poniedziałek, 22 kwietnia 2013

To co kobiety lubią najbardziej czyli nowości :) + ostatni dzień konkursu

Cześć dziewczyny!
Dziś mój zły humor poprawiła świetna paczuszka :) Co sie w niej kryło możecie zobaczyć poniżej :



A więc ze sklepu  nvc1 przywędrowały do mnie :                                                                                  

1.Spirulina- Jak wiecie jest to mój must have. Jej zalety mogłabym wymieniać godzinami. Myślę , że poświęcę jej osobny post :)

2.Peeling z nasion bzu- zawsze byłam ciekawa tego typu peelingów.

3.Algi Fucus morszczyn 

4.Kolagen z rybich skór - dziewczyny koniecznie zerknijcie bo z tego co się zdązylam zorientować to tylko w tym sklepie jest ten kolagen (nie mylcie z hydrolizowanym). Mam zamiar spróbować zastosowania na końcówki.

5.Maska algowa nawilżająca Peel-Off

6.Maska algowa z acerolą Peel Off

7.Maska algowa ujędrniająca Peel Off

Uwielbiam maski algowe więc liczę , iż te rówież spełnią moje oczekiwania :)
Miałyście któryś z tych produktów ? Co zainteresowało ws najbardziej ?
Przypominam , że dziś jest ostatni dzień konkursu. Macie jeszcze szansę się zgłosić do północy :) KLIK

24 komentarze:

  1. Świetna paczka a spirulinę koniecznie musze nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spirulinę, ale tylko na włosy.
    Twarz mi pod nią płonęła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :) wszystkiego bez wyjątku,szczęściaro :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zainteresował peeling. Uwielbiam malinowy z ZSK i jestem ciekawa innych tego typu produktów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te algi fucus. Pachna jak wnetrznosci niezbyt swiezej ryby ale nie przeszkadza mi to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s zwlaszcza po zalaniu woda, gdy specznieja.

      Usuń
  6. Ojojojoj ale paczka :D Dobrze że przypomniałaś- mam spirulinę i chyba zaraz sobie ją zaaplikuje na buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile naturalnych produktów , też bym się cieszyła z takiej paczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Spiruliny z chęcią bym wypróbowała.
    Muszę kiedyś kupić trochę półproduktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób post o spirulinie :D
    I powiedz jakie wrażenia po kolagenie z rybek O.O

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zakupy, kusi mnie większość z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolagen mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kolagen z rybich skór nie brzmi fajnie :D ciekawe jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dopiero czekam na moją przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa paczuszka :) ta nazwa z rybich skór trochę odstrasza he he

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super nowości:) Ciekawa jestem opinii

    OdpowiedzUsuń
  16. też ostatnio węszyłam w tych peelingach, dlatego strasznie jestem ciekawa jak się sprawdzi ten który wybrałaś:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tylko miałam spirulinę więc Twoja opinia na całą resztę mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...