czwartek, 27 czerwca 2013

Co kupilam we Wrocławiu ? Czyli post zakupowy :)

Cześć Dziewczyny !
Pogoda dopisała więc wraz z koleżanką wybrałyśmy się na małe zakup do Wrocławia. Ja w sumie nie miałam zaplanowanego tego co chcę kupić. Robiłam zakup w imię mojej czerwcowej zasady ''kupuję wszystko oprócz kosmetyków do włosów i ubrań'' (bo tego mam już za dużo).A co kupiłam ?

Na początku wybrałyśmy się do Galerii Dominikańskiej , gdzie prawdę mówiąc nic nie kupiłam. Tak więc poszyłyśmy do hali targowej , która była moim głównym celem bo jak się dowiedziałam od jednej z was jest tam stoisko z rosyjskimi kosmetykami. Wybór nie był taki jak w sklepach internetowych , ale wyszłam zadowolona bo kupiłam błękitną glinkę. Za 100g błękitnej glinki zapłaciłam 10zł więc się opłaciło :)


W hali targowej dorwałam też lakier z Golden Rose. Kupiłam sobie dwa. Rich color odcień 41 kosztował 6zł , a Paris odcień 242 - 5,50zł.


Następnie poszłyśmy do rynku , gdzie wstąpiłysmy m.in do drogerii Jaśmin. Niestety nic mnie tam nie zainteresowało więc wyszłam z pustymi rękoma :) Tak też doszłysmy do Super-pharm , gdzie kupiłam sobie 1l soku z aloesu za 9,99zł ! Dziewczyny jesli macie w okolicy tą aptekę to w promocji są również maski biowax , kosztuja 9,99zł. Ja na szczęście się opamiętałam i kupiłam tylko sok z aloesu :)


Wstąpiłyśmy także do H&M , gdzie kupiłam sobie baleriny za 20zł :


W drodze na PKP weszłyśmy jeszcze do Arkad wrocławskich , gdzie przy stoisku z kolorówką Vipera kupiłam sobie Fixer za 15zł . Ponoć fajnie utrwala cienie i pogłębia ich odcień - zobaczymy jak to będzie :)


W Arkadach odnalazłyśmy też House , gdzie zaopatrzyłam się w dwa naszyjniki. Oba po 9,99zł



Tym sposobem straciłam prawie 90zł.. Wczoraj zamówiłam sobie jeszcze paletę 40 cieni i szczotkę DeTangler.  A jak wasze ostatnie zdobycze ? :)
Przypominam jeszcze o konkursie na moim blogu , który trwa jeszcze przez 3 dni  i 5 z was ma szansę wygrać :) klik

89 komentarzy:

  1. o mamciu ten pierwszy naszyjnik strrrasznie mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też strasznie wpadł w oko ! Jeśli masz gdzies blisko House to jest akurat przeceniony z 35 na 9,99zł :)

      Usuń
    2. Lecę po niego - jest przepiękny :-OO

      Usuń
    3. Jest mega i świetnie się prezentuje :) Mam nadzieję , że go dorwiesz- daj znać :) Ja byłam w Galerii Dominikańskiej i tam go nie było. Dopiero w Arkadach go kupiłam :)

      Usuń
  2. tez kiedyś trafiłam na promocję tego soku aloesowego... na prawdę dobra okazja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej , że wczoraj o mały włos nie kupiłam go w swojej aptece za 30zł :)

      Usuń
  3. Hej!
    Wiem, że masz z tym składnikiem doświadczenie, wiec mam pytanko...
    Kupiłam sobie spirulinę w kapsułkach."Foliowych". Firma to AZ Medica
    skład środka wygląda tak: spirulina standaryzowana na min. 60%białka, stearynian magnezu(substancja przeciwzbrylająca)
    I pisze tak: zalecana porcja dzienna 2,6 kapsułek zawiera: 1350-2700mg.
    Więc... jeśli rozbiję te kapsułki i dodam do maski lub czegoś... to ile ich dać?
    Za pomoc z góry dziękuję.
    Anne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku wiesz co nie mam pojęcia jak to zrobić , aby było dobrze. Ja mam spirulinę w proszku i taką najlepiej dodawać. Dodaję łyzeczkę :)

      Usuń
    2. Więc zobaczymy ile wypełni łyżeczkę.
      Dzięki.

      Usuń
    3. Koniecznie daj mi znać jak efekt ! Jestem ciekawa czy bardzo różni się od tej ''czystej'' w proszku :)

      Usuń
    4. Ja też mam te tabletki :D
      I siedzę z "mieszanką wybuchową", w której znajduje się proszek z 3 tabletek(3/4 większej łyżeczki)
      Zobaczymy efekty(co najwyżej na zakończeniu roku szkolnego wystąpię z zielonymi włosami :D)
      Ile trwa ta promocja w aptece na soczek? *O*

      Usuń
    5. Dzis się zaczęła więc jeszcze chyba trochę potrwa :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś ten sok z aloesu, ale nie sprawdził się u mnie w roli płukanki.
    Moje włosy jeszcze wtedy nie były w dobrej kondycji, więc muszę dać mu ponowną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar stosować go wewnętrznie :)

      Usuń
    2. Jeżeli masz zamiar wprowadzić sok z aloesu do regularnej diety radzę sprawdzić czy nie zawiera jakiś silnych konserwantów np. benzoesanu sodu, bo może być z tego więcej szkody niż pożytku ;)

      Usuń
    3. Zawiera 99,7% soku z aloesu i 0,3 % substancji konserwujących (sorbinian potasu , benzoesan sodu). W takich ilościach nie powinny zaszkodzić :)

      Usuń
  5. Chyba przespaceruje się po sok aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. glinka jest super :) i piękny kolor balerinek , o cenie już nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. maj i czerwiec mnie rujnują promocjami :p też chcę kupić aloes, ale nie wiem, czy poradzę sobie z całym litrem... masz zamiar go pić?
    mam tę błękitną glinkę, ale jest taka zwykła, bez efektu "wow" ;)
    lakier GR Paris świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak -chce go pic :)
      ja mialam maske na bazie blekitnej glinkI I bylam zadowolona :)

      Usuń
  8. Miałam ten sok, już wypiłam. :) Ja dzisiaj kupiłam 4 maski biovaxa za 9,99, superpharm mnie z torbami puści :P

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor balerinek jest cudowny! naszyjniki również bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam nad tym sokiem też była promocja ale niestety nie miałabym jak zastosować tylko do diet bo nalezy pamiętać ,że nie każdy aloes jest tym kosmetycznym a moze być tylko medyczny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak wgl. jakie właściwości ma ta glinka? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta ma jakieś odmładzające :)

      Usuń
  12. Ja kupiłam kiedyś rok aloesowy ale z jakimiś kawałeczkami. Był nie do wypicia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soki aloesowe zazwyczaj zawierają takie kawałeczki , a szczególnie te , które sa w marketach do wypicia '' na raz'' :)

      Usuń
  13. Kurcze ciekawe czy w krakowskim super pharmie tez jest taka promocja na sok aloesowy:) jeszcze nigdy go nie miałam, a ponoć jest super zarówno do użytku wewnętrznego jak i zewnętrznego np w formie płukanki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak bo ten sok jest w gazetce :)

      Usuń
  14. Świetne zakupy, zwłaszcza te naszyjniki są przecudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paris jest śliczny, a baleriny cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do lakieru Paris to na początku żałowałam , że nie wybrałam innego odcienia , ale gdy dosłownie przed 10 minutami pomalowałam nim paznokcie od razu sie zakochałam zarówno lakierze jak i jego odcieniu :)

      Usuń
  16. MIałam kiedyś ten sok z aloesu ;-) chciałam zużyć do picia, ale ma tylko 3 tyg ważności po otwarciu, a ja byłam niesystematyczna ;) ostatecznie dodawałam go do szamponu lub do płukanki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm na opakowaniu pisze , że jest ważny do lutego 2014r. więc jak w końcu :D

      Usuń
  17. oba lakiery bardzo ładne, pokaż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie wystraszysz moich pazurków to nie ma sprawy :)
      Pod. Do poniedziałku oba mogą się pojawić na moich paznokciach i przy okazji na blogu :)

      Usuń
  18. Widzę, że zakupy się udały :) Przecudowne są te balerinki !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo sok z aloesu za 9 zł O.o - jutro lecę do SP :D Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w lakierach już jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję udanych zakupów. :) ten pierwszy naszyjnik - cudowny.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wprawdzie nie miałam jeszcze do czynienia z maskami Biovax, jednak chętnie się z nimi zapoznam, zważywszy na atrakcyjną cenę;) Muszę się w końcu zmobilizować i odwiedzić Superpharm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tą do zniszczonych i taką do wypadających to według mnie ta do wypadających jest kiepska :)

      Usuń
  23. Ja już od dawna poluję na ten sok z aloesu...ale zawsze czekałam żeb był tańszy i coś czuję że dziś go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie w miescie nie ma takiego taniego Aloesu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dlatego skorzystałam z okazji jak byłam we Wro :)

      Usuń
  25. zakupy bardzo udane;) w moim guście szczególnie niebiańskie baleriny i paryżowy lakier:) bomba!

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam ten fixer z Vipery ale niestety chyba nie umiałam się nim posługiwać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że ja jestem zadowolona :)

      Usuń
  27. ładny ten pierwszy odcien lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ehh, ja mam podobnie :) Niby nic do włosów nie kupuje, niby jakaś akcja, niby ban.. a i tak świerzbi :D
    Sok z aloesu i więcej rosyjskiej glinki i mnie się marzy.

    A w ogóle to Twój blog ma już ponad 1000 obserwatorów, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  29. We Wrocławiu jest siedziba helfy;))
    Soku z Aloesu zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam jeden lakier z Golden rose paris i jest beznadziejny, trzeba chyba ze cztery warstwy, żeby nie bylo widac końcówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłaś mnie bo ten , który mam jest super i wystarczy jedna warstwa :)

      Usuń
  31. Te naszyjniki są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Co oznacza, że włosy są "mięsiste"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i sypkie?

      Usuń
    2. O jejku ciężko to wytłumaczyć tak słownie. Mięsiste czyli po prostu miękkie , a sypkie to chyba takie gładziutkie :)

      Usuń
    3. Dziękuję!

      Usuń
  33. naszyjniki sa genialne i to w całkiem dobrej cenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tez kupilam aloes w promocji, niestety nie byly w niej wtedy maski biovax:((((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...