środa, 17 kwietnia 2013

Olejowanie twarzy lepsze niż nakładanie kremu ? 30% rabat dla was wszystkich na rosyjskie kosmetyki

Cześć dziewczyny !
Dziś chciałam wam napisać o tym dlaczego wolę olejki niż kremy do twarzy i dowiedziec się jakie jest wasze zdanie na ten temat :)



Na noc nakładam na twarz olejek makadamia , który przepięknie pachnie i niesamowicie szybko się wchłania. Daje uczucie gładkiej , miękkiej i przede wszystkim wygładzonej skóry dlatego jest moim ulubieńcem w pielęgnacji twarzy. Rano nie wygląda na zmęczoną - wręcz przeciwnie ! Olejek makadamia nakładam również na końcówki. Zapewne zastanawiacie się co w takim razie robi tutaj olejek arganowy ? Ten olej funduję okolicom oczu i rzęsom - zauważyłam , że juz tak nie wypadają - wzmocniły się , a okolice oczu są wygładzone.

Jeśli chcecie wzmocnić rzęsy to polecam olej arganowy. Jesli macie ochotę na nawilżenie twarzy skuscie się na olej makadamia. Jesli stosujecie tylko w tych celach to okazują się bardzo wydajne bo wystarczą 2 krople :)

Jakie sa wasze ulubione olejki do pielęgacji twarzy ?  A może nie jestescie zwolenniczkami olejków ? 
Co myslicie o nakladaniu na twarz oleju zamiast kremu ?

Oba kosmetyki kupicie m.in w sklepie zrób sobie krem

A dla zwolenniczek rosyjskich kosmetyków mam 30% rabat na zakupy w sklepie skarbysyberii.pl wystarczy przy podsumowaniu wpisać KINGABLOG

Miłego ! :)

53 komentarze:

  1. Bardzo boję się nakładać oleje na twarz w obawie przed zapychaniem... myślisz, że na wrażliwą cerę olej makadamia by podziałał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że tak. Mój TŻ ma wrażliwą cerę i po kazdym kremie od razu czerwienieje. Nałożyłam mu tego olejku i nic się nie stało- przeciwnie buźka była super więc zrobiłam mu krem z olejkiem makadamia dopóki go sobie nie zamówi :)

      Usuń
    2. Ja mam tak samo po praktycznie każdym kremie! Próbowałam paru olejków, ale było jeszcze gorzej więc chyba skuszę się na makadamię :)

      Usuń
    3. Ja mam dokładnie tak samo i makadamia też mnie podrażnia - w końcu to orzechy :) Kremy Baikal Herbals w małych ilościach jako nieliczne mnie nie podrażniają - ale też nie dają spektakularnych efektów odżywczych.
      I krem apteczny physiogel intensywnie nawilżający (nie zwykły nawilżający) jest w porządku, ale w minimalnych dawkach, bo chyba raz mnie zapchał, ale ogólnie to ratownik i się sprawdza.

      Usuń
  2. Nie próbowałam nigdy nakładania olejków na twarz, ale bardzo mnie tym postem skusiłaś.
    Wielofunkcyjne olejki! :)

    PS. Przy okazji możesz poprawić:
    ,,Ten olej funduję okolicom oczu i rzęsOM'' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki :) tak to jest jak pisze ''na szybko'' :)
      spróbuj , a będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. ja używam olejku z pachnotki i migdałowego :)) widzę ogromną różnicę odkąd odstawiłam kremy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam nawilżania twarzy olejem, ale widzę że to dobry pomysł:|)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej arganowy to świetny zamiennik kremów do pielęgnacji twarzy i ciała. Posiada doskonałe właściwości pielęgnacyjne oraz chroni skórę przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego. Używam go często do opalania ponieważ zawiera naturalne filtry przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem mam zamiar zamienić olejki uzywać arganowego na cała twarz - tak aby się nie przyzwyczaiła do jednego :)

      Usuń
  6. Ja w sumie nigdy nie używałam kremów, dlatego nie mam porównania, jednak zauważyłam, że odkąd zaczęłam olejowanie twarzy przy pomocy oleju z wiesiołka ALBO oleju z pestek moreli, moja twarz o wiele lepiej wygląda, wszelkie mrozowe zaczerwienienia coraz mniej są widoczne, a i wągry oraz wszelcy nieproszeni "przyjaciele" w coraz mniejszych ilościach atakują moją twarz :)
    Nie mówiąc nic o tym, że od czasu, odkąd używam oleju, coraz częściej dostaję 15-16 lat od ludzi, którzy ledwo ledwo mnie znają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli olejki Ci służą :) Swietny komplement :)

      Usuń
  7. Właśnie niedawno zastanawiałam się nad włączeniem tych olejków do pielęgnacji twarzy. Mam je w sumie pod ręką, bo kupiłam niedawno. Stoją nieruszane, czekają na swoją kolejkę w pielęgnacji włosów.. A do twarzy bałam się użyć. Chyba przede wszystkim ze względu na to, że nie nawilżą i rano będę się świecić bardziej niż zwykle(mam cerę mieszaną). Ale może się skuszę... jeśli pokonam ten lęk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego obawiać - skoro masz pod ręką to sprawdź :)
      Moja cera też ma skłoności do świecenia. Olej makadamia szybko się wchłania i rano buźka sie nie świeci :)

      Usuń
  8. No nie, i przez Ciebie Babuszka Agafia znów mi miesza w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś zamiast kremu stosowałam olej arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kusi mnie używanie olejku na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nakładam makadamię na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy o tym nie słyszałam 0.o
    A co myślisz o nakładaniu oleju z pestek winogron ?
    byłyby jakieś efekty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm powiem Ci , ze tego nie nakładałam - musisz spróbować :)

      Usuń
  13. niestety nie jestem przekonana do tej metody , próbowałam z olejem migdałowym i arganowym , na dłuższą metę nie odczułam poprawy nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inny olej by Ci podpasował. Ja długo szukałam ideałów ;)

      Usuń
  14. wolę chyba swój krem z Iwostinu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie miałam. Ja już chyba pozostanę przy olejkach lub samoróbkach :D

      Usuń
  15. nie kuś zakupami ! mam bana ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami stosuję oleje, ale na codzień chyba byłyby dla mnie zbyt ciężkie. Tak czy inaczej bardzo lubię i jakiś olejek zawsze w mojej kosmetyczce musi być obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jednak wolę nie eksperymentować z nakładaniem olei na twarz. Kiedyś próbowałam z olejem arganowym i tylko mnie po nim wysypało. A teraz już praktycznie mam twarz pozbawioną trądziku więc jakby znowu się pojawił to chyba bym się załamała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem dlaczego, ale kod mi nie działa.
    Wpisuję w tabelkę "KUPONY Kod:" i nie wchodzi.
    W złym miejscu wpisuję ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą w 100% że olejek arganowy poprawia stan okolic oczu! Ja miałam okropne zmarszczki w tych okolicach spowodowane minn solarium a nakładanie tego produktu sprawiło, że kurze łapki się zmniejszyły! Kiedyś czytałam, że to nie możliwe aby zmarszczki już istniejące zmalały, ale po tym olejki naprawdę się zmniejszyły! Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy jeszcze nie próbowałam nakładać olejku na twarz ponieważ boję się późniejszego efektu - mam cerę tłustą/mieszaną.

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio zakochałam się w olejku z nasion bawełny z kroplą kwasu hialuronowego - efekty super!

    OdpowiedzUsuń
  22. też lubię nakładać olej makadamia na noc na twarz ;) często łączę go też z kremem

    OdpowiedzUsuń
  23. Do pielęgnacji twarzy (zupełnie zastąpiłam nimi krem) używam tych samych olejków - makadamia i argan. W arganowym przeszkadza mi przede wszystkim zapach, ale już jakoś się przyzwyczaiłam, lepsze efekty widzę także po makadamii, ale że moje włosy nie do końca polubiły się z czystym olejkiem arganowym - to trzeba go jakoś wykorzystać :) Planuję wprowadzić także olejek ryżowy do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  24. moja twarz się z konopnym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rabat nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam olejowanie twarzy - ale kremiki tez stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tez myslalam o ocm,ale jakos zostalam jedynie przy olejku arganowym na noc zamiat kremu ;) milego dnia Kochana
    u mnie juz wkrotce rozdanie,wiec juz wstepnie zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna nakladam olej w okolice rzes, brwi i na buzke :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też kod rabatowy nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja 2-3 razy w tygodniu smaruję delikatnie twarz olejkiem z drzewa herbacianego. Pomaga w pielęgnacji skóry trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pomału dojrzewam żeby w końcu kupić jakiś fajny olejek do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Skoro olej makadamia pięknie pachnie to super, bo zastanawiam się nad jego kupnem :) A jak wiadomo, nie wszystko co naturalne i zbawienne pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja przez pewien czas używałam olejku arganowego na całą buzie i z efektu byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja stosuję olejek arganowy i cierpliwie wyczekuje efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Makadamia właśnie! Ostatnio wyszperałam taki w Mydlarni Franciszka, ale kosztował 35zł za bodajże 30ml, więc się rozglądam na razie....ale chyba warto zainwestować, bo słyszałam o nim mnóstwo dobrego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...