sobota, 6 kwietnia 2013

Pojedynek szamponów Planeta organica cedar vs rokitnikowy

Hej kochane :)
Dziś chciałam porównać dwa szampony z tej samej serii. Po co ? aby ułatwić wam wybór przy zakupach :) Sama mam z tym ogromny problem więc ten post się przyda tym , które zastanawiają się nad tym , który z nich wybrać.


1.Planeta Organica szampon do włosów cienkich i osłabionych 
2.Planeta Organica szampon do włosów przesuszonych zabiegami kosmetycznymi 

Rokitnikowy : Skład INCI: Aqua, Hippophae Rhamnoides Pulp Oil (organiczny olej rokitnika), Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Linum Usitassimum Seed Oil (olej syberyjskiego lnu), Pulmonaria Officinalis Extract (miodunka plamista), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Cedar : Skład INCI: qua, Cedrus Deodara Wood Oil (organiczny olej cedru), Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Arcticum Lappa Seed Oil (olej łopianu), Urtica Dioica Extract (ekstrakt białej pokrzywy), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Zapach : 
Cedar pachnie , a raczej jak dla mnie troszkę ''śmierdzi'' męską wodą po goleniu. W przeciwieństwie do niego rokitnikowy pachnie cudownie jakby landrynkami ! 

Mycie :
Oba omywają włosów zarówno bez uprzedniego nałożenia olejku jak i z olejkiem. 

Blask :
Rokitnikowy  przebija w tej kwesti swojego konkurenta.

Miękkość:
Moim zdaniem szampon ma tylko myć , ale skoro dodatkowo nadaje miękkość to czemu nie ? I tu rokitnikowy delikatnie przebija swojego konkurenta.


Podsumowując:
Oba szampony dobrze myją włosy. Mają świetne aplikatory i sklady. Mimo to jesli miałabym wybrać , który kupię ponownie to z pewnościa stwierdziłabym , że rokitnikowy. Dodatkowo są tanie za 350ml zapłacicie :  skarby syberii (13,50 na promocji), 15,50zł (bioarp) , 18zł (setare),

Miałyście ? a moze macie zamiar miec ? Jakie są wasze ulubione szampony ?

30 komentarzy:

  1. A ja lubię zapach wody po goleniu ;D Aż się chyba skuszę, nie miałam żadnego z nich :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię zapach wody po goleniu ;)
      co do tych szamponów
      będę robić teraz zamówienie
      potrzebuję szampon natura siberica do przetłuszczających się włosów,
      dla znajomej olejek łopianowy
      i szampon love z chilli chciałam dla siebie
      problem że w kalinie nie mają na składzie a w innych sklepach jedno jest, drugiego nie ma ;)

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego.
    Uwielbiam takie porównawcze posty. Ty zrobiłaś to doskonale :D.

    Szamponów ci u mnie przesyt, więc na razie na pewno nic z nich nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych szamponów.Ale jak coś pachnie wodą kolońską to już nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy okazji analizowania składów dla setare myślałam o rokitniku - muszę go w końcu wypróbować przy następnym zamówieniu

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają super... ale ten guar... staram się go unikać w szamponach

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także pierwszy raz słyszę o tych szamponach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow same nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam oliwkowy z tej serii ;) lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rokitnikowy wyglada interesujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow bardzo przydatny post ;) Wiecznie mam problem z wyborem jakiegoś wariantu, 200 kart włączone, przeglądarka wysiada, a ja dalej nie mogę się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. póki co nie planuję zamawiać szamponu, bo mam ich na ten moment aż za dużo! Szukam natomiast maski idealnej ;D
    co do szamponów, nigdy się z powyższymi nie spotkałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja planuję zamówienie rosyjskich masek :D Masz może jakieś swoje ulubione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski ? niestety jeszcze żadna nie podbiła mojego serca w porównaniu do balsamów :) np. marokański ;]

      Usuń
  13. Powiem szczerze, że jeszcze nie trafiłam na ten jedyny, ale póki co testuję Equilibrę aloesową i jest nawet, nawet niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem rosyjskich szamponów ale tyle przyjaznych składów że nie wiedziałam które wybrać, bo najchętniej wzięłabym wszystkie. Ale dzięki tobie wiem, że wezmę ten rokitnikowy- za zapach, bo to on mnie właśnie przekonał. Mam słabość do pachnących owocami kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tych szamponach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rokitnikowy jest bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cedar ma chyba lepszy skład tak mi się zdaje :) ale drugi też jest interesujący

    OdpowiedzUsuń
  18. mam rokitnikowy i nie lubię :( plącze mi włosy od nasady i muszę nakładać odżywkę aż od skóry głowy przez co szybko mam przychlast. Jakieś dziwne włosy mam po nim szorstkie... łe. ale wytrwale denkuję :D

    wolę eco hysteria do farbowanych :) uwielbiam ten szampon <3

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam. chciałam kupić rokitnikowy, ale w ostateczności zdecydowałam się na szampon z efektem laminowania. zobaczymy, czy to był dobry wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten skład szamponu rokitnikowego to chyba skład odżywki, przynajmniej ja widzę emolienty zamiast detergentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O znalazłam: Aqua, Hippophae Rhamnoides Pulp Oil, Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Linum Usitassimum Seed Oil, Pulmonaria Officinalis Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

      Usuń
  21. Bardzo fajne porownanie, widac wszystko jak na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię zapach męski :) dwa ciekawe szampony :) Ja na razie nie mam zamiaru kupować,ale warto wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię szampony z takim składem

    OdpowiedzUsuń
  24. Z rosyjskich szamponów miałam jedynie cztery Natury Siberici :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze okazji ich stosować. Może kiedyś się na nie skusze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy ich nie miałam. Dla mnie szampon ma się dobrze pienić i myć, bo i tak nie rozczeszę włosów bez odżywki ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...