środa, 1 maja 2013

Podsumowanie kwietnia w pielęgnacji włosów

Cześć dziewczyny !
Mamy maj ! Według mnie najpiękniejszy miesiąc :) Co za tym idzie włosowa aktualizacja :


Włosy w porównaniu z poprzednim  miesiącem są bardziej nawilżone i błyszczące. Jeśli chodzi o objętość to może sie wydawać , że straciły na objętości , ale zapewniam , że tak nie jest. W poprzedniej aktualizacji włosy były prosto po myciu , a w dzisiejszej są przed myciem :)


Jeśli o mnie chodzi to lubię minimalizm. Mimo , iz mam kilka masek i szamponów to uparcie stosuje po 1 góra 2 póki ich nie wykończę. Lubię po prostu wiedzieć co na mnie działa , a co nie :)

Olej kokosowy - standardowo evita według mnie najlepszy. W maju mam zamiar zakończyć przygodę z olejkiem kokosowym na rzecz łopianowego.


Maska domowe recepty- stosowana przez połowę miesiąca ,  byla za lekka dlatego też na suche wlosy nakladałam drożdżową.

Maska drożdżowa- jako maska do spłukiwania oraz często jako odzywka b/s na suche włosy. Uwielbiam jej zapach i działanie. Recenzja. Możecie ją wygrać w konkursie klik

Tonik wzmacniający- to on pomógl mi w walce z wypadaniem.

Szampon rokitnikowy- delikatny , idealny dla kręciołków w dodatku pięknie pachnie !

Ulubione kuracje w kwietniu                                                                                                                                 

1.Skrobia ziemniaczana
2.Odzywki dla sportowców na włosy

Plany na maj                                                                                                                                            

W tym miesiącu stawiam na walkę ze słabymi końcówkami.

Jak wasze włosy ? Macie jakieś plany na maj ? 
Jeszcze małe pytanko : miałyście ten olejek ? zastanawiam się czy go kupić  ze względu a zawartośc pieprzu :)

112 komentarzy:

  1. na te końcówki radzę oliwę z oliwek - moje doznały reanimacji a myślałam że konieczne będzie skrócenie włosów o jakieś 15 cm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się , że będzie dla mnie za ciężka :(

      Usuń
  2. Piękne, długie, lśniące, kręcone.
    Naprawdę bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie na koncowki swietnie dziala olejek arganowy I jedwab z joanny x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O akurat mam olejek arganowy wiec spróbuję :)

      Usuń
  4. Twoje włosy mają według mnie idealną długość, zastanawiam się, kiedy ja się takich doczekam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne:D skręcą się w urocze spiralki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne włosy :)
    Kochany olej kokosowy, uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię , ale póki co odstawiam :)

      Usuń
  7. Jak ja Ci zazdroszczę takich cudownych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego olejku nigdy nie miałam, więc się nie wypowiem.
    A co do maseczki pielęgnacji Twojej kwietniowej- totalnie inna od mojej :D Olej kokosowy to największe zło :D A co do słabych końcówek- polecam oliwkę HiPP- ideał mój na końce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje lubią się z olejkiem kokosowym w zalezności od pory roku ;D

      Usuń
  9. piękne ;)
    kusi mnie ten tonik i pewnie się skuszę
    bo włosy znowu mi lecą..

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne. też lubię minimalizm w pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają cuuudnie! :) też mam wiele masek, ale uparcie stosuję maksymalnie 3 w ciągu miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłam na minimalizm bo chcę zmniejszyć zawartość szafki z kosmetykami :D

      Usuń
  12. Pięknie Ci się kręcą włosiska :) Ja w tym miesiącu przypuszczam na moje włosy zmasowany atak i dbam o większe nawilżenie i o szybszy porost, bo chce jak najszybciej pozbyć sie farbowanych włosów i wrócić do naturalnego koloru :) A no i oczywiście w przyszłym tygodniu czeka mnie podcięcie mega rozdwojonych końcówek i może w końcu uda mi się je porządnie zabezpieczać przed uszkodzeniami :) A nowo zakupiony balsam Aleppo z Planeta Organica już pokochałam, a użyłam go dopiero 2 razy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie niech Twoje włosiska rosną !
      Ja też mam taki plan co do końcówek :)

      Usuń
  13. Śliczniutkie są :)) kręciołeczki ;)
    maj to zdecydowanie najpiękniejszy miesiąc ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A moje się uwędziły-żartuję.Skrócone ;dalej będę dążyła do ich wzrostu i dobrego stanu.Podrzuciłaś wspaniały pomysł -używanie maski drożdzowej jako odżywki b/s-niesamowite,wspaniały efekt i cudny aromat.Kinguś Twoje włosy są mega piękne.Szampon rokitnikowy wywarł na mnie wrażenie-i to jakie!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie , że pomysł przypadł Ci do gustu ;*
      a szampon rokitnikowy jest super , a ten zapach - po prostu mniam :)

      Usuń
  15. piękne są! kusisz bardzo tymi rosyjskimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też stosuję 2 maski/odżywki w jednym czasie, nie więcej. 1 szampon, 1 odżywka przed myciem, 2 maski/odżywki po myciu. Zmieniam tylko płukanki i oleje :) Nie cierpię mieć 20 otwartych słoiczków czy butelek :D Nie wiedziałabym co i jak działa, poza tym sporo rzeczy by się marnowało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja też tego nie lubię i powoli staram sie z tym walczyc ;D

      Usuń
  17. Bardzo ładne loczki :-D Ja planuję odżywić moje włosy bo ostatnio się troszkę zniszczyły i będę musiała wypróbować tego oleju kokosowego. Tak dużo osób go chwali że chyba się skuszę :-)
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że olejek Ci posłuży :)

      Usuń
  18. Kochana jako profesjonalistkę proszę Cię żebyś oceniła stan moich włosów z dzisiejszego postu. Według Ciebie wyglądają na dosyć zdrowe? Byłabym wdzięczna za opinię :*

    OdpowiedzUsuń
  19. No to mam cel do którego dążę - twoje włosy są dla mnie inspiracją !

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny skręt, nie mogę się napatrzeć ;)
    O oleju niestety nie słyszałam, ale bardzo ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam olej łopianowy z ziołami Nami i fajny jest :) Twoje włoski pięknieją z miesiąca na miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może się skuszę. Dziękuję :)

      Usuń
  22. nie miałam tego olejku ;x
    słuchaj poleciłaś mi olej kokosowy na swędzenie skalpu, niestety pomógł tylko trochę, a po jego zmyciu (rano) objawy wróciły... co robić? ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze , a jakiego szamponu używasz ? :(

      Usuń
    2. Skalp mnie zaczął swędzieć po BD, więc odstawiłam, przed tym używałam Alterry, do której wróciłam po przygodzie BD. Próbowałam też BDFM i też swędzi...

      Usuń
    3. Daj szanse kokosowemu - olejki potrzebuja czasu :)

      Usuń
    4. Ok ok :) Najdziwniejsze jest to, że tyko tył głowi mnie swędzi, a przecież cały skalp traktuję tak samo

      Usuń
    5. A jak myjesz włosy? W pozycji stojącej czy z pochyloną głową?

      Usuń
    6. W pozycji stojącej :) Czy to cos zmienia?

      Usuń
    7. Pisałam na ten temat posta;) bo też miałam taki problem!
      http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2012/11/swiad-swedzenie-podraznienie-skory-gowy.html

      Mi te 2 sposoby pomogły, może Tobie też pomogą;) dobra jest też spirulina ze śmietaną lub jogurtem naturalnym położona na skórę głowy, później polecam zmyć szamponem.

      Obecnie używam szamponu dla noworodków Bambino w różowym opakowaniu z wit. B3. Bardzo mi służy. Polecam do delikatnej, wrażliwej skóry głowy;) jest w większości drogerii w cenie ok. 7 zł.

      Usuń
    8. Kinga czy szampon bambino nie będzie dla Ciebie za mocny ? :>

      Usuń
    9. Dziś kupiłam spirulinę, jutro będę działać!
      Nie wiem czy będzie mocny czy nie... nigdy mnie nic nie podrażniało do czasu użycia BD... Myślicie, że mogę myć głowę BDFM albo Facelle? ;)

      Usuń
    10. Kurcze facelle powodował u mnie swędzenie skalpu ;/
      myślę , że warto kupić szampon o dobrym składzie- warto poszukać wśród rosyjskich :) Co do BDFM to nie wiem bo nie używałam :(

      Usuń
    11. Nie rozumiem dlaczego zawsze mogłam myć głowę 'byle czym' i nie swędziało a głupi BD, który przecież jest delikatny wywołał tyle zła... Kupiłam dziś Facelle, gdyż był w promocji, mam nadzieję, że jego delikatny skład mi pomoże.

      Usuń
    12. nie wiem mi facelle po dłuzszym stosowaniu zaczeły wypadać włosy :(
      Stosuj nadal olejek kokosowy - może po dłuższym czasie się uspokoi :)

      Usuń
    13. ok ok :) dziękuje za rady :*

      Usuń
  23. Co za piękne kręciołki! Muszę poczytać o Twoim wydobywaniu skrętu, bo mi z tym kiepsko idzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne loki :) U mnie maska drożdżowa tak średnio się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj nałozyć jako maske b/s na suche włosy :)

      Usuń
  25. uwielbiam Twoje włoski, zazdroszczę Ci ich niesamowicie! :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie długie, mimo, że kręcone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zachęcić kręconowłose do zapuszczania :)

      Usuń
  27. jakie dłuugie już są! to już Twoja wymarzona długość? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tyłu mi się podobają , ale chcę aby były jeszcze trochę dłuższe ( od przodu) :)

      Usuń
  28. Szampon rokitnikowy mnie kusi. Będę musiała się nad nim zastanowić, kiedy wykończę swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne! Długie i kręcone - do takich dążę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam chęć na drożdżową :)
    3 opakowanie, ale jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tym szamponem mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę w końcu wypróbować te rosyjskie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też pokochałam minimalizm;) szybko, łatwo i dobre efekty;)

    Obecnie stosuje szampon Bambino różowy z wit. B3.
    Odżywkę Nivea long repair - już ją kończę.
    Odżywkę Garnier drożdże piwne z granatem - jestem nią zachwycona;) nie obciąża włosów, daje piękny blask no i cena zazwyczaj 7 zł;)
    Czasem używam Mrs Pottersa z dodatkiem skrobi ziemniaczanej;)
    świetnie wygładza i prostuje włosy!
    Co któreś mycie - nakładam drożdże na skórę głowy, 10 min przed myciem.
    Również co któreś mycie nakładam - spryskuje włosy i skórę głowy ziołowym tonikiem Capitavit 8 zł dostępny w aptece. Zawiera sporo etanolu i wyciągi z różnych ziół. Rok temu mi nie służył, nie miałam buteleczki z atomizerem, miałam strasznie zniszczone włosy. W tym roku zrobiłam nowe podejście i rozcieńczam go ciepłą wodą lub naparem ze świeżej pokrzywy z ogródka;) i spisuje się rewelacyjnie;)
    Od wewnątrz: hoduje kiełki;) i staram się ich sporo jeść, niestety gdy przychodzą upalne dni, kiełki gniją od wysokiej temperatury i ich hodowla w tym czasie jest nie możliwa, co mi bardzo krzyżuje plany. Więc w dni, kiedy nie mam kiełków, staram się robić mizerje z ogórków, pomidórów , cebuli, śmietany i dodawać do niej jak najwięcej szczypiorku z ogródka, ma on również wiele witamin;)
    Staram się też jeść płatki owsiane i ziarno słonecznika;) Czasem łyknę wit. B kompleks i zjem trochę drożdży;) oraz oleju kokosowego również tej firmy co Twój, uważam że jest najlepszy;)

    Plany na maj to raczej taka sama pięlęgnacja jak wyżej. Jak tylko pojawią się truskawki i owoce, warzywa, sałata... zamierzam nimi bardziej wzbogacić dietę i skupić się na odżywieniu naturalanym włosów od wewnątrz;)
    Masz bardzo ładne włosy, ja bym je nieco przycieła dla wyrównania;) wtedy wyglądały by idealnie;) Taka długość jak Twoich kręconych włosów - niewyprostowanych w pełni by mnie usatysfakcjonowała;) nie chce dłuższych.

    Co do tego olejku z pieprzem to nie wiem, mnie rosyjskie kosmetyki w ogólenie urzekają ani ich działanie, nie służą moim włosom. Poza tym w sklepach zielarskich i drogeriach jest co raz więcej polskich dużo tańszych toników, płynnych balsamów z takim składaem i ziołowym wyciągiem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam zacząć pielęgnację od wewnątrz :)
      Mi rosyjskie jak najbardziej odpowiadają- szczególnie te do twarzy - próbowałaś ? :>

      Usuń
  34. Ja po filmiku nissiax83 na youtubie też zaczęłam stosowac minimalizm i okazuję się, że to szybkie i przyjemne :DD A twoje włosy są coraz piękniejsze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie olej kokosowy puszy =__='
    Tylko się zastanawiam czy mimo tego spuszenia cos jeszcze zdziała o.o'
    Bo myślę, żeby go jakoś w wakacje na wsi, gdzie nikt mnie nie będzie widział wykończyć >D

    OdpowiedzUsuń
  36. MagdalenaPikok2 maja 2013 17:35

    Te rosyjskie kosmetyki są mega fajne w użytkowaniu, ale niestety nie działają na moich włosach :( uzywam maskę z drożdzami i wcierkę juz ponad 2 miechy i nadal nic.
    tak wogole zastanawialam sie czy widzialas www.mojanowafigura.pl/blogerki tą akcję, jako moja mentorka i specjalistka od włosów powinnaś totalnie sie zgłosić na ambasadorkę zdrowego stylu życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska drożdżowa jest super jako b/s na suche włosy :)

      Usuń
    2. jeju co to bs? jestem początkującą włosomaniaczką (hello wizaż:D) więc nie wiem ale parę tyg i będę wymiataczem!
      serio, obczaj sobie tę stronę co wyżej, też chcę do spa

      Usuń
  37. Masz cudowne włosy :) Muszę koniecznie kupić maskę drożdżową :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kinga, super loki <3 no i ta długość! Suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz śliczne włoski tez bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz piękne i długie włosy! Na końcówki zdecydowanie oleki, te specjalne dla włosów, ostatnio odkryłam Sibal, pisałam o nim w denku, świetny skład i zawiera trzy oleje, arganowy, z kwiatów i lniany - świetnie działa, ale stosowałam go z próbek, tym nie mniej mega wydajny i skuteczny, poluję za pełnowymiarowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja muszę kupić olej kokosowy w końcu :D!!

    OdpowiedzUsuń
  42. ja jestem ciekawa tych szamponów z planeta organica, kiedyś na pewno jakiś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piekne włosy! Mi niestety olej kokosowy nie służy :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...