawa jaki to lakier :)

      Usuń
    4. Tez mnie strasznie oczy bolaly po tej pseudo hennie z Rossmanna. Dlatego przerzucilam sie na indygo. Mam bardzo wrazliwe oczy, nawet zbyt wrazliwe :/

      Usuń
    5. A lakier pewnie kiedys pokaze na blogu :D

      Usuń
  5. Faktycznie posklejał. Szczególnie widać to przy trzeciej warstwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię trochę bardziej naturalny efekt. Ale to bardzo mocnego, wieczorowego makijażu może się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wieczór ze szczoteczką to dobre połączenie :)

      Usuń
  7. Twoje oko wygląda bardzo ładnie, ale ja jakoś nie umiem się przekonać do takich szczoteczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczki fajnie się używa jednak tusz skleja rzęsy :(

      Usuń
  8. Cena wysoka i skleja rzęsy ;/ nie dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się pdooba ten efekt, gdyby nie fakt, ze taka droga to bym sama ją sobie kupiła, jak tylko wykończyłabym inne swoje maskary : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę żeby tusz wydłużał niż pogrubiał:P Noo i cena spora:(

    OdpowiedzUsuń
  11. ze względu na ceenę nie skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wysoka w stosunku do jakości :)

      Usuń
  12. Miałam i również średnio się sprawdził...
    Nie znalazłam jeszcze mojego ulubionego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze ładnie wygląda na pierwszej warstwie, ale trzecia już nie nadaje się za bardzo na wyjście :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna warstwa jeszcze ujdzie , ale trzecie przypomina troche pająka :(

      Usuń
  14. Mój ostatni ulubieniec to żółty z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim sporo dobrych recenzji. Mam zamiar spróbować :)

      Usuń
  15. Piękne oczy.Ślicznie wyglądają z jedną warstwą.Lubię maskary Rimmel ale ostatnio zachwyciła mnie maskara z Yves Rocher-cudeńko-nie skleja,nie kruszy się,no i jest efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce :)
      W takim razie musze się skusić na tą z YR bo ta zbyt skleja moje rzęsy :(

      Usuń
  16. nie podoba mi sie efekt
    ja mam dwie ulubione
    miss sporty studio lash ok 4 f
    benefit they are real ok 20 f
    obie sa rewelacyjne x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jedenje z wymienionych jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  17. Za taką cenę mówię nie :3
    Mam tusz o wiele tańszy, a nie skleja tak rzęs i nawet po jednej warstwie jestem zadowolona :3
    Przeczesanie rzęs inną szczoteczką(starą, acz oczyszczoną) zrobiło sie formalnością z przyzwyczajenia ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie lubię ''czesac''rzęs :(

      Usuń
  18. Nigdy ich tusze się u mnie nie sprawdzały! Ja bez wytuszowanych rzęs nie wyjdę z domu, więc miałam ich wiele na moich oczach. Wcześniej moim KWC był Meybeline w niebieskiej "beczułce" a teraz Lovelly :) Najtańszy tusz jaki miałam, a najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Software can also generally be customized to qualify of each individual
    business too.

    Feel free to visit my page :: historia piwa

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podoba mi się efekt jaki daje ten tusz, skleja niemiłosiernie rzęsy. Miałam przyjemność używać go będąc u koleżanki i nie zachwycił mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja po pierwszym użyciu byłam bardzo zadowolona, zarówno konsystencja mi spasowała jak i szczoteczka, wszystko by było cacy gdyby nie ta cena...
    pozostaje więc dalej zwolenniczką niebieskiej Lovely Spectacular Me, choć po 3-4 h można zbierać tusz spod oka pełnymi łyżeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zadowolona tylko gdyby nie fakt , że strasznie skleja :(

      Usuń
  22. bardzo ciekawy kształt szczoteczki choć tyle za tusz bym nie zapłaciła

    OdpowiedzUsuń
  23. Też go testuję, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania, za krótko używam narazie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  24. tyle kasy, a wychodzi efekt pająka, sorry ale takie mam skojarzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety , ale tak jest.Trzeba się mocno postarać , aby takiego efektu nie było :(

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Posklejane rzęsy niestety nie wyglądaja najlepiej..

      Usuń
  26. Other kids probably will think his accent is cool or perhaps a weird.
    So why definitely decorate your kids bedroom with elephant kids bedding.



    my website; historia piwa

    OdpowiedzUsuń
  27. ja osobiscie uwilbiam tusze z maybellin :)
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie trochę sztucznie to wygląda po nałożeniu kilku warstw. wolę bardziej rozdzielające tusze. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że tak skleja rzęski.. ja jestem fanką jednej warstwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. O nie! Nie chce go, okropny, mokry efekt posklejanych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  31. Musi troszke posklejac jak ma byc pogrubiajacy, a ze szczota silikonowa to tak jest:)
    Wiem,ze mozna z niego wyciagnać o wiele więcej:) Tylko szczotke przytrzymac na 5 sec dluzej w polowie rzes:)

    OdpowiedzUsuń
  32. It may look a little scary, but it the right wonderful experience.
    Even though you might be tempted, organic metal tools or kitchen
    knives to recover scraps.

    Have a look at my homepage :: historia piwa

    OdpowiedzUsuń
  33. uuu ale posklejal....nie mialam go i juz nie kupie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Because it is normally a dirty job, most homeowners inquire about other people to assist
    you do it. Concerts, church, conferences, and neighborhood
    meetings are just a few of the opportunities.


    My web site :: borelioza

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny i TANIUTKI tusz, którego używam na imprezy bo daje efekt pogrubionych rzęs, a ja preferuję naturalne bardziej to MY Secret extra lash mascara dostępna w naturze bodajże za 10zł, dawno nie kupowalam gdyz ciagle mam

    OdpowiedzUsuń
  36. Używam teraz Volume Million Lashes i jest naprawdę dobra, może skuszę się na inne wersje maskar L'Oreal :) Moim ulubieńcem jednak od dawna pozostaje Volume Glamour z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  37. Information, a collection of strategy is associated with information.
    Each and every piece of this sales presentation is regarded as a step.


    my webpage: wycieczki last minute

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że skleja rzęsy, a tak fajnie się zapowiadał..

    OdpowiedzUsuń
  39. The aleo programs have been installed on the roof with the company building.


    Look into my blog post :: homepage

    OdpowiedzUsuń
  40. Locating your cesspool.is overwhelming if the excellent the property and
    / or maybe home is confidential. However, more instances than not,
    how they end in talk about disaster.

    Review my blog ... homepage

    OdpowiedzUsuń
  41. Just what makes you very happy when you actually are
    doing keep in mind this? Missing the water you are soon living within a cesspool of section waste by-products.


    Here is my page - szalona-organizacja-podróży.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Mr Frawley emphasises that 15 minutes can be lengthy.
    To perform the role linked mortgage advisor financing qualification is each video requisite.


    Have a look at my blog: http://organizacja-wczasów.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne opakowanie, ale efekt końcowy nie do końca mnie przekonał ;) Ja ostatnio namiętnie używam tuszu Get Big Lashes z Essence i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzeczewiście opakowanie ma przeeleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie używałam tego tuszu, ale mam już swoje ulubione i jestme im wierna. Na ten raczej się nie skuszę, chociaż czasami eksperymentuję.. jednak szczoteczka i efekt mnie nie zachęciły, takie sklejone rzęsy.. to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja używam tego tuszu, ale na moich całkiem inaczej wygląda, bardziej naturalnie, nie skleja i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...