środa, 22 maja 2013

Maska z proteinami pereł

Cześć Dziewczyny :)
Ostatnio na blogach było głośno o masce z efektem laminowania. Nigdzie nie mogłam znaleźć recenzji odnośnie jej perłowej siostry dlatego też postanowiłam podzielić sie z wami swoimi wrażeniami odnośnie tej maski :)

Zamknięta jest w czarnej , przyjemnej dla oka tubce. Ma liliowy kolor i piękny jagodowy zapach. Skład  na plus. Jak działa ? Gdy nałożyłam ją oszczędnie zauważam tylko blask. Gdy nałożyłam ją  ''na bogato'' widzę o wiele lepsze efekty . Włosy są bardzo miękkie w dotyku i pięknie błyszczą.Odniosłam wrażenie , że rozluźnia skręt co dla niektórych  (jak np. dla mnie) będzie plusem , a dla innych minusem.Mimo dobrego działania ma swoje minusy. Jest niewydajna i jak na taką pojemność i słabą wydajność cena jest trochę za wysoka. Jesli stosujemy maski raz w tygodniu to owszem , ale jeśli częściej to może być problem z wydajnością :(  Skład prezentuje się następująco. (składniki aktywne opisane są tutaj)


Dostępność: KLIK
Cena :  akurat jest promocja 23,90zł
Pojemność: 200ml :(

Miałyście tą maskę ? A może macie porównanie z maską z efektem laminowania? Która jest waszym zdaniem lepsza ? :)

81 komentarzy:

  1. mnie jakoś kompletnie nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomijając fakt iż jest mało wydajna, to i tak uważam, że 23zł to przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jednak cena regularna to 32 :)

      Usuń
    2. No właśnie... U mnie 200 ml to maksymalnie 5 użyć dla 99% masek/odżywek. 32 złote to spora przesada :(

      Usuń
    3. u mnie też.Moje włosy choć cienkie wpijają wszelkie maski,odżywki :(
      Na razie przystanę przy kallosach z połączeniem z o.makadamia czy miodem L)

      Usuń
  3. Nigdy jej nie miałam, właściwie nie miałam żadnego produktu tej firmy. Szkoda, że ta z perełkami się nie spisała, bo o tej z efektem laminowania czytałam dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem fajna :P jednak mało wydajna. Co do tej drugiej to jeszcze nie mialam , ale jest na mojej liscie :)

      Usuń
  4. Mam szampon z tej serii, ale żadnej maski z Love2MIX jeszcze nie miałam głównie dlatego, że ich cena mnie nieco odstrasza. Może jak trafię kiedyś na jakąś promocję to kupię którąś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz trwa promocja i te maski kosztują 23,90 zł :)

      Usuń
  5. No to na gładkich włosach będzie jeszcze bardziej chyba wygładzać i nabłyszczać ładnie ;)
    Ciekawa, muszę wypróbować włosowe kosmetyki ruskie, do twarzy mi przypadły bardzo, więc mam chęć na więcej ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę , że prostowłose będą bardziej zadowolone :)

      Usuń
  6. musiałabym się 5 razy zastanowić, czy warto ją kupić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Masz ich tyle pod ręką i jeszcze nie spróbowałaś ? ;D

      Usuń
  8. To te perełki chyba są odpowiedzialne za blask?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm w sumie są daleko więc to pewnie cos innego , ale możliwe :)

      Usuń
    2. hmmm pearl extract jest na 3 miejscu? To chyba nie tak daleko;-)

      Usuń
    3. O widzisz racja racja zmyliły mnie jeszcze nazwy w nawiasach :D :)

      Usuń
    4. a raczej spojrzałam na proteiny pereł , które są daleko. Extrakt jest wysoko w składzie ;)

      Usuń
  9. Niedobra kobieta jesteś.
    Nic tylko kusisz.
    Go to hell!... YY... I mean- beauty shop :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam ją dla odmiany od tej z żółtkiem i pszenicą, użyłam dwa razy i wydałam w świat...w odróżnieniu od tej pierwszej ta u mnie się nie sprawdziła:/ co do wydajności fakt na gęste długie włosy może być kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie ma. Więc dopisuję tą z żółtkiem do listy :)

      Usuń
  11. Mam szampon z proteinami pereł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak działa w połączeniu z tą maską :)

      Usuń
  12. skoro rozluźnia skręt to mógłby to być u mnie strzał w 10:( ale mnie kusisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dla rozluźnienia polecam tez spirulinkę :)

      Usuń
  13. niedawno ją zamówiłam właśnie w tej promocji razem z szamponem z tej serii :) lada dzień powinnam je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaj relacje jak się u Ciebie sprawdza ten duet :)

      Usuń
  14. Ja też własnie nie widziałam nigdzie wczesniej żadnej jej recenzji i niedawno ją zakupiłam. Mam nadzieję, że uzyskam obiecane nawilżenie, no i jednak nie rozluźni mi skrętu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. warta uwagi, ale tylko w promocji. cena regularna jest niestety za wysoka. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ta maska wydaje się całkiem fajna, ale szkoda, że jest taka niewydajna :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja strasznie chcę spróbować tej z efektem laminowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wreszcie od kilku dni maskę z efektem laminowania, chciałam jeszcze tę, o której piszesz, ale byłoby tego za dużo. Ale kiedyś na pewno się skuszę :)

      Usuń
  18. Jeszcze nie używałam tych masek, ale skoro pachnie jagodami musi być dobrze ;) a tak na poważnie to szkoda, że słabo z tą wydajnością, ale pewnie i tak jak znowu będzie w promocji to ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym kiedyś wypróbować kosmetyki tej marki, ale raczej z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam o zakupie tej maski,tylko te minusy masek LOVE2MIX-wydajność i cena.Bardzo dobra opinia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy jej nie miałam, ale jest na mojej liście. na pewno kupię przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. marzę o tej z efektem laminowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że kiepsko z wydajnością ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy jej nie widziałam a szkoda :0

    _______
    www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Aktualnie zamówiłam szampon pomarańczowy z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. czy ta maska będzie okej na mocno kręcone włosy? czy tak jak piszesz je trochę wyprostuje? szukam czegoś, żeby utrwalić skręt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mniejszych ilościach nie rozluźnia skrętu :D Jeśli o utrwalenie skrętu chodzi to pisałam juz o tym :)

      Usuń
  27. bardzo lubię maski love2mix, ale tej jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chęć na tą z efektem laminowania :)

      Usuń
  28. Maski nie mialam, ale zaczelam z tej serii uzywac szamponu- zobaczymy jak sie spisze :)
    A na maseczke mam ochote na te z efektem laminowania- tylko najpier musze wykonczyc wszytskie swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ma świetny skład, ale chyba sobie ją odpuszczę ze względu na rozluźnianie skrętu:) Nie lubię, gdy moje włosy wyglądają nijako, a wątpię, żeby stały się proste;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moreover it is well people of every age group. To understand the simple way this is done, let us
    incredibly first define good genuine health.

    Feel free to surf to my blog; agencja detektywistyczna

    OdpowiedzUsuń
  31. Those PC based cp has flourished those industry with some unlimited uses.

    Calculate wholesale and retail prices for you are jewelry pieces.



    Here is my webpage agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  32. I bought it on iwos.pl, and I don't really enjoy it. Dimethicone (silicone) presence is a problem to me, it's more occlusive than guar hydroxypropyltrinominum chloride for example. It makes my hair look greasy and heavy (and it is short !!)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chciałabym wypróbować tę maskę i z efektem laminowania, ale za każdym razem cena mnie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię niewydajnych kosmetyków do włosów, bo ja lubię czuć maskę/odżywkę na włosach i nie żałuję sobie :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Diatomaceous earth contains silica, sodium,
    magnesium, and thus iron exclusively. Aspirin water
    will strengthen advised against diseases.

    Feel free to visit my web page biuro detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  36. I'd like to thank you for the efforts you've put in writing this site.
    I really hope to check out the same high-grade blog posts by you in
    the future as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me
    to get my very own website now ;)

    Also visit my web site; recommended Reading

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym ją w przyszłości wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jej, za droga :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przy jakieś darmowej dostawie mogłabym się na nią skusić;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdyby nie ta cena od razu kupiłabym ją. Pojemność mała, a przy codziennym używaniu wystarczyłaby mi max na tydzień ;<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...