poniedziałek, 10 czerwca 2013

BB krem dla skóry wrażliwej

Cześć Dziewczyny !
Dziś mam dla was recenzję polskiego kremu BB garnier . Na początku wspomnę , że do kremów BB dostępnych na polskim rynku podchodziłam dość sceptycznie po recenzjach na blogach.

Ten krem dostałam od firmy L'oreal-Garnier.Producent obiecuje 
Krem BB do skóry wrażliwej łączy w sobie działanie łagodzącej alantoiny oraz pigmentów mineralnych, aby w naturalny sposób poprawić i ujednolicić koloryt cery. Krem bezzapachowy, nawilżający, łagodzi, koi i redukuje zaczerwienienia. Dzięki lekkiej, przyjemnej konsystencji optymalnie pokrywa i szybko wtapia się w skórę, znacznie poprawiając jej wygląd.

5 rezultatów kremu obiecywanych przez producenta:

- redukcja zaczerwienień,

- kojenie i nawilżanie przez 24 h,

- wyrównanie kolorytu skóry,

- przywrócenie jej blasku,
- ochrona filtrem UV - SPF15 


Wiecej tutaj. Ten krem do twarzy zamknięty jest w wygodnej tubce , z której łatwo go wydostać.Wiem , że wiele dziewczyn skarży się na słabe krycie. Dla cery takiej jak moja ten krem jeśli o krycie chodzi jest dobry u mnie działą jak podkład kryjący choć niestety , ale nie jet to długotrwały efekt. Niestety , ale zauważyłam  przetłuszczanie się cery po jego użyciu co też wpływa na moją opinię na jego temat. Jeśli chodzi o wygładzenie to mogę się zgodzić , ponieważ faktycznie moja twarz jest po nim gładka. Jednak nie wydaje mi się , aby ten krem ją nawilżał. Myślę , że to raczej sprawka silikonów. Jeśli już przy tym jesteśmy to mimo zawartości silikonów nie zapchał mojej cery. U osób niewymagającyh sprawdzi się jak dobry krem do twarzy na dzień , ale jako bardziej ochronny krem. Nie spodobał mi się skład tego kremu chociaz plusem tej wersji jest fakt , że nie zawiera alkoholu wysoko w składzie dlatego jesli spodobały wam się kremy z tej serii to warto wiedzieć , że ten nie ma wysoko tak jak reszta alkoholu denat. Szkoda , że gama kolorystyczna jest tak niewielka , ponieważ do wyboru mamy tylko dwa odcienie jeden bardzo jasny i drugi ciemny dlatego ciężko jest dobrać odpowiedni dla naszej karnacji  odcień. Co do zaczerwienień nie redukuje ich  , a jedynie delikatnie ukrywa.Można go używać jako krem pod oczy na cienie.Plusem może być niska cena , wygładzenie i brak alkoholu wysoko w składzie oraz fakt iż nie pachnie (plus dla wrażliwców). Jednak ma też swoje minusy  - daje krótkotrwały efekt , przetłuszcza cerę itd. Pielęgnacja tym krermem nie bęzie wystarczająca. Poniżej skład oraz konsystencja kremu :



Miałyście ten krem ? Też nie przypadł wam do gustu ?

50 komentarzy:

  1. Jakoś nie umiałam się na niego skusić i poszukuje dalej kremu BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Nasze kremy BB'' ponoć ( czytałam na blogach - sama wszystkich nie miałam) sa do kitu :)

      Usuń
  2. Garnier nie jest francuski? ;)
    (Przylazła i się czepia, no :) )
    Wiem, o co Ci chodzi. Polska etykieta, zakup nie na eBay'u tylko w drogerii na miejscu. Ale to jednak nie to samo znaczenie słów "polski produkt" co w przypadku np. Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz , że nie wiem ? :o
      Masz rację chodziło mi bardziej o to , że są dostępne w każdej polskiej drogerii nie tak jak azjatyckie :)

      Usuń
  3. ja z Garnierem średnio się lubiłam natomiast moja cera kocha ten z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam i mnie nie kusi jak przetłuszcza cerę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znowu jestem bardzo zadowolona, mam suchą cerę, naczynkową i wrażliwą. Wygładza, wyrównuje koloryt, nie zapycha i nie przetłuszcza nadmiernie :) Może dlatego, że ja naprawdę mam suchą skórę... co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jesli o efekty chodzi to takie jak u Ciebie tylko u mnie przetłuszcza cere ;/

      Usuń
  6. miałam, ale do cery tłustej bodajże, nie podobał mi się :/ żółć straszna

    OdpowiedzUsuń
  7. Garier jest za ciemny i za tłusty dla niektórych...
    Lecz np. taki Eveline jest jaśniejszy...
    Nivea pachnie jak właśnie ten krem...
    A Maybeline jest bardzo jasny kolor i ultra-delikatne krycie(choć jak dla mnie śmierdzi)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu nigdy nie miałam, ale podoba mi sie jego cena :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już po pierwszym użyciu się do niego zraziłam, a szkoda bo cena i skład faktycznie nie są złe. Teraz mam krem BB z Rimmela i sprawdza się o niebo lepiej. Taki krem to świetna alternatywa dla ciężkich podkładów szczególnie w lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :( Tego z Rimmela nie miałam :)

      Usuń
  10. Przecież Garnier to firma francuska, nie polska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chodziło o to , iż sa powszechne na polskim rynku :)

      Usuń
    2. Właściwie to chodziło o to, że "oryginalne" BB to Blemish Balm które produkują tylko firmy koreańskie takie jak Missha, Lioele, Holika Holika, Mizon, Skinfood, etc.
      A zachodnie to Beauty Balm, czyli w skrócie zwykły krem koloryzujący :)

      Polecam spróbowanie koreańskich, bo różnica jest dramatyczna. Nasze wypadają jak kremy z bazaru przy Chanel :P
      Ale niestety tylko na allegro kupicie, bo w sklepach nie ma.
      Ale naprawdę warto.

      Usuń
  11. Przetłuszcza cerę? Zdecydowanie nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie miałam ochoty kupić żadnego drogeryjnego bb kremu bo szkoda mi było stracić pieniądze :P Mam tylko krem tonujący z ziaji ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam, ale wersję podstawową i sprawuje się całkiem nieźle. na pewno zadowolone z niego będą osoby, które tak jak ja, nie przepadają za ciężkimi podkładami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawowej nie mialam :) Fakt jest to dobre rozwiązanie na lato :)

      Usuń
  14. Nie nakładam na twarz nic, co ma w składzie silikon, boję się zapchania. Kremy BB z Maybelline mnie nie zachwyciły i jednak na czym innym opieram swoją pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z zasady tez - jedynie na wielkie wyjścia nakładam podkład :)

      Usuń
  15. ja nie naleze do fanow bb kremow - nie sprawdzily mi sie albo nie znalazlam odpowiedniego dla siebie.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również stwierdzam , iż nie sa dla mnie :)

      Usuń
  16. nie lubię BB kremów tej firmy, nie sprawdzają się;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie do końca się sprawdzil :/

      Usuń
  17. używałam azjatyckich - skin79, skinfood i się kompletnie nie umywają do europejskich m.in garnierowskiego. Jezeli którejś się podoba efekt od Garniera niech spróbuje zainwestować w bb z innego kontynentu. Zobaczycie różnicę gwarantuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam odpowiednik do cery suchej i bardzo mi sie podoba - i kolor i działanie, nie podkreśla skórek a to duuuuzy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem w fazie zachwytu próbkami koreańskich bb kremów, a garnierowi podziękuję bo wiem, że byłby dla mnie za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety dla mnie BB garniera to niewypał (już lepszy był under 20) zgadzam się z tym co napisałaś i dodam to, że podkład strasznie ciężko się "wchłania" - spaja ze skórą w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam do skóry mieszanej i tłustej, ale ten u mnie sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Testowałam i nadal twierdzę że "zachodnie" BB są beznadziejne i to nie BB tylko zwykłe kremy koloryzujące.
    Od roku używam azjatyckich i różnica w jakości, działaniu i kryciu jest kolosalna.
    Przede wszystkim azjatyckie DZIAŁAJĄ! Świetnie kryją, odżywiają, poprawiła mi się po nich cera.
    I nie tworzą "tapety" na twarzy :)
    Jedyny minus to dostępność, w sklepach internetowych są drogie, a na allegro jest masa podróbek.
    Polecam za to moją Panią od ktorej zamawiam, bo jeszcze nie wlepiła mi podróbki, jak cała masa innych:
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=2213276&id=1429

    OdpowiedzUsuń
  23. Nevertheless, if you do just not find a really trainer then you can go for the other choosing.
    Poker-TEL gives you admittance to world rate training and educational
    services.

    Also visit my web-site homepage

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam go, ale zapowiada się ciekawie, choć trochę obawiam się, że nie sprawdzi się na mojej tłustej strefie T ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. If yοu arе going fοr finеst contents liκe me, ϳust pay a quick visit thіs web sіte еveгу ԁаy
    sinсe іt offers qualіty contents, thanks

    My blog poѕt; jak schudnac

    OdpowiedzUsuń
  26. zostałaś u mnie otagowana w akcji "Dobre, bo polskie" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello are using Wordpress for your blog platform?

    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.
    Do you require any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Also visit my site - szybki kredyt

    OdpowiedzUsuń
  28. Z jakich stron można zamawiac kosmetyki do włosów zwlaszcza różnego rodzaju bogate maski żeby koszty były jak najmniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam wersję do skóry normalnej, jasną. Jestem nawet zadowolona, ale zbyt krótko go używam, żeby ferować wyroki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...