czwartek, 18 kwietnia 2013

ŻYWE WITAMINY oraz włosowe nowości :)

Cześć dziewczyny !
Dziś mam dla was żywe witaminy. Nawet mi się zrymowało :) Spotkałam się z wieloma bardzo różnymi opiniami na temat tego produktu i postanowiłam dorzucić coś pd siebie :)


Żywe witaminy otrzymałam od sklepu skarbysyberii.pl/  Według producenta jest to :Unikalna formuła kosmetyku opiera się na ekstraktach północnych jagód, roślin i ziół oraz niezwykłym bogactwie witamin zamkniętych w mikro-kapsułkach w celu zapewnienia natychmiastowego efektu działania. Spray wyśmienicie odżywia włosy oraz ciało, nawilża je i chroni przed szkodliwymi czynnikami.   Czy aby na pewno ? Przekonajmy się :)

Kosmetyk zwraca na siebie ogromną uwagę swoim genialnym wyglądem i zapachem. Jeszcze bardziej spodobał mi się skład , który możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Analiza jest świetnie zrobiona na stronie sklepu - klik.


Działanie na twarz :
Jestem zachwycona. Mimo każdorazowego strachu po pryśnięciu mgiełką nie żałuję. Po aplikacji wmasowuję produkt , a później z zachwytu ciągle dotykam twarzy. Czuje ,  że jest ona nawilżona. Zauważyłam nawet złote drobinki. Czytałam , że efekt nie jest długotrwały. Ja odniosłam inne wrażenie. Spośród wszystkich części ciała efekt na twarzy utrzymuje się najdłużej.

Działanie na ciało :
Tutaj również na plus. Nawilża ciało i pozostawia na nim złote drobinki co świetnie powinno się sprawdzić latem i podkreślić opaleniznę.

Działanie na włosy:
Niestety tutaj się zawiodłam. Moje włosy są wymagające i tej mgiełce nie pozwoliły zadziałać. Nie poczułam , aby je odżywiła czy też nawilżyła. Nie zrobiła nic.

Działanie na dłonie :
O ile na włosach się nie sprawdzila to na dlonie jest super. Co prawda nie mam z  nimi problemu jednak moja siostra ma suche dłonie dlatego też postanowiłam przetestować mgiełkę na niej. Już po pierwszym razie kiedy jej spryskała i  wmasowała powiedziała '' Ej ! ale gdzie Ty sie z tym wybierasz ? Ja Ci tego nie oddam - to jest już moje !'' Te słowa mówią same za siebie. Miała nawilżone i miękkie dlonie. Doszłyśmy do porozumienia i mgiełka stała się nasza wspólną :)

Podsumowując : Jako produkt do twarzy , ciała i dloni - rewelka. Jako kosmetyk do włosów mgiełka się kompletnie nie sprawdziła. 

Jeśli te witaminki was zainteresowały to mam dla was rabacik 30% do sklepu , w którym możecie je kupić :) KLIK

Mam dla was wszystkich rabat 30% do sklepu skarbysyberii.pl o jego naliczeniu ceny są naprawdę konkurencyjne ! :) Wystarczy w podsumowaniu wpisac ''KINGABLOG''

a teraz przesyłka , która bardzo miło mnie dzisiaj zaskoczyła czyli paczka od Mariolki - kochana raz jeszcze dziękuję ! :)



Miłego dnia ! :)

85 komentarzy:

  1. Tej mgiełki nie znam.Świetna paczka jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze super paczuszke dostalas ;))
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Rabat jest na wszystkie kosmetyki?
    Zaraz się starannie zapoznam z ofertą sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. działa :) jesli masz konkretny problem to napisz tam do nich , ale myslę , że wystarczy odliczyć i zapłacic tyle ile powinnaś :)

      Usuń
  5. bardzo ciekawy ten produkt, jeszcze o nim nie słyszałam ;)
    a paczuszka fajowa :D też bym się z takiej ucieszyła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie poukładałaś.Oby wszystko okazało się ok.Mam nadzieję że czekoladka się nie połamała.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam najważniejszego-to Emilka czekoladkę włożyła do paczuszki

      Usuń
    2. Czekoladka była pyszna ! :) Małe skrzaty pomogły mi ją zjeść :) Oj no to mam dług u Emilki :)

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego olejku arganowego z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie więcej tam silikonów ;] ale jest ok ;]

      Usuń
  8. Na bazie tej mgiełki zrobiłam serum olejowe i jest to moje odkrycie półrocza w kwestii pielęgnacji twarzy. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tez ta maske joanny w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mnie zaciekawiłaś :-) już od dawna mam chrapkę na te witaminy, tylko funduszy brak.

    OdpowiedzUsuń
  11. przestaję Cię czytać. Znowu kusisz, przestań bo zbankrutuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do kiedy jest ważny Twój rabat:)

      Usuń
    2. rabat jest juz aktualny :)

      Usuń
    3. a ma jakąś datę ważności:)? bo nie wiem czy zrobić zakupy teraz czy za miesiąc?

      Usuń
    4. to wspaniale:) na pewno skorzystam. mój portfel będzie smutny;)

      Usuń
  12. Czytałam o tej mgiełce jedną recenzję na blogu i niestety dziewczyna była nią rozczarowana... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czytałam- sprawdziłam na sobie i siostrze i byłysmy zadowolone ;)

      Usuń
  13. Zainteresował mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt wygląda świetnie, przykuwa wzrok i zachęca składem. Gratuluję wygranej - wspaniałe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda genialnie - sklad też jest super :)

      Usuń
  15. Zainteresowałaś mnie tym produktem ;)Eh i jak tu oszczędzać? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszy sposób na oszczędzanie to nie wchodzenie na blogera :D

      Usuń
  16. Musze koniecznie wykorzystać ten rabat :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę przesyłki!
    Te żywe witaminy wyglądają świetnie. Bardzo mnie kuszą, jeśli będę zamawiała coś ze sklepu to chyba się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie prezentują się te witaminy, z chęcią bym wypróbowała, może skuszę się na nią w okresie letnim :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta mgiełka ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tego kosmetyku... ale paczuszka -super!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi mnie ten kosmetyk. Szkoda, że nie działa na włosy.
    P.S. do kiedy jest ważny ten rabat??

    OdpowiedzUsuń
  22. O nie znałam tego sklepu :) A paczuszke dostałaś extra! Mariolka się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda mega ;) I tak jak poprzedniczka o rabat pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo.. do innych celów niż włosy chętnie kupię, szczególnie jako mgiełkę do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mgiełka naprawdę zaciekawia, szczególnie właśnie wygląd zwraca uwagę... a skoro działanie jest super, to czas najwyższy się skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda ta mgiełka, kusi tymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak, pięknie się prezentuje :) u mnie na włosach również się nie sprawdziła, ale do ciała lubiłam stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wygląda na maxiora, ale ani z dłońmi ani z twarzą nie mam problemu,wiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda że jeszcze na słowy nie działa tak super :D na pewno bym go kupiła ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DO twarzy , dłoni i ciała sie sprawdziła super :)

      Usuń
  30. Jaki śliczny! Może się skuszę, jak już wykorzystam wszystkie maziaje do ciała i twarzy jakie mam w zapasie :)

    A tymczasem skorzystam z rabatu i zapoznam się z rosyjskimi kosmetykami dowłosowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) mam nadzieję , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  31. Też ją mam i niedługo zrobię recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa jak Ci się spodobała :)

      Usuń
  32. Dziś właśnie mam zamiar w końcu przysiąść i zrobić zakupy w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, jestem nowa na tym portalu! ;-) Postanowiłam także zacząć testować różne kosmetyki! ;-) Wpadnij, może dodasz jakieś sugestie, bądź skomentujesz! ;-) POZDRAWIAM, Ada! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe te witaminki;) Ta odżywka Yves Rocher ze zdjęcia super się u mnie sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam te witaminy i u mnie kompletnie nic nie dały ani nie zmieniły, ot takie psiadło... moim zdaniem niewarte wysokiej ceny...

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobry skład, jak na cialo to bym kupiła - ma retinyl palmitate:)Może skorzystam:P

    OdpowiedzUsuń

  37. Czy rabat jest nadal aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też czytałam o tym produkcie różne opinie, ale sama się raczej nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Na mnie ta mgiełka w ogóle nie działa. I chyba zmienili jej odrobinę skład, bo na swoim opakowaniu mam kilka innych substancji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...