wtorek, 23 kwietnia 2013

MASKA DROŻDŻOWA NA POROST WŁOSÓW + WYNIKI KONKURSU



Piwne drożdże to naturalne źródło pełnowartościowego białka, witamin i mikroelementów, które wnikając w strukturę włosów, wzmacniają przemianę materii, przyśpieszając ich wzrost. 

Olej z kiełków pszenicy wykazuje działanie regenerujące, hamuje wypadanie włosów.


Przechowywać w temperaturze: od +5 ˚C do +25˚C


Sposób użycia: 
Nanieść maskę na czyste i wilgotne włosy i skórę głowy. Rozprowadzić równomiernie. Po 1-2 minutach zmyć ciepłą wodą.
Objętość opakowania:  300ml



Maskę otrzymałam od sklepy skarbysyberii.pl . Ma ona przepiękny zapach ! Jak większość dziewczyn wyczuwam w niej maślane ciasteczka. Po prostu obłęd ! Minusem zaś jest dość rzadka konsystencja jednak , aby była gęstsza wystarczy dodać skrobi ziemniaczanej co nie tylko ją zagęści , ale również wzmocni jej działanie (patrz tu). Ma świetny skład , który możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.Nie robiłam analizy , ponieważ w genialny sposób została ona opisana tutaj. Maskę nakładam na 30min. , ponieważ jak wiemy w te 2-3min. maski nie do końca nam te włosy odżywią. Działanie : Jest lepsza od swojej jajecznej siostry.


Od maski oczekuję dociążenia. Ta jest trochę za lekka. Jednak to ma swoje plusy- nie obciąża i wlosy sa po niej takie ''leciutkie''. Posiadaczki cienkich włosów będą zachwycone.  Moje włosy są po niej  miekkie , ale nie ma jakiegoś mega połysku. Są też delikatnie wygładzone. Jednak  jako maska bez spłukiwania (na suche wlosy) jest genialna ! Włosy sa wtedy bardzo miękkie i cudownie wygładzone , a zapach czuc wtedy na odleglość :) Polecam jako odzywkę b/s.  Opóźnia przetłuszczanie :)

Dostępność : klik 

A teraz wyniki konkursu , w którym można było wygrać półprodukty z nvc1.pl

Gratuluję ! Wyślij mi e-mail z adresem do wysyłki :)
Miałyście maskę drożdżową ?








Mam dla was 30% rabat do sklepu skarbysyberii.pl wystarczy w podsumowaniu wpisac KINGABLOG.  Znajdziecie tam rosyjskie kosmetyki :)



99 komentarzy:

  1. Znowu tak byłam blisko wygranej :(
    Gratuluję Bablince! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drożdże naprawdę zwiększają przemianę materii? O.o
    Gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wielką ochotę na tą maskę :) jak piszesz, że jest lekka, to prawdopodobnie dla mnie będzie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam. Jedna z vlogerek sie nią zachwycała :) Możesz też skorzystać z rabaciku - wtedy będzie kosztowała coś koło 14zł ;)

      Usuń
  4. Mam ją właśnie na głowie :D Mi śmierdzi stęchłymi ciastkami z kredensu 100letniej babci :D Ale jeśli ma działać przeciw wypadaniu to czemu nie! A z Twojego rabciku już skorzystałam i czekam na paczkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zas pachnie :D Mój TŻ zachwyca się tym zapaszkiem :)
      Co ciekawego zamówiłaś ? :>

      Usuń
    2. Szampon Agafii przeciw wypadaniu włosów, Naturalny ziołowy tonik Agafii przeciw wypadaniu włosów, Balsam Agafii ziołowy, specjalny, do każdego rodzaju włosów :) Poczytałam, że tonik pomógł Ci najbardziej więc musiałam go zamówić, no i dołożyłam oczywiście parę innych rzeczy :)

      Usuń
    3. Tonik był super. W sumie nadal go mam- jest bardzo wydajny. Polecam przelać do innej buteleczki :) Mam nadzieję , że bedziesz zadowolona :)

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że zapach bardzo by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umarłam z radości :D :D :D Dziękuuuuuję i Tobie za konkurs, i sklepowi NVC1 za nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nmzc :) Mam nadzieję , że będziesz równie zadowolona z paczuszki :)

      Usuń
  7. Mam ją i szału kurcze właśnie nie robi jednak na pewno widać różnicę po jej zastosowaniu :) Nie wpadłam na pomysł żeby użyć jej jako odżywki b/s! Przy kolejnym myciu włosów na pewno wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj jako odzywke bez spłukiwania ! Całkowicie odmienne działanie :)

      Usuń
    2. Wypróbowałam i jestem zachwycona!:) Włosy nie dość, że miękkie to jeszcze pięknie się błyszczą! :))

      Usuń
    3. Super , że pomysł się przydał :)))

      Usuń
  8. Gratulacje dla Balbinki:D

    Mam tę maskę, czeka grzecznie na swoją kolej... spoglądam na nią tęsknie codziennie, ale dzielnie denkuję batalion napoczętych odżywek i masek.
    Za to jej zapach jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się powstrzymać i mimo zapasu musialam ją otworzyć :D

      Usuń
  9. nie wiem czemu, ale u mnie nie działają odnośniki ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla balbiny,bardzooo lubie jej bloga :)
    u mnie dzis rimmel wake me up I ootd z ;) oka
    milego popoludnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety bez spłukiwania nie lubię, ale ruskie kosmetyki właśnie odkrywam, do włosowych jeszcze nie doszłam, ale na twarzy działają świetnie ;)
    Gratulacje dla zwyciężczyni ;)
    Buziaki Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odwrotnie- pierw zaczęłam odkrywać wlosowe , a dopiero teraz do twarzy :)

      Usuń
  12. chętnie bym ją przygarnęła :) narazie muszę jednak się opamiętać i skończyć maski, które stoją na półce :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pomyślałabym o użyciu jej b/s.
    Kusi mnie, żeby ją kupić już od dłuższego czasu ;)

    I oczywiście gratuluję Balbinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako odzywka b/s jest genialna więc na przyszłość polecam :)

      Usuń
  14. Mam i chętnie używam jej na skalp. Opóźnia przetłuszczanie :)
    Nie wypróbowywałam jej jeszcze jako b/s, na pewno na dniach czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie opóźnia przetłuszczanie. Koniecznie spróbuj i daj znać :)

      Usuń
  15. miałam maskę drożdżową i dla mnie też średnia, niestety w opcji bs nie próbowałam:/

    OdpowiedzUsuń
  16. do kiedy ważny jest ten rabacik 30%?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje:))Super pomysł z tą skrobią.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :*
    co do maski to jeszcze jej nie miałam :) ale kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyno mam bana na kupowanie, a ty mi z rabatem 30% wyskakujesz ;x

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbialam ta maske, moglam po niej wlosy palcami czesac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja stosowałam tą maskę na skalp :) była cudowna, koiła skórę i przyspieszała porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. poluję na tę maskę od dłuższego czasu i zawsze, kiedy składam zamówienie, nie ma jej w ofercie. może kiedy już ją dorwę, działanie nie będzie takie pechowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I jak tu zachować pełny portfel po takiej recenzji :( właśnie takiego działania wymagam od maski do włosów

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś tę maskę drożdżową mieć będę. A właśnie poszukuję jakiegoś zamiennika Joaśki b/s i proszę- kandydatka się znalazła. No i ten zapach utrzymujący się jest niesamowicie zachęcający. Z pewnością, jak bedę ją miała, wypróbuję ją w tej roli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że u mnie Joanna b/s się w ogóle nie spisala , a ta jest genialna jako b/s. :)

      Usuń
  25. ja niestety nie jestem zadowolona z tej maski. :( Mimo, że ma fajny skład i przyjemnie pachnie, to włosy po niej wyglądają strasznie. Nie mogę się pokazać nigdzie w rozpuszczonych.:(
    Stosuję ją obecnie tylko na skalp. aby jakoś dobij jej dna.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie wypróbuj ją na suche wlosy jako odzywkę b/s - zapewniam , że będziesz zadowolona :]

      Usuń
  26. gratuluję :)
    ja taką maskę nakładałabym przed myciem na skalp i na długość, co by zadziałała :) po myciu na skalp boję się cokolwiek nakładać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po myciu nie nakładam jej na skalp tylko na długość :)

      Usuń
  27. gratuluję :) na maskę na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakupiłam ostatnią tą maskę, muszę przyznać że miło mnie zaskoczyła, myślałam, że będzie śmierdziała jak drożdże a tymczasem ma bardzo ładny zapach, świetnie nadaje się na końce włosów, skalp niestety mi troszkę przetłuszcza :( użyłam jej dopiero 3 razy, więc efektów nie widzę w kwestii porostu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zapach jest jej wielkim atutem :)

      Usuń
  29. Nie wpadłabym na to, że można wzbogacić maskę skrobią. Mam parę kiepskich gotowców, które przeciekają między palcami. Wykorzystam Twój patent i zobaczę, co z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku skrobia daje świetny efekt wygładzenia :)

      Usuń
  30. Gratuluję zwyciężczyni. Osobiście jeszcze nie próbowałam żadnych rosyjskich kosmetyków do ciała/włosów/twarzy, ale pewnie niebawem, jak zużyję swój arsenał, to sięgnę po te nowinki :) Trochę się boję, że na moich wysokoporowatych włosach ta maska nic dobrego nie zdziała ale może się mylę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie zacznij- tylko uwaga bo łatwo mozna się od nich uzależnić hehe
      Moje włosy na długości są niskoporowate , a przy końcach wysokoporowate i własnie przy końcach maska sprawdza sie super :)

      Usuń
  31. właśnie myślę nad zakupem tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma dwóch linków"

    1. (...) wystarczy dodać skrobi ziemniaczanej co nie tylko ją zagęści, ale również wzmocni jej działanie (patrz tu - TU NIE MA:)

    2. Nie robiłam analizy , ponieważ w genialny sposób została ona opisana tutaj (TU TEŻ NIE MA:).

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam styczność nigdy z tą maską jak i firmą..Może czas to zmienić? Chciałam CIę zaprosić do mnie abyś wspierała mnie słowem, wyraziła opinie --> kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję:) Moje włosy lubią drożdżową:) O wiele bardziej niż łopianową, a jajecznej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zastanawiałam się jakie działanie ma łopianowa. Miałam kiedyś maske domowe recepty na bazie łopianu i była super:)

      Usuń
  35. Maska wygląda kusząco. A jak z porostem włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że to jest moje drugie opakowanie. Pierwszy raz miałam tą maskę jakoś 4 miesiące temu więc musiałabym zobaczyć w aktualizacji , ale jedna z komentujących pisała,że działa :)

      Usuń
  36. Kusicie tymi maskami, mi się jajecznej chce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze kojarzę,że w wakacje ją recenzowałaś? :))
    Tylko teraz zmieniłaś zdanie,bo stosujesz ją inaczej,prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam rosyjskie kosmetyki :) Będę robić zamówienie, to na pewno nie zapomnę o tej masce ;) Uwielbiam kosmetyki do włosów ,które je pielęgnują i gładzą.


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, gdzie mozna taka maseczke dostac?:)
    + dodaje Cie do obserwowanych,bo jest tu cudownie! Milo mi bedzie gdybys kiedys zajrzala do mnie i zostawila kilka slow(nie namawiam do obserwowania bo to rzecz indywidualna ale jesli Ci sie spodoba u mnie to rowniez bedzie mi milo:) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest w poście :)
      Na tej stronie z rabatem 30% : http://skarbysyberii.pl/pl/41-maska-do-wlosow-agafii-drozdzowa-4607040319534.html

      Usuń
  40. miałam tę maskę od koleżanki i po spróbowaniu czuję się zachęcona do zakupu :) na razie mam zapasy włosowe, ale na pewno do mnie trafi! mam maseczkę rosyjska bania, która sprawdza się bardzo dobrze :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...