poniedziałek, 3 czerwca 2013

CO BEDZIE PIELĘGNOWAŁ MOJE WŁOSY W CZERWCU ? PRZYKŁADOWY TYDZIEŃ PIELĘGNACJI

Cześć Dziewczyny !
Zauważyłam  , że dawno nie było  u mnie planu pielęgnacji na bieżący miesiąc. Dlatego dziś serwuję wam post z planem czerwcowej pielęgnacji i  kosmetykami których będę używała w czerwcu :)


Jak widzicie moja tygodniowa pielęgnacja nie jest skomplikowana. Oczywiście nie sugeruję się tylko tabelką. To po prostu taki przykład.Kiedy będę miała możliwość olejowania włosów na noc to będę robiła to częściej. A poniżej kosmetyki , których mam zamiar używać w czerwcu :


Serum joanna
 Maska marokańska
 Maska toksańska
 Szampon marokański
Balsam aleppo
Lotion przeciw wypadaniu
Olej avocado (nie ma go na zdjęciu)

 Aaa jak już przy rosyjskich kosmetykach jesteśmy to w sklepie skarbysyberii do 6 czerwca jest darmowa dostawa od 60zł łącząca się z rabatek KINGABLOG :)
Mam zamiar podciąć włosy o 5cm. Czy mi wyjdzie ? Zobaczymy :) A jak wasze plany na czerwiec ?
Przy okazji dziękuję wam za miłą dyskusję pod wczorajszym postem :)

48 komentarzy:

  1. Maska marokańska wygląda kusząco.
    Na mnie balsam marokański sprawdza się świetnie no i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku miałam balsam marokański - pokochałam go dlatego tez znalazł się w ulubieńcach roku. Jakiś czas temu dostałam od Mariolki (blogerki) odlewkę maski z tej serii i po pierwszym użyciu zdecydowałam się na pełnowymiarowe opakowanie :)

      Usuń
  2. Chyba odgapię od Ciebie pomysł z ułożeniem własnego planu pielęgnacyjnego :) Bardzo sensowna idea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki plan to niezły myk :) tym bardziej, ze zdrowo do tego podchodzisz i jestes swiadoma mozliwosci odstepstw od niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie robię tego dokładnie wobec reguły :)

      Usuń
  4. chyba też powinnam pomyśleć o czymś takim..

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby mi się tak chciało pielęgnować moje włosy :D ja tam codziennie robię to samo ;) achhh..lenistwo nie zna granic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pielęgnacja nie jest skomplikowana :D

      Usuń
  6. zdominowały cię rosyjskie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Teraz na moich kosmetycznych półkach jest około 90% rosyjskich kosmetyków :)

      Usuń
  7. Lubię to serum z joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam go do zabezpieczania końcówek :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł na czerwiec :-) Szkoda, że nie jestem tak regularna

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też zagościły rosyjskie cuda do włosów ;)
    Mam maskę marokańską, ciekawa jestem toskańskiej i balsamu aleppo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Uwielbiam marokańską. Recenzja maski toksańskiej będzie jutro , a balsami aleppo możesz przeczytac tutaj :
      http://www.uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2013/05/balsam-aleppo-sposobem-na-wygadzenie.html

      Usuń
  10. tez staram się mieć jako taki plan w pielęgnacji :)
    ach kusząca jest ta maska marokańska

    OdpowiedzUsuń
  11. Też powinnam ułożyć taki plan :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te Twoje maski wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam ostatnio nad kupnem tego serum z Joanny ale się wstrzymałam, bo odżywka dwufazowa z tej serii mnie przeraziła swoją 'jakością' :D Ale może kiedyś wypróbuję, a nóż okaże się bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że to takie zwykle silikonowe serum..
      Nic specjalnego. Używam go tylko do zabezpieczania końcówek :)

      Usuń
  14. Przemyślany plan,słonko napisz koniecznie jak sprawuje się maska toskańska.Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  15. kusisz mnie maską toskańską. sama nazwa już zachęca do zakupu. ja też planuję w tym tygodniu olejować olejem z awokado. cudownie działa na moje włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dodałam plan i dziś nie nałożyłam oleju :D

      Usuń
  16. Ja sobie lubię planować, a potem i tak nic z tych planów nie wychodzi:). Ostatnio miałam wszystko rozpisane, jaki olej, czym myć, jaka odżywka, a i tak wszystko zrobiłam inaczej.

    Muszę sobie rozplanować, jak stosować kosmetyki, co po kolei. Mam 6 masek i 6 odżywek, nie wiem czy stosować, każdą po kolei i przeplatać maska-odżywka- maska, czy np postawić na 3 rzeczy, a reszta niech stoi i czeka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wiem czego brakuje w mojej włosowej pielęgnacji. Brak na stanie jakiejkolwiek wcierki, muszę czym prędzej nadrobić ten brak.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiaj stałam nad olejem z avocado :( ale nie mam 40zł, więc muszę wykombinować tańsze źrodło, kusi mnie on niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  20. ta maska marokanska kuszaca:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. co to za lotion przeciw wypadaniu?

    OdpowiedzUsuń
  22. You could hear how to tell your thoughts in how to get started in
    an organic herb garden. And each one insurer has several criteria to your girlfriend.


    Feel free to visit my web site ... ochrona przeciwpożarowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia i wytrwałości - ja idę właśnie podgrzać olejek na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam takie pytanie czy maska elseve total repair 5 nie zawira silikonów?

    OdpowiedzUsuń
  25. też zaczynam stosować ten lotion :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też muszę w tym miesiącu nieco popracować nad olejowaniem, bo w maju kompletnie nie miałam na to czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Polecam do olejowania dorzucić kurację Exagonem. O wiele szybciej włosy po nim rosną i lśnią, jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...