wtorek, 7 maja 2013

WYNIKI KONKURSU CZYLI KTÓRE Z WAS ZGARNIAJĄ ROSYJSKIE KOSMETYKI :)

Cześć dziewczyny !
Jak możecie zauważyć troszkę się zmieniło na blogu- mam nadzieję ,że się wam podoba :) Dziś wyniki konkursu. Na początku dziękuję za zgłoszenia ! Dodatkowy los mogłyście zgarnąć dzięki poinformowaniu o konkursie. Zwróciłam uwagę na wasze odpowiedzi i postanowiłam dodać jeszcze tajne losy , a raczej dodatkowe losy dla tych z was , które się wysiliły  i troszkę napisały :) Ok więc do rzeczy : 6 szczęśliwych to :


Limonkowy scrub do ciała : sweethair hair

Wybrany krem baikal : remedy

Wybrany balsam do włosów: Mariola Zuchowska

Maseczka drożdżowa/jajeczna/łopianowa kreconowlosa

Maseczka drożdżowa/jajeczna/łopianowa Sandra-107

Maseczka drożdżowa/jajeczna/łopianowa Arsenic



Dziewczyny , które wygrały proszę o przesłanie do mnie wiadomości z danymi do wysyłki oraz z informacją o tym , który rodzaj kremu/balsamu/maski sobie wybrałyście. Macie jeszcze szansę skorzystania z darmowej dostawy (jeśli opublikujecie recenzję) , która łączy się z 30% rabacikiem dostępnym na moim blogu). 


Tym osobom , którym się nie poszczęściło proponuję 30% rabacik do sklepu Skarbysyberii (już niedługo będzie nowa dostawa więc warto). :) wystarczy przy podsumowaniu zamówienia wpisać KINGABLOG 

Aa i pytanko do was : Jesteście ciekawe recenzji tego kolagenu ? klik :)

33 komentarze:

  1. O kurcze, ale mnie zaskoczyłaś! :) Wow no szczerze nie spodziewałam się wygranej :D Już zaraz wyślę do Ciebie e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze mam pytanie ta darmowa wysyłka i rabat 30% obowiązują do jakiegoś określonego terminu czy można je wykorzystać kiedy się chce?

    OdpowiedzUsuń
  3. O rabacik! Super! Gratuluję dziewczynom wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dzis kupiłam drożdzową i jestem zaskoczona zapachem! Bardzo apetyczny! Juz nie mogę się doczekać kiedy jej użyję;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra... a teraz poproszę post "krok po kroku" jak zrobiłaś ten wygląd @____@"

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyną gratuluję a rabacik wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. HURRRRRA!Serducho bije jak oszalałe-ale szczęście,jak ja się cieszę,kurcze jak ja się cieszę!Gratuluję pozostałym dziewczynom.Pozdrowionka Kinguś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczyny! :* :*
    Piękny nowy szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje
    widze piekne zmiany w grafice bloga
    very posh! ;) x

    OdpowiedzUsuń
  10. Konkurs konkursem, ale aktualny szablon jest genialny, nie mam się do czego przyczepić :) zachowałaś swoje kolory i nagłówek, super! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje! i bardzo chętnie posłucham o kolagenie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwyciężczyniom gratuluję :)) Muszą być przeszczęśliwe!
    Ja mam nadzieję, że ten szablon będzie Ci długo i dobrze służył, przyjemnie mi się z Tobą współpracowało. :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem kolagenu bardzo ciekawa.
    A poza tym? Zmieniłaś wygląd bloga? Jakoś tak inaczej tutaj. Na korzyść, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wierzę! pierwszy raz wygrywam na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, wysłałam maila na tego podanego z boku bloga ;)

      Usuń
  15. ładnie tu u Ciebie i gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Młodsza Siostra spisała się na medal - bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda teraz Twój blog :)
    Gratuluję bardzo zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  18. Maska dziś do mnie dotarła - dziękuję! :) Pachnie obłędnie, jak tylko włoski będą miały mycie, to dostaną trochę rosyjskiej pielęgnacji i zobaczymy wreszcie jak to z tymi kosmetykami jest... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...