czwartek, 9 maja 2013

PROMOCJE ROSYJSKICH KOSMETYKÓW ! CZUJECIE SIĘ SKUSZONE ?

Cześć dziewczyny !
Dziś bardzo krótko bo tylko podzielę się z wami informacją o promocjach w sklepie skarbysyberii :)
Promocje trwaja do niedzieli :) 

Jeśli chodzi o 30% rabat  KINGABLOG to liczy się do tych kosmetyków , które nie są przecenione wiec jesli kupujecie dodatkowo cos bez przeceny to śmiało możecie skorzystać z rabatu :)

Na co m.in warto sie skusic po niskiej cenie ?


Love2mix Organic Szampon z Efektem Laminowania - Regeneracyjny do zniszczonych włosów



Szampon z efektem laminowania 13,23 zł ! KLIK







Love2mix Organic Maska nawilżająca do suchych włosów
Love2mix Organic Szampon Nawilżający do suchych włosów




Maska nawilżająca do włosów  24,43zł KLIK












 Szampon nawilżający z proteinami z pereł  13,23 KLIK




Maska do włosów - tajska  - blask i siła - olej jojoba, ylang-ylang, królewski lotos





Maska Planeta Organica Tajska
Jeśli wpiszecie przy podsumowaniu KINGABLOG to tak jak na wszystkie nieprzecenione produkty dostaniecie 30% rabat więc wyjdzie za  23,03 zł !!! klik

maska toskańska do włosów suchych i zniszczonych - oliwa z oliwek, trawa cytrynowa, olej z pestek winogron






Maska Planeta Organica Toksańska
Jeśli wpiszecie przy podsumowaniu KINGABLOG to tak jak na wszystkie nieprzecenione produkty dostaniecie 30% rabat więc wyjdzie za  23,03 zł !!! klik




Maska Marokańska przeciw Wypadaniu Włosów


Maska Planeta Organica Marokańska
Jeśli wpiszecie przy podsumowaniu KINGABLOG to tak jak na wszystkie nieprzecenione produkty dostaniecie 30% rabat więc wyjdzie za  23,03 zł !!! klik
Pisałam o niej ostatnio recenzję klik




+ Później pojawią się jeszcze balsamy i szampony Planeta Organica :)





Oczywiście 30% rabat obowiązuje na wszystkie nieprzecenione produkty :)

Jeśli do waszego koszyka trafi jeszcze  coś co nie jest przecenione to pamiętajcie o 30% rabacie- wystarczy wpisac KINGABLOG przy podsumowaniu zamówienia.
Czujecie się skuszone ? :D W końcu będzie w czym wybierać :)

24 komentarze:

  1. Pomyślę nad niektórymi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampony by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego mi to robisz :-(?? Właśnie teraz, kiedy jestem spłukana :-D? Szampon z efektem laminowania bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moja bajka te rosyjskie kosmetyki;) dla moich włosów to badziew i to nie tani, ale każdy ma inny rodzaj włosów i inne wymagania. Więc jak ktoś lubi te kosmetyki to faktycznie niezła promocja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie... powiększają asortyment? a ja mam bana na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam pieniedzy na zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem spłukana, ale skusiłam się... ;( kończy mi się łagodne myjadło, więc wpadła NS dla wrażliwej, no i balsam Agafii... nie mogłam się oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie chcę ten szampon a mam bana na kupowanie ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. ceny kuszace :)
    mam jednak takieeee zapasy z pielegnacji wlosow ze poczekam na kolejne promocje x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. done!:) Szampony + małe prezenty z okazji dnia matki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite!!!!Oj jojojojojojoj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. i te kosmetyki rozumiem, że nie mają żadnych silikonów itp. ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w większości nie mają silikonów :) silikon posiada maska z efektem laminowania i szampon z tej serii i jeszcze maska z pereł. Reszta raczej nie ma :)

      Usuń
  13. Na razie nie kupuję żadnych kosmetyków do włosów, ale zapewne w czerwcu/lipcu zrobię zakupy w skarbysyberii zwłaszcza, że mam tą darmową dostawę i rabat 30% :D A jeszcze muszę się pochwalić, że kupiłam dziś żel do włosów Artiste, bo wyczytałam u Ciebie, że ma fajny skład i jesteś z niego zadowolona :) Co prawda mam wersję niebieską, a nie zieloną, nie mniej jednak mam nadzieję, że sprawdzi się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rób mi tego...
    Ja nie mogę nic kupić w najbliższym czasie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo świetna promocja, pewnie się na coś skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Słońce,orientujesz się,czy będzie dostępna cała seria Love2mix?

    OdpowiedzUsuń
  17. musze kiedyś spróbować tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakbym zobaczyła posta dwa dni wcześniej.... peszek:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego zawsze najlepsze promocje trafiają się gdy mam pusto na koncie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...