niedziela, 5 maja 2013

GĘSTA MASKA MAROKAŃSKA + ostatni dzień konkursu




Cześć dziewczyny!
Dziś pragnę podzielic się z wami wrażeniem jakie wywarła na mnie maska marokańska. Maska ma bardzo specyficzny ziołowy zapach. Mimo swojej nazwy jest zielona. Podoba mi się jej gęsta konsystencja , która nie spływa z włosów. Przy jej nakładaniu nałóżcie koniecznie czepek , ponieważ brudzi ona ręcznik na zielono. Ma piękny skład , o którym przeczytacie poniżej.




Maska ma świetny skład. Jak możecie zauważyć jest bogata w wiele olejków i ekstraktów.Bazuje na oleju arganowym , który ma silne właściwości antyoksydacyjne i duża zawartość witaminy E. Kolejnym olejkiem jest olej neroli , któremu maska zawdzięcza swój zapach. Następnie wyciąg z liści laurowych  , który chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi i wzmacnia ich cebulki. Oliwa z oliwek  odżywia , nawilża i nadaje miękkości. Olejek eukaliptusowy , który pomaga w walce z łupieżem. Olejek z lawendy wąskolistnej. Następnie ekstrakt z oregano zawiera witaminy A i C.  Następnie w składzie 5 emolientów. Później silikon lotny oraz silikon zmywalny delikatnym szamponem. Na końcu składu antystatyk , a po zapachu konserwanty.


Działanie : Od masek wymagam dużo więcej niż od odżywek. Ta sprawiła , iż moje włosy najwięcej zyskały na miękkości. Są nawilzone i czuję jakby były odzywione. Delikatnie je wygładza , nadaje uczucia śliskości.Nie obciąza wlosów. W końcu trafiłam na maske , która spełniła swoje zadanie jako maska. Co prawda nie wiem czy powstrzymuje wypadanie ( stosuje w tym celu inne środki) to na długości sprawdza się super. Wbrew pozorom jest całkiem wydajna :)

Dostępność i cena :
Kupicie ją w sklepach z rosyjskimi kosmetykami za około 30zł :)

Długo się nad nia zastanawiałam i odkryłam jej wspaniałe działanie dzieki Mariolce , która podesłała mi odlewkę (dziękuję kochana) .Byłam tak zadowolona , ze zaopatrzyłam się w pełnowymiarową maske :)

Przypominam , że jutro ostatni dzień konkursu , w którym 6 z was ma szanse wygrać rosyjskie kosmetyki KLIK

Pozdrawiam :)


71 komentarzy:

  1. Ja właśnie siedzę z drożdżową Agafią na głowie (jakkolwiek to brzmi :), która niestety już się kończy. Ale widzę, że i ta maska jest warta zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z babuszką siedziałam przedwczoraj :D

      Usuń
  2. super, że działa
    bardzo lubię działanie masek, ale nie mam cierpliwości do ich 'noszenia' na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sie przyzwyczaiłam chociaż nie powiem , ale jest to denerwujące :D

      Usuń
  3. wygląda bardzo kusząco mimo niezbyt ładnego koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zaś kolor się podoba. Szkoda tylko , że pozostaje na ręczniku :(

      Usuń
  4. Mialam i bardzo ja lubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może też się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, składowo mi odpowiada - lubię lekkie silikony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sie cieszę,że przypadła Tobie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor boski :D coraz bardziej mnie kuszą te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc trzeba się w końcu skusić :)

      Usuń
  9. Fajny skład ma, ciekawe jak by się u mnie sprawdziła, ale na razie mam Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest faktycznie super :)
      U mnie maski biovax nie do końca się sprawdziły ;/

      Usuń
  10. Właśnie dziś ją zamówiłam:) Razem z maską drożdżową i paroma innymi. Mam nadzieję, że się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super- więc koniecznie daj mi znac jak się u Ciebie sprawdza :)

      Usuń
  11. z tych masek miałam złotą i była rewelacyjna :) tą czarną marokańską mam w postaci balsamu i nie wiem co o nim myślec bo jeszcze nie uzylam - ale pozytywne recenzje działaja na moja wyobraznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam niewielką odlewkę złotej i byłam zadowolona :)

      Usuń
  12. Jak dla mnie maska idealna... Oczekuję identycznych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, gdy wykończę moje maski chętnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam aż ktoś zrecenzuje tą maskę :)) kusi mnie ona od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam, ale niedługo wykończę moje zapasy maskowe więc będę szaleć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  16. ale ładny składzik, ja mam zamiar kupić drożdżową z bingo:D

    OdpowiedzUsuń
  17. o ja < 3 szkoda, że mam tyle kosmetycznych zapasów,bo bym kupiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. może kiedyś się skuszę, ciekawa jestem efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zastanawiałam nad jej kupnem, jeszcze parę dni temu, ale w końcu zrezygnowałam. Może przy nastepnych zakupach ją wezmę, bo to wygładzenie i nawilżenie brzmi baaaardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam kiedyś nad tą maską, ale cena mnie odstraszyła :D Może jak będzie gdzieś promocja na nią to wtedy ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam dwóch masek z tej firmy i bardzo fajnie się sprawdzały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow bardzo mnie zainteresowała ta maseczka, uwielbiam wszelkie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się strasznie podoba ta zielona maź! Z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda tylko, że zawiera silikony. gdyby nie one, na pewno bym się na nią zdecydowała, a tak mam pewne opory. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są lekkie- nie ma sie czego obawiać. Poza tym są daleko w składzie :)

      Usuń
  25. Bardzo mnie zainteresowałaś tą maską, ziołowe zapachy lubię, wiec była by dla mnie w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - zapaszek jest typowo ziołowy :)

      Usuń
  26. widzę zmiany na blogu, bardzo mi się teraz podoba:)
    maska jest bardzo brzydka, ale jeśli tak działa to muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trakcie zmian więc jeszcze jest trochę bałaganu :)

      Usuń
  27. zapowiada się super, tylko czy nie przyciemnia włosów? Odkąd jestem blondynką to mam na tym punkcie obsesję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda bardzo interesująco;) I znowu nowy produkt ląduje na liście "ja to chcę";D

    OdpowiedzUsuń
  29. ajj chętnie bym ją kupiła, ale muszę wykończyć moje maski :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspomniałam o Tobie w moim najnowszym poscie ! ;*
    Widzę zmiany na blogu -podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Skład jest świetny :) I teraz mam problem, którą kupić wcześniej: drożdżową Babuszki Agafii czy właśnie tą.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba się na nią skuszę,poszukuje od dawna jakiejś maski ale jeszcze nie trafiłam na tą odpowiednią:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam ją i jak na razie używałam raz. Konsystencję ma jak masło do ciała, taką zbitą i obawiałam się obciążenia, ale nie było problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jej :) jestem tu pierwszy raz a na pewno już stąd nie wyjdę , szczególnie jak zobaczyłam post o tym jak zapuściłaś włosy w 10 miesięcy , gratuluje i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od dawna już na nią lukam, tylko najpierw chcę wykończyć dotychczasowe maski :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglada ohydnie,czyli moze cos zrobic z wlosami. Czekam na recenzje tej maski;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Konsystencję ma świetną:D

    OdpowiedzUsuń
  38. wydaje się bardzo fajna i ma super konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. marzy mi się ona i ta druga złota. <3

    OdpowiedzUsuń
  40. kupiłam toskańską, zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja mam zamiar kupić drożdżową z bingo:D to ta będzie kolejna :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda nieźle :) Nigdy nie próbowałam tego typu masek.

    OdpowiedzUsuń
  43. Brzmi i wygląda ciekawie ;)Nigdy nie próbowałam takich maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zachwycona wyglądem tej maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. jak mam siłę i blask i też jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam pytanie, czy owa maska nadaje się do naturalnych blond włosów? Skoro brudzi ręcznik, to bym się obawiała zielonego koloru na włosach haha:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę ją kupić na moje ombre :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...