czwartek, 25 kwietnia 2013

ODŻYWKI DLA SPORTOWCÓW JAKO DODATEK DO MASKI DO WŁOSÓW + ZAPOWIEDZ KONKURSU

Cześć dziewczyny !
Dziś chciałam wam opisac fajny sposób pielęgnacji włosów. Wszystko kryje się w suplementach naszych mężczyzn czy tez sportowców :)


Mój TŻ miał cos takiego u siebie w szafce więc mu to ''podkradłam'' , a tak naprawdę to kiedy się przyglądałam to powiedział ''chcesz?'' ,  a ja odpowiedziałam ''tak tak tak daj jeszcze aparat !''. Westchnął i rzekł '' czyżby to byl Twój kolejny sposób na upiększanie włosów?''. Odkąd zaczęłam dodawać do masek żelatynę czy też skrobie to nic go już nie dziwi :) Jednak użyłam  zamiast tych kapsułek odżywkę w proszku (pewnie kojarzycie o jaką mi chodzi).

Dlaczego odżywki dla sportowców?
Odżywki dla sportowców zawierają przede wszystkim dużo białka.A nasze włosy własnie tego potrzebują! Oczywiście trzeba zachować pewne granice i odpowiednio dostosować ilość.

Co i jak ? 
Cały ''przepis'' polega na dodaniu zawartości kapsułki czy tez (w innej formie) proszku do gotowej maski , dobre wymieszanie i pozostawienie na włosach przez 30min.

W jakich proporcjach ?
Wszystko zależy od długości włosów i tego czy lubią się z proteinkami. Jeśli się z nimi nie lubią to warto odzywkę dla sportowców wymieszać z nawilżającą maską. Ilość zależy od długości włosów. Na moje włosy wystarczyło pół małej łyżeczki.Byłam ostrożna bo moje wlosięta z proteinkami się nie lubią. Więc warto zacząć od mniejszych ilości :)

Efekty :
Moje włosy po takiej mieszance są dobrze wygładzone , miękkie i błyszczące :)

SPRAWDZCIE SKŁAD !  Ja używałam odzywki z takiego duzego pudełka (mój TŻ stwierdził , ze nada sie najlepiej bo zawiera najwięcej białka. Ta przedstawiona tutaj została wykorzystana jedynie do zdjęcia :)

Jeśli wasz TŻ lub znajomy ma coś takiego to polecam spróbować :)
Pytanie : Macie ochotę na konkurs , w którym będzie 6 zwycięzców , a do wygrania rosyjskie cudowności ? :) Jesli tak to mam dla was dobra wiadomość - już jutro na moim blogu taki konkurs się odbędzie :)

56 komentarzy:

  1. wow fajne sposob niestety mój nie uzywa :D
    ooo ale super z tym konkursem ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój używał jakiś czas temu kiedy musiał wzbogacic dietę w białko i tak oto mi się przydało :)

      Usuń
  2. Musiałabym specjalnie kupić taką odżywkę, bo nikt z moich znajomych takowych nie stosuje. Moje włosy raczej nie lubią protein więc myślę, że nie jest to wielka strata :D Co do konkursu to oczywiście, że jest to świetny pomysł! :) Z ogromną chęcią wziełabym w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jesli nie ma się tego w domu to sie nie opłaca. Jednak jesli kiedykolwiek będziesz miała to polecam spróbować :)

      Usuń
    2. No właśnie... Mój znajomy używa tych odżywek. 1, fakt, że wielki ale jednak, słoik kosztuje 200 zł! Szkoda, że nie mogę trochę pożyczyć :D Bo nie ma mowy, że sama kupię.

      Usuń
  3. Ja już się konkursu doczekać nie mogę!
    Słyszałam o takim sposobie przyjmowania proteinek. Jak tylko będę miała okazję podkraść trochę takiej odżywki to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. to czekamy na konkurs, coś czuję, że dużo osób się zgłosi :D a ja mam tarnitynę, z tej samej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow nigdy bym na to nie wpadła! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś o tym myślałam. No i utwierdziłaś mnie, że można tak zrobić. Ale nie mam dostępu do takich rzeczy. Jeśli kiedyś będę miała, to z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować ten Twój sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie,że mamy ochotę na konkurs:)
    Szkoda,że nie mam od kogo podkradać odżywek dla sportowców,a co sama kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs już jutro :) ot tak się w sumie nie opłaca specjalnie kupować :)

      Usuń
  9. Szkoda, że mój mąż nie używa :-( ale pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  10. no proszę, nie wpadłabym na to :) a konkurs pewnie, że chcemy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty masz genialne pomysły :) A co do konkursu - wiesz, że coraz bardziej się zakochuję w rosyjskich kosmetykach, a że o włosy dbam jak tylko potrafię, to jestem na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą również kosmetyki do wlosów :)

      Usuń
  12. Już widzę minę mojego kolegi jakbym o coś takiego poprosiła >DDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. mój niestety tego nie ma, a już mnie korci żeby spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mój nie używa niestety ;/;/ ale moje włosy rzadko co lubią ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. rosyjskie zawsze chętnie :D
    mój się przestraszył jak wspomniałam o takiej odżywce - myślał, że będę chciała przypakować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D No to trzeba bylo go wkręcić i powiedzieć , że chcesz ;P

      Usuń
  16. ciekawy pomysl z taki uzyciem odzywek :) x

    OdpowiedzUsuń
  17. konkurs fajny pomysł, chociaż i tak nie wygram:P

    a z odzywkami dla sportowców nie próbuję, bo nie mam i jakoś mnie nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są duże szanse bo będzie 6 zwycięzców :)

      Usuń
  18. Nie wpadłabym na to nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł :) Chociaż moje włosy nie lubią protein i nie wiem jak by zareagowały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też się z nimi niestety do końca nie lubią :(

      Usuń
  20. Ciekawy pomysł! Co prawda nie mam takich odżywek, ale może warto im się przyjrzeć, jeśli tak poprawiają stan włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , ze daje podobny efekt do ''udanego'' laminowania więc jesli nie masz czegoś takiego w domu to sie nie opłaca bo np. duża puszka , z której ja korzystałam kosztuje około 200zł :(

      Usuń
  21. Ciekawe jak na moje włosy by zadziałały.. TŻ nie używa, więc nawet nawet szans nie mam wypróbować. Chyba że kiedyś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy pomysł na mieszankę na włosy, w sumie nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny sposób. akurat przymierzam się do zakupu własnej odżywki, więc na pewno zagości na moich włosach. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie mamy wyrozumiałych mężczyzn.Czegokolwiek się chwytam to pytanie-"To też na włosy?"Jeśli zaczynam zdanie"Wojtuś,mógłbyś...."Odpowiedz brzmi"Co chcesz do włosów?"Masz wspaniałe pomysły na urozmaicanie masek,odżywek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah no to własnie podobnie reaguje mój ;)

      Usuń
  25. Ostatnio jak byłam w sportowym sklepie to widziałam wielkie pudła takich "supli" i śmiałyśmy się z koleżanką, że my byśmy to pewnie na włosy wykorzystały. Spojrzenie sprzedawcy - bezcenne ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy bym na to nie wpadła! !!! ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  27. pomysł wart wypróbowania :)
    na konkurs czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...