piątek, 10 maja 2013

PIRAMIDA W PIELĘGNACJI TWARZY & DARMOWA DOSTAWA

Cześć dziewczyny !
Pamiętacie moją piramidkę w pielęgnacji włosów? Nawet nie pomyślałam , że stanie sie inspiracją dla innych :) Dziś postanowiłam w ten sam sposób przedstawić wam pielęgnację mojej twarzy. Jestem bardzo ciekawa czy bardzo różni się od waszej.


Na początku wspomnę , że jestem stosunkowo młodą osobą i lubię lekki minimalizm jesli o pielęgnację twarzy chodzi. Ta piramidka oczywiście nie jest taka na 100% bo czasami zapomnę lub po prostu nie mam czasu na maseczkę czy też nałożenie olejku. Nie stosuję kremów :) Ok zacznijmy od tego co pielęgnuje moją twarz :


        CODZIENNIE :
 RANO :
-przecieram twarz żywymi witaminami (pisałam o nich tutaj)
        -jeśli wychodzę z domu to nakładam na twarz filtr
        -tuszuję rzęsy

 PO POWROCIE DO DOMU:
-zmywam twarz mleczkiem do demakijażu organic therapy - ma super skład 
        -przecieram twarz żywymi witaminami
        -nakładam na rzęsy i w okolice oczu olej arganowy
        -na twarz nakładam olej makadamia

CO DWA DNI:
        -myję twarz żelem. Nie robię tego codziennie , ponieważ mleczko mi wystarcza tym              
        bardziej , że nie    
        używam podkładu ani pudru.

 RAZ W TYGODNIU:
        -nakładam maseczkę algową (o maseczkach algowych pisałam tutaj)

 RAZ NA DWA TYGODNIE:
         -już bez nakładania maski algowej nakładam białą glinkę

 RAZ W MIESIĄCU:
         -maska ze spiruliny
         - peeling. Pewnie się zastanawiacie dlaczego tak rzadko ? Otóż nie jetem zwolenniczką         
         peelingów -  po prostu nie mogę sie do nich przekonać..

A może Wy przekonacie mnie do robienia peelingu ? Jak wygląda pielęgnacja waszej twarzy ? :)

A teraz coś bardzo miłego czyli informacja op tym , że
Jutro tj. 11.05.13  jest DARMOWA DOSTAWA w sklepie z półproduktami kosmetycznymi i kosmetykami rosyjskimi. Cieszy mnie to bo w końcu można kupić półprodukty i rosyjskie kosmetyki w jednym sklepie. DD od 60zł w sklepie naturadlapiekna.pl  KLIK wystarczy polubić ich fanpage :)

70 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą piramidą ;) ja byłam bardzo niesystematyczna w wykonywaniu peelingu twarzy, ale ostatnio kupiłam peeling enzymatyczny i tak mi się spodobało, że robię go raz w tygodniu (chociaż producent zaleca robić dwa) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musze siege zaopatrzyc w enzymatyczny :)

      Usuń
  2. Jesteś fantastyczna-utwierdziłaś mnie w przekonaniu o dobroczynnym działaniu olejku arganowego na rzęsy.A algami jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , ze I Tobie to wszystko posluzylo :)

      Usuń
  3. wzorowa pielęgnacja! super post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo rozsądna pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. leczę się u dermatologa z moich brzydactw i zawsze na wizycie kontrolnej zapomnę zapytać mojej pani doktor czy mogę stosować różne domowe maski na twarz itd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytaj bo domowe maski są super ;)

      Usuń
  6. miałam kiedyś ten żel z biedronki, teraz mam inny i szykuje się ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa kto jest teraz Twoim ulubieńcem :)

      Usuń
  7. mam wielką ochotę na tą maskę algową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc wolę białą glinkę. Co do algowych to kiedyś mialam z miodem i pszenicą , ale nigdzie jej juz nie ma :(

      Usuń
  8. też muszę zrobić sobie taką piramidę, zarówno jeśli chodzi o twarz, jak i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę Twoje piramidki :)

      Usuń
  9. W zależności od typu skóry pilingi się robi raz na 2 tyg góra;) Zwiększa to przepuszczalnośc substancji aktywnych. Czemu nie możęsz sie prezkonać do pilingów? I jakie używalaś? :) Najłagdoniejsze są pilingi enzymatyczne, krzywdy nie robią a martwu naskórek ropzuszczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się przekonać bo zawsze myślę , że gdy będę robiła peelingi to moja twarz będzie wglądała jak tarka pod mikroskopem :D
      No właśnie chcę spróbować enzymatycznego. Mam jeszcze w domu korund , ale jeszcze nie używałam ;)

      Usuń
  10. Nie mam konkretnej pielęgnacji dla twarzy. Staram się co drugi dzień nakładać maseczkę.

    Muszę w końcu dorwać glinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wystarcza raz w tygodniu :)
      Jeśli o glinki chodzi to mi póki co najlepiej posłuzyła biała :)

      Usuń
  11. Muszę sama sobie taką piramidkę rozrysować;) U mnie codziennie jest krem matujący, krem pod oczy, OCM, biedronkowy micel rano, a mniej więcej raz w tygodniu peeling i maseczka lub glinka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zapomniałam o OCM - jestem na to niestety , ale zbyt leniwa :(

      Usuń
  12. znów jakaś okazja do zakupów ;D będę twarda i wytrzymam ;D prawdaaa? :p

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli ja działam według piramidy tak mniej więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten żel miceralny z Biedronki :) Ostatnio wyłamałam się z piramidy i zapomniałam nałożyć maseczkę z glinki :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie go lubię - odkąd kupiłam go po raz pierwszy tak stosuje do dziś :)

      Usuń
  15. z każdą wizytą na Twoim blogu mam coraz większą ochotę coś kupić, ale arsenał mam taki, że na rok mi wystarczy :) nic tylko włosomaniaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dodam od siebie że każdą pielęgnację trzeba dostosować do rodzaju cery a podstawą jest dobry krem plus odpowiednie oczyszczanie/demakijaż , kwestia peelingów czy masek to sprawa drugorzędna ( nawiasem to ja nie stosuje peelingu i masek od jakiegoś już czasu )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- dlatego to jest moja piramidka- każdy ma swoją :)
      Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam peeling :D

      Usuń
    2. bo tak naprawdę peelingi są przereklamowane , gdy miałam większe problemy z trądzikiem to nic nie dawały a z kolei przy cerze naczynkowej mogą zaszkodzić bo taka cera z reguły jest już cienka i po co ją jeszcze ścierać ? sprawa dyskusyjna

      Usuń
  17. A peeling enzymatyczny... Jest delikatniejszy od tego mechanicznego i może byś sie przekonała :3
    Tak wgl. to... jestem młodsza, a maluje się bardziej. nie chcę widzieć swojej twarzy za 20lat q__q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się mocno malowałam jak byłam w Twoim wieku , ale zrezygnowałam bo stwierdziłam , że szkoda mi twarzy (nie mam żadnych problemów typu trądzik czy też jakieś zmiany skórne) ;)

      Usuń
  18. Ja jeszcze nie zrobilam wlosowej piramidy, raz zaczelam ale pozniej sie zajelam czym innym :D

    OdpowiedzUsuń
  19. czy ten filtr na twarz jest fajny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak wygląda zmiana wyglądu Twojej skóry zanim zaczęłaś o nią dbać i teraz :) widzisz jakieś zmiany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie miałam nigdy trądziku itd. jedyne co mnie męczyło to piegi kolo nosa - nie było ich dużo i nie był ''pomarańczowe'' :D ale dzięki spirulinie udało mi się je rozjaśnić i teraz prawdę mówiąc ich nie widać :) Twarz jest przyjemnie rozjaśniona , a spirulinę stosuję juz tylko raz w miesiącu :)

      Usuń
  21. Niezaprzeczalnie siemię nie jest dal każdego. Ja piłam 2 miesiące ale odstawiłam ponieważ zauważałam że jest coraz bardziej zanieczyszczone... Do tego coraz częściej zapominałam o nim ;/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bylby problem z systematycznoscia :)

      Usuń
  22. U mnie maseczki stanowczo częściej - glinkowa raz w tygodniu i nawilżająca też raz. Co dwa tygodnie chyba nie dałoby żadnych efektów...
    I nie wyobrażam sobie nie umyć twarzy rano - a jak pozbyć się sebum po całej nocy? I tak na brudną twarz nałożyć krem? o_O Nawet, jeśli masz suchą cerę to i tak rano nie jest 100% świeża...Są przecież delikatne żele i pianki bez SLS/SLES, które można stosować często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano wystarczy mi hydrolat , a wieczorem mleczko oczyszczajace ;)

      Usuń
  23. ostatnio odstawiłam wszelkie maski drogeryjne itd. i stosuje spirulinę i jestem zadowolona. zapomniałam o niej, stała w szafie, a działa cuda na mojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu spiruliny uzywałam regularnie i tez ją uwielbiałam. Teraz na chwilę ją odstawiłam :)

      Usuń
  24. Super pomysł. Ja wolę częstsze peelingi, jako że moja skóa jest bardziej wymagająca i mam zaskórniki.
    No i podsiwiam- zero podkłądu czy pudru! Łaaaał!Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) zero hehe tuszuje tylko rzęsy :)

      Usuń
  25. Bardzo podoba mi się ten pomysł,chyba stworze taką piramidkę tylko muszę w końcu się zmobilizować i zacząć porządnie dbać o swoją cerę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zobaczę Twoją piramidkę :)

      Usuń
  26. moja pielęgnacja jest bardzo podobna, z tą różnicą, że peeling wykonuję raz na 1,5-2 tygodnie i wtedy nakładam maskę np. glinki, spirulinę lub kurkumę. ja osobiście bardzo lubię to uczucie wygładzenia i dokładnego oczyszczenia. jak się sprawuje u Ciebie olej makadamia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że u mnie olej makadamia sprawdza się super. O wiele lepiej niż arganowy :)

      Usuń
    2. ja od miesiąca stosuję arganowy, ale szukam tańszego zamiennika. muszę koniecznie kupić makadamię. :)

      Usuń
  27. Oj ja też bym chciała, żeby moje ZAWSZE się tak układały, niestety jest odwrotnie, bo wtedy kiedy mi najbardziej zależy na tym, żeby ładnie wyglądały jest wręcz odwrotnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę możliwości wychodzenia z domu bez podkładu. U mnie niestety niedoskonałości i przebarwienia po nich, więc nie mogę sobie na to pozwolić :) ja peelinguję twarz dwa-trzy razy w tygodniu kessą, bo zaraz pojawiają się suche skórki. Stąd też czasem pozwalam sobie na olejek na twarz, bo niedostatecznie nawilża. Często zapominam o odżywce na rzęsy. Muszę się usystematyzować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam chęć na kessę , ale stosowałabym do ciała :)

      Usuń
  29. Music licenses are different by company on the
    acceptable and incorrect royalty free use. Of most course, it's your wedding reception and it could be custom-designed.

    my weblog ... gsaser.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. The above is just a quick introduction on how solar panels the office.
    More wafers per ingot leads to a direct lowering
    of price for power.

    Here is my site http://gsaser.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam podobną pielęgnacje jedynie myje buzie wodą codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  32. musze doczytac o tych zywych witaminach ....
    bardzo mnie zainteresowaly
    pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  33. Na środku ten rosyjski produkt to? Jak możesz to podaj linki gdzie kupić można te produkty? pozdrawiam,buźka

    OdpowiedzUsuń
  34. Ceikawa pielęgnacja, fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajna piramida, u mnie wyglądałaby trochę inaczej :) chyba sobie coś takiego powieszę gdzieś w łazience "ku pamięci" - będzie mi się dużo lepiej planować pielęgnację.
    muszę koniecznie zobaczyć twoją piramidę włosową!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...