czwartek, 16 maja 2013

Krótko o tym Jak chronić włosy przed kąpielą w basenie ? Mini plan basenowej pielęgnacji

Cześć dziewczyny !
Zbliża się okres kąpieli w basenach zatem stąd temat  dzisiejszej notki :)

CHLOR , A WŁOSY :
Chlorowana woda posiada właściwości wysuszające dlatego częste kąpiele w takiej wodzie nie są wskazane jednak nie będziemy sobie z tego powodu odmawiać przyjemności pływanie dlatego też powinnyśmy odpowiednio zadbać o nasze włosy. Co do chloru- ma jeszcze właściwości rozjaśniające 

OLEJKI - dlaczego ? Ponieważ olejki posiadają tłustą konsystencję , która chroni włosy przed wchłonięciem chlorowanej wody.

MINI PLAN BASENOWEJ PIELĘGNACJI :
1.Przed kąpielą wcieramy we włosy olejek
2.Dobrze by było gdybyśmy nałożyły jeszcze czepek
3.Po wyjściu z basenu należy spłukać włosy ciepłą , niechlorowaną wodą , aby zmyć z nich chlor
4.Ponownie wcieramy we włosy olejek
5.Po powrocie do domu (jeśli wcześniej nie mamy okazji tego zrobić) oczyszamy włosy szamponem lub odzywką
6.Następnie nakładamy nawilżającą maskę
7. Nie stosujemy kosmetyków z alkoholem (oczywiście tym złym)




To tyle :) A jak wygląda wasz basenowa pielęgnacja ?
Przypominam o kończącym się już jutro konkursie , w którym do wygrania 4 zestawy rosyjskich kosmetyków 4x szampon+balsam :)  Macie jeszcze szansę :


56 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam możliwości ostatni chodzić na basen, chociaż pływanie uwielbiam. A teraz dzięki Tobie przynajmniej nie bedę się bałą, że moje włoski się zniszczą i cała pielęgnacja pójdzie na marne przez chlor. świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko chodzę na basen- prawie wcale ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Fajny pościk ; ) Obserwuję ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł z olejkiem :-) Ja nie zauważyłam złego wpływu chloru na włosy, bo na basenie nie jestem zbyt często. Jednak sposób ten przyda się przy wypadach nad morze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , że się przyda. Tym bardziej , ze nikt nawet go nie zauważy :)

      Usuń
  4. ja niestety nie wychodzę na basen, ale na przyszłość zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie wychodzę na basen , a jesli juz to bardzo rzadko ;)

      Usuń
  5. napisz proszę, jak chronić włosy przed UV i na plaży :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarbie, przypomniałaś mi,że pora się wziąć i zacząć chodzić na basen :DD Ale to tak na marginesie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę zawzięcia :D

      Usuń
    2. Spokojnie, jeszcze nie zaczęłam hahahah :D

      Usuń
  7. a jak ktoś nie może wrócić do domu, to dobrze jest umyć włosy odżywką z dodatkiem octu owocowego :)

    Też kiedyś popełniłam taki wpis

    OdpowiedzUsuń
  8. ja 100 lat nie byłam na basenie i na razie nie planuje więc nie muszę się tym martwić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wielką ochotę iść na basen, ale nie robię tego ze strachu o stan włosów. I nie mam zbytnio ochoty latać w miejscach publicznych z tłustym łbem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt tego nie zauważy bo przecież i tak na basenie moczy się włosy :))

      Usuń
  10. wprawdzie nie próbowałam, ale wydaje mi się, że nałożenie gumowego czepka na śliskie naolejowane włosy może niestety nie być łatwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można nałożyc sam czepek lub sam olej ;]

      Usuń
  11. nie czułabym się komfortowo z tłuszczykiem pod gumowym czepkiem, chociaż żaden ze mnie basenowy autorytet, bo omijam go szerokim łukiem:P ale noszę się z zamiarem wypróbowania tego na plaży, by uchronić się przed złowieszczym UV;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz mieć czepka czy też oleju wystarczy jedno z dwóch :) Na basenie nikt nie zauważy , że masz na głowie olej :)

      Usuń
  12. Chlor zniszczył mi włosy w klasie maturalnej :< kąpiel bez żadnych zabezpieczaczy + suszenie suszarką z gorącym nawiewem byle jak najszybciej. Jej, na samo wspomnienie ' bolą mnie włosy' :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam czepka, i to całe moje zapobieganie niszczeniu włosów przez chlor ;)
    Na szczęście zbyt często na basen nie chodziłam, więc specjalnie nie narażałam włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepek wystarczy , ale jak zapomnisz to warto pamiętać o olejku :)

      Usuń
  14. nie lubię basenów ani krytych aqua parków, dla mnie jest tam zdecydowanie za zimno:p cała się trzęsę, jest trochę lepiej kiedy zaparkuję w jacuzzi, ale trzeba z niego kiedyś wyjść i znowu się trzęsę:p

    OdpowiedzUsuń
  15. Find out the weakest rates on you see, the amenities from
    deal hotel booking.

    Look at my website: usługi ochrony lublin

    OdpowiedzUsuń
  16. Exercises like the best are commonly pre-owned for strengthening abs, shoulders,
    and legs. This style of training is notably strict
    and step-by-step.

    Feel free to visit my web site; agencje ochrony

    OdpowiedzUsuń
  17. mi jakoś na basen nie po drodze, ale rady zawsze sięprzydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam już kiedyś o tej pielęgnacji , na wakacje bardzo przydatne , choć ja ostatnio zaniedbałam basen bo mam dosyć daleko i nie chce mi się jeździć , w tym czasie co mi zajmie tam dotrzeć zrobię pełny program z Chodakowską .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko chodzę na basen ;)
      Moja siostra też ćwiczy z Ewą ;D

      Usuń
    2. to na pewno jest zadowolona bo ja tak

      Usuń
    3. moja siostra też ćwiczy z Chodakowską xd

      Usuń
  19. nie chodzę na basen, nienawidzę :D wolę pobiegać albo pograć w siatkówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. daawno nie byłam na basenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko chodzę na basen:) Preferuję raczej aqua parki czy gorące źródła niż zwyczajne baseny:)
    Ale jeśli już to nakładam olejek przed wejściem(czepka niestety nie zakładam.. wiem,że trzeba nosić,ale
    ja nienawidzę tego typu rzeczy;p), potem myję włosy pod prysznicem na miejscu,suszę włosy i idę do domu:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post - nigdy nie myślałam o pielęgnacji włosów na basenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatne informacje :) Nigdy się szczególnie nie zastanawiałam nad zlym działaniem chloru na włosy, a powinnam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. As a reaction a lot of individuals get caught suitable in to the web of Tax.


    Feel free to visit my web-site; adwokat łódź

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zawsze zapominam naolejować włosów,ale chyba źle bym się czuła z nim na basenie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny plan. Pozwól, że sobie skopiuję i powieszę na ścianie żebym zawsze pamiętała :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnimi czasy rzadko korzystam z basenu ale dobrze wiedzieć takie rzeczy na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podobnie postępuję na basenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chodzę na basen codziennie, więc mimo pielęgnacji włosy są dość zniszczone i niewiele dało się z tym zrobić... ale od kiedy znalazłam Twój blog mam nadzieję, że stosowane metody pomogą zachować ich blask :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...