poniedziałek, 24 czerwca 2013

Czerwcowe denko

Cześć Dziewczyny !
Dziś w końcu skończyłam remont więc mogę zacząć wszystko układać. W tym całym bałaganie odnalazłam kilka rzeczy , które udało mi się zdenkować w czerwcu. Oto one :



Jak na moje tempo zużywania kosmetyków to jestem z siebie nawet zadowolona. Zużyłam :

 Maska oczyszczająca z błękitną glinką , białym żeń-szeniem i złotym korzeniem do każdego typu cery.Ta maseczka to zdecydowanie hit miesiąca. Szkoda tylko , że producent nakazuje wsypać całą zawartość  saszetki. Po rozrobieniu żałowałam , że rozrobiłam wszystko , ponieważ spokojnie starczyła na 3 osoby.Po tej masce moja twarz jest super gładka ! Po prostu nie uzyskałam takiego efektu po żadnej innej maseczce i z pewnością do niej wrócę.

 Biała glinka nvc1- jak uwielbiam białą glinkę tak ta okazała się kompletnym bublem. Po rozrobieniu nie mogłam doprowadzić jej do innej konsystencji niż lejącej.. masakra jakaś.. nie wiem czym to było spowodowane. Zawsze rozrabiam glinki w ten sam sposób i jest super konsystencja , a przy tej.. szkoda słów.

 Maska marokańska Planeta Organica- zdecydowanie moja ulubiona maska zarówno z tej serii jak i z wszystkich jakie do tej pory miałam. Super dociąża włosy oraz je wygładza. Tego oczekuję od maski.

 Sól do kąpieli NS-uwielbiam ją za zapach i działanie. To pierwsza sól , która oprócz przepięknego zapachu wygładza skórę. Z pewnością do niej kiedyś wrócę.Więcej na jej temat w tym poście.

Tonik przeciw wypadaniu- miałam tonik wzmacniający i to właśnie wzmacniający spisał się o wiele lepiej od tego. Tak więc jeśli zastanawiacie się , który wybrać to polecam wzmacniający.

Serum do końcówek joanna- fajnie wygładzało końcowki. Używałam go do zabezpieczania. Spisało się jak każde tego typu silikonowe serum :)

A jak wasze czerwcowe denko ? :)

62 komentarze:

  1. Super denko, mam ten tonik ciekawe jak spisze się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana co do tej glinki białej to miałam identyczny problem :) żeby zrobić z niej maskę na twarz zużyłam jej spoooooro, dopiero wtedy miała konsystencję w porządku, ale się okazało, ze sama mnie strasznie podrażnia. Za to świetnie sprawdziła się jako dodatek do szamponu :D Maską marokańską kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Producenci zawsze przesadzają z ilością na jeden raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje denko jest większe-jestem z niego niezmiernie dumna :) żadnej z tych rzeczy nie miałam, ale serum z Joanny z rzepą było całkiem niezłe:) Na ten tonik Agafii się czaję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zainteresowała mnie ta glinka ze sklepu prosto z natury. chętnie ją wypróbuję. dobrze, że napisałaś, że nie wolno wysypywać całej, po co ją zmarnować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam maskę marokańską, ajurwedyjską i miałam odlewkę toskańskiej - faktycznie marokańska ładnie dociąża, ale jak dam jej za dużo, to wręcz obciąża, dlatego daję malutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne denko, sporo dużych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie trudno z denkowaniem-oj trudno!Próbowałaś szampon love2mix-żółtko i....zapomniałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie mialam a co z nim ? :)

      Usuń
  9. kusisz mnie tą marokańską maską :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiły mnie te produkty bardzo.Nie miałam żadnego ale z chęcią bym któryś wypróbowała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam białą glinkę , na szczęście jeszcze nie trafiłam na takiego bubla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak Samo I szkoda , ze trafila mi sie taka :/

      Usuń
  12. nie znam żadnego z produktów,tą maske z glinką bym chetnie przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie ta maska marokańka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maska marokańska mnie bardzo kusi.
    Na pewno kiedyś ją kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ile włosowych zużyć ! u mnie w czerwcu słabo z denkami

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to ta maska na twarz jest wydajna. Dzis uzyje ja juz 3 raz i jeszcze jej zostanie. Nakladam taka ilosc, ze po 10 minutach nadal jest wilgotna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację jest bardzo wydajna. Szkoda tylko , że na opakowaniu pisze , że trzeba wsypać całość :(

      Usuń
  17. tą maskę marokańską muszę w końcu kupić tak jak tonik Agafii <3
    a to serum do końcówek u mnie się niestety nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie ta marokańska maska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie interesuje maska oczyszczająca :) Przedtem za bardzo o twarz nie dbałam, a teraz, jak postawiłam na naturalne oczyszczenia, to nie garnę do kosmetycznych cudów ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że jeśli się zdecydujesz to będziesz bardzo zadowolona :)

      Usuń
  20. pędzisz z tym denkiem , miesiąc się jeszcze nie skończył ;)

    ja sie czaję na tą marokańską maskę
    a teraz mnie ejszcze tą do twarzy skusiłaś

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawiło mnie serum Joanny, myślałam, że jest jakieś słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachowuje się jak zwyczajne silikonowe serum :)

      Usuń
  22. Serum do końcówek mam zamiar właśnie nabyć. Wpadły mi w ręce również próbki maski Lbiotica do włosów przetłuszczających się. Zobaczę, czy ta gra jest warta świeczki ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie denko spore jak na mnie :D czyli taka ilość jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Spore denko :) Kusi mnie ta marokańska maska. Uwielbiam dociążające produkty.

    OdpowiedzUsuń
  25. mam to serum i jest bardzo wydajne i przyjemne w stosowaniu, reszty nie miałam- jeszcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja własnie zakupiłam ta białą glinkę, jak była darmowa dostawa w tym sklepie. Jeszcze jej nie używałam, ale jakoś straciłam totalnie ochotę, skoro to taki bubel :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znac jak u Ciebie z ta konsystencja :-)

      Usuń
  27. ja z powodu przeprowadzki starałam się zdenkować jak najwięcej produktów, ale niestety kilka też kupiłam i wyszłam na zero. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam żadnego z tych produktów,ale za to uwielbiam glinkę czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie sprawdza się właśnie lotion wzmacniający:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...