czwartek, 30 maja 2013

Sposoby na zmiękczenie skóry PODCZAS kąpieli + TYGODNIOWA DARMOWA dostawa łącząca się z 30%rabatem

Cześć Dziewczyny !
Dziś w ten niezwykle pochmurny dzień przygotowałam dla was post o moich 2 ulubionych sposobach zmiękczania skóry już podczas kąpieli. Tak , że po kąpieli nie musimy nakładać balsamu do ciała :)


Zapewne to nic nowego , ale mam nadzieję , że choć kilku z was się przyda :)

                                                      SPOSÓB I -  SÓL DO KĄPIELI NATURA SIBERICA
Do tej pory sole , których używałam tylko ładnie pachniały i nic więcej. Ta jest wyjątkowa ! Ponoć ma działanie odmładzające :D Przepięknie pachnie , tak odświeżająco. Ma genialny skład. Zapach otula całą łazienkę. Aż nie chce się wychodzić z wanny ! Jednak jest w niej coś wyjątkowego. Moja skóra po wyjściu z wody jest bardzo gładka i jędrna ! Aż chce sie jej dotykać. Nigdy bym nie pomyślała , że sól może mieć takie działanie- nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam. Genialnie zmiękcza skórę- zakochałam się ! Ma genialny skład , który możecie zobaczyć tutaj. .Cena regularna to 22,90 natomiast po odjęciu  rabatu KINGABLOG  kupicie ją tutaj za 14zł


                                                     SPOSÓB II - OLEJKI
Bez różnicy jaki wybierzecie olejek to efekt będzie równie dobry. Może to być oliwa z oliwek , olej z pestek winogron , olej kokosowy. Po prostu olej :) Wystarczy 1-2 łyżki dodane do wody ,  a wasza skóra nie będzie potrzebowała żadnego balsamu po kąpieli. Będzie gładka i miękka :) Tani i szybki sposób dla tych , które nie lubią lub też zapominają o nałożeniu balsamu po kąpieli.

A jakie są wasze ulubione sposoby na zmiękczenie skóry podczas kąpieli? Miałyście tą sól ?



A teraz mam dla was ciekawe info  czyli  TYGODNIOWA DARMOWA DOSTAWA W SKLEPIE SKARBSYBERII ŁĄCZĄCA SIĘ Z 30% RABATEM KINGABLOG :) warto spojrzec na zniżki klik , m.in. ruskie banie za 13,90 i glinki 6,90 :)  od teraz  do 2013-06-06 23:59:59 więcej info tutaj
Więc można zaszaleć :)

Miłego dnia wam życzę ! :)

35 komentarzy:

  1. Ach nie kuś w końcu. Znowu ciężko mi się powstrzymać jeśli promocje są aż takie duże...

    Dla mnie najlepiej skórę zmiękczają olejki dodawane podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :D
      Ja również uwielbiam olejki :)

      Usuń
  2. dodaje olej kokosowy lub masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie mi przypomniałaś o moim masełku-dziś dodam :)

      Usuń
  3. bardzo często dodaję do kąpieli oleje bądź oliwkę dla dzieci. efekt - cudownie miękka skóra. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i przez Ciebie przepadłam - nakupowałam sobie tym sklepie :D Ale ze zniżką wyszło bardzo tanio :) I skusiłam się na tę sól, już od dawna coś takiego za mną chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Jestem ciekawa co wybrałaś. Mam nadzieję , że będziesz zadowolona z soli- jest świetna. Koniecznie daj znać jak sie u Ciebie sprawdza :)

      Usuń
    2. Jak szaleć to szaleć : wzięłam sobie jeszcze szampon do przetłuszczających się włosów, tajską maskę do włosów która mnie mega zaciekawiła, różową ruską banię bo się z nią polubiłam a tu była śmiesznie tania, tę sól i jeszcze organiczny balsam do demakijażu do 23 lat Agafji (mam z tej seri krem na dzień i jest super) ;) I tak troszkę rzeczy powywalałam z koszyka bo nawet ze zniżką nie było mnie stać :D Ale na pewno zrobię tam zakupy jeszcze nie raz, fajne, konkurencyjne ceny i te promocje :)

      Usuń
    3. Miałam odlewkę różowej ruskiej bani i wlosy ślicznie po niej błyszczały :)
      Co do maski tajskiej o stoi w kolejce do nałożenia na włosy i jestem mega ciekawa jak się sprawdzi :) Ja mam do demakijażu , ale z Organic Therapy i jest super :)
      Jesli o promocjach mowa to ogłosili też konkurs na swoim fanpage :)

      Usuń
    4. Co ja tam napisałam, miało być do 35 lat * :D

      Usuń
  5. Ja uwielbiam oliwki, olejki... A potem mama krzyczy, że wanna zapaskudzona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki produkt polecasz z ruskich kosmetyków na wypadające włosy
    mi włosy przeważnie wypadają w okresie letnim i właśnie się zaczęło doradź mi kochana co mogłabym sobie kupić z tych kosmetyków i coś co nie obciąża włosów i coś co nie swędzi po tym skóra głowy
    widzę ze ostatnio kosmetyki ruskie są strasznie popularne ja jeszcze nic nie miałam więc czas najwyższy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana polecam Ci toni wzmacniający :) Jeśli chcesz pogadać o rosyjskich kosmetykach to pisz na e-mail : kingablog@o2.pl coś wybierzemy :)

      Usuń
  7. Trzeba będzie wreszcie sięgnąć po te rosyjskie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie limit kasy wyczerpany na zakupy, mąż by mnie zabił chyba gdyby zobaczył coś nowego w szafce... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. This means that the majority of any dirt can be removed.
    Drinking tea gives become quintessential behalf of Chengdu peoples daily
    life.

    my blog post :: zespół muzyczny Poznań

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię do kąpieli dodawać olejek dobry sposób na zmiękczenie skóry podczas kąpieli jest peeling kawowy z olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nigdy się nie chce robić peelingu kawowego , a szkoda bo jest super :(

      Usuń
  11. Fajny post :) Niestety nie mam wanny więc oba sposoby odpadają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda- wanna to super sposób na relax :)

      Usuń
  12. Ja zdecydowanie wolę sole do kąpieli;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli żeby dostać rabat 30% należy wprowadzić kod "kingablog" ?:>

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba muszę wreszcie się skusić na jakiś olejek do kąpieli ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Pośpieszyłam się-wczoraj złożyłam zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę prysznic od kąpieli :) A i moja ksóra jest zawsze miękka z natury, więc raczej nie skorzystam z tych fajnych sposoów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...