piątek, 26 kwietnia 2013

KONKURS DO WYGRANIA ROSYJSKIE KOSMETYKI ! 6 ZYWCIĘZCÓW !

Cześć dziewczyny !
Dziś mam dla was konkursik , w którym aż 6 z was wygra rosyjski kosmetyk  Tak więc szanse są duże :)







Konkurs jest organizowany przez sklep skarbysyberii.pl 
Nagrody : pochodzą ze sklepu http://skarbysyberii.pl

I miejsce : Cukrowy Scrub do ciala z organicznym ekstraktem z limonki o olejem z pestek winogron

II miejsce : Do wyboru krem z serii Baikal Herbals

III miejsce  : Do wyboru : Balsam Agaffi do włosów cienkich i osłabionych

Spośród osób , które nie zajmą żadnego miejsca wylosuję jeszcze 3 osoby , które otrzymają :

IV miejsce do wyboru  maska do włosów spośród : jajecznej, łopianowej oraz drożdżowej

V  miejsce do wyboru  maska do włosów spośród : jajecznej, łopianowej oraz drożdżowej

VI  miejsce  do wyboru  maska do włosów spośród : jajecznej, łopianowej oraz drożdżowej

Dodatkowo wygrywająca, która umieści recenzję produktu i umieści na blogu  baner do sklepu będzie miała prawo do darmowej przesyłki do wykorzystania przy zakupie.

Co należy zrobić:
- polubić na FB strone sklepu skarbysyberii.pl https://pl-pl.facebook.com/skarbysyberii

-odpowiedzieć na pytanie : Jakie produkty, których brakuje w ofercie chciałabyś kupować w naszym sklepie i dlaczego?


Wzór zgłoszenia
Obserwuję jako :
E-mail:
Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):
Odpowiedź na pytanie


Jeśli chcesz - dodaj poinformuj o konkursie na swoim blogu (dodatkowy los).

Konkurs trwa od dzisiaj do 6 maja 2013r.  Ngrody wysyłane tylko na terenie Polski.
3mam za was kciuki i życzę powodzenia ! :)

108 komentarzy:

  1. Obserwuję jako : Blanka
    E-mail: unicorn8177@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Magda T.
    Baner: nie
    Notka: nie
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej brakuje mi masek i szamponów Love2MixOrganic, bardzo chciałabym, żeby się pojawiły w sklepie dlatego, że wtedy miałabym wszystkie ulubione kosmetyki w jednym miejscu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako : sejtanstrange
    E-mail: nataliasejtan@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Natalia P.

    Mi brakuje olejków do twarzy. Bardzo lubię je używać i super działają na cere.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: kuchcikOla
    E-mail: olciaku31@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Aleksandra U.
    Baner: tak (kuchcikola.blogspot.com )
    Odpowiedź na pytanie: Jak wiadomo każda włosomaniaczka marzy o pięknych długich i zdrowych włosach. Dlatego, aby moje szybciej urosły, chciałabym móc kupić w Waszym sklepie Aktywne Serum Ziołowe na porost włosów z apteczki Babci Agafii - macie wiele produktów z tej serii, a tego brakuje. Miło byłoby także gdybyście wprowadzili do waszej oferty kosmetyki Planeta Organica - uwielbiam je za zapachy i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako : Aleksandra Ola
    E-mail: aleksandra1612@op.pl
    Lubię stronę na FB jako : Aleksandra B.
    Odpowiedź na pytanie : Uwielbiam naturalną pielęgnację i chętnie skusiłabym się na serum na bazie ekstraktów z ziół do cery mieszanej i tłustej firmy Bajkał, którego nie znalazłam w sklepie. Serum nie zawiera parabenów, więc byłoby idealnym produktem w mojej kosmetyczce ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako : Gosia Kowalska
    Lubię stronę na FB jako : Również Gosia Kowalska a także Pingwiny z Madagaskaru, Jesteś Zbyt Piękna żeby żyć na tym Świecie oraz Porady Herrbaty
    Odpowiedź na pytanie : Nie znam jeszcze tej serii kosmetyków, ale coraz głośniej o nich w "blogosferze". Widzę, że są dostępne olejki, balsamy, szampony przeciw wypadaniu, poprawiające gęstość, wzmacniające... Do tego oczywiście inne kosmetyki do pielęgnacji. Czego tylko dusza zapragnie. jeśli chodzi o "włosowe" kosmetyki (czyli te, które lubię najbardziej) to może szampony... Nie widziałam nic typowo przeciwłupieżowego, ani niczego na przyśpieszenie wzrostu włosów... może o coś takiego warto zwiększyć asortyment? Sama zapuszczam włosy i szukam dobrych produktów, które choć trochę przyspieszą wzrost moich kłaczków.
    Może też warto zacząć produkować perfumy? te o nutach ziołowych, czy kwiatowych są moimi ulubionymi. Na pewno wiele kobiet skusiłoby się na taki pachnący kosmetyk. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o konkursie powiadomię na moim FB Porady Herrbaty :) i na blogu - www.poradyherrbaty.blogspot.com (na który serdecznie zapraszam!)

      Usuń
  6. Obserwuje jako :Ula S
    E-mail:chat-noir1@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako:Urszula Sz
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi jeszcze kilku rosyjskich marek kosmetyków, które lubię a nie ma ich w sklepie. Chciałabym żeby oferta była większa, bo przecież wiemy że rosyjskie kosmetyki są bardzo dobre. No i chciałabym żeby w jednym sklepie można było kupić większość dostępnych w Polsce rosyjskich kosmetyków.
    Baner:http://czego-pragnie-kobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : Natalie Indian
    email: natalieindiana@gmail.com
    lubię stronę na fb jako : Natalia Walkowska-Klimek
    odpowiedź : nie mam żadnych kosmetyków rosyjskich i myślę, że to moja szansa aby je przetestować ! Zależy mi na każdym kosmetyku i uwielbiam obserwować jak one na mnie działają a te kosmetyki już mnie nawet samym wyglądem przekonują ! Niestety jest trudna dostępność co mi to uniemożliwiało testowanie o co mnie prosiło kilka dziewczyn z blogosfery . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako : Eternity
    E-mail: takbywlosminiespadlzglowy@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Wiola K.
    Odpowiedź na pytanie:
    W ofercie chciałabym zobaczyć szampony Love2MIXOrganic ;) od jakiegoś czasu bardzo mocno mnie kuszą i bardzo chętnie bym je kupiła. Chwalone przez tyle włosomaniaczek... musiały czymś na to zasłużyć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Kot Piksel
    E-mail: kotpiksel@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Goszka Goszka
    Odpowiedź na pytanie: jeszcze nie próbowałam żadnych kosmetyków rosyjskich, ale bardzo chciałabym spróbować oleje do włosów (może kokosowy, bo z tego co wiem, jest lekki, a moje włosy są skłonne do przetłuszczania i łatwo je obciążyć).

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako fantaghiro
    email: fantaghiro@onet.eu
    Lubie na fb jako Beata K.
    Chciałabym spróbowac jakiś dobry olejek do opalania,albo jakieś serum zwężające pory,bo mam z tym problem,a mało jest takich kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : Meraja
    E-mail: maria.m.wojcik@tlen.pl
    Lubię stronę na FB jako Maria W.
    Na stronie brakuje mi... glinek! Mój must-have jeśli chodzi o uspokojenie skóry twarzy - kiedy widzę, że zaczyna mnie wysypywać robię maseczkę i następnego dnia problem jest mniejszy :) Poza tym chętnie widziałabym tam szampon na kwiatowym propolisie - zbieram się do zakupu od dawna i to zbieranie staje się coraz bliższe celu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi rosyjskie kosmetyki nie służą, więc życzę powodzenia dziewczynom! ;) Fajnie, że aż tyle będzie nagrodzonych;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako :Angel-a
    E-mail:whitearchangelin@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako : Angelika B.
    Odpowiedź na pytanie: Zdecydowanie brakuje mi serii LOVE2MIX ORGANIC i maski z Domowych receptur i serii Lactamilk- uwielbiam maski o takiej większej pojemności;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako : bodzia161
    E-mail: bodzia161@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Człowiek Bogna
    Odpowiedź na pytanie: Pielęgnacja zewnętrzna to nie wszystko, warto zadbać o siebie od środka. Dlatego bardzo bym chciała znaleźć na Waszej stronie jakieś suplementy. Działają zarówno na skórę, włosy i paznokcie, więc byłyby miłym dodatkiem do zakupów i dla każdej klientki, niezależnie, jakich produktów szukała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako : michasia mini
    E-mail: michasiamini444@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Michalina S.
    Odpowiedź na pytanie: W sklepie na pewno kusiłyby mnie produkty z Love 2 Mix. Robią one dużo zamieszania w blogosferze i kuszą mnie coraz bardziej.
    Dodałabym również więcej masek, ponieważ kiedy tylko wchodzę na kosmetyki odżywcze dla włosów pierwszą rzeczą na jaką kieruję swój wzrok to właśnie maski.
    Glinki... to jest również coś, co chciałabym kupić w jednym sklepie wraz np. z rosyjskimi produktami. Przydadzą się na wszystko i są dość popularne.

    Banner dodaję na zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : Henrietta
    E-mail: henriettahair@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Emilia Z.
    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że dobrym pomysłem byłoby dodanie do asortymentu produktów do włosów Planeta Organica :) Mają świetne recenzje, opakowania takie, że nie wiadomo czy podziwiać czy używać ;)
    Półprodukty (podstawowe oleje na przykład) również zrobiłyby furorę!

    Banner: http://henri-and-her-hair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako : Joanna_26
    E-mail: kabanos_25@onet.eu
    Lubię stronę na FB jako: Joanna B.
    Odpowiedź na pytanie: Z przyjemnością zobaczyłabym w sklepie peelingi do stóp, których nie ma wcale oraz większy wybór peelingów do ciała. Jestem "peelingową" maniaczką i zazwyczaj pierwsze co szukam w danym sklepie to właśnie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako : sarinacosmetics
    E-mail: ewelina87tt@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Ewelina T.
    Odpowiedź na pytanie: Ponieważ jestem mamą, to chciałabym, aby w asortymencie sklepu były dostępne produkty z Little Siberica, których brakuje, a właśnie pielęgnacja naszych małych pociech powinna być jak najbardziej naturalna. Dla siebie chciałabym kupić produkty do włosów z PLANETA ORGANICA (szampon i balsam z Allepo, maski do włosów oraz olejek arganowy), o których czytałam już wiele pozytywnych opinii! W sklepie przydałyby się też rosyjskie glinki, które zbierają bardzo dobre opinie i na pewno je zakupię :), kosmetyki LOVE2MIX ORGANIC - chyba już wszystkim znane, więc nie może ich zabraknąć w asortymencie sklepu :) oraz jedwabna maska do włosów firmy Pierwoje Reshenie, którą bardzo chciałabym wypróbować, bo szukam swojego rosyjskiego ideału maseczkowego :) Tak więc fajnie byłoby kupować za jednym zamachem produkty dla siebie i dla naszego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako : Ninomiya Kazunari
    E-mail: nino.arleta@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako Bobianna B.
    Odpowiedź na pytanie: Dbam głównie o twarz, więc chętnie zobaczyłabym wszelkie kosmetyki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako :4premiere
    E-mail:seena@onet.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):Paulina K.
    Odpowiedź na pytanie: większość rzeczy, których nie znam, a o których słyszałam są na stronie, chciałabym by u Was były dostępne np Himalaya Herbals czy np. produkty sepcjalistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: BlackMarta
    E-mail: marta.podb@gmai.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Marta P.
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo chciałabym, aby w sklepie pojawiła się pełna oferta szamponów i balsamów Natura Siberica. Brakuje mi także serii Love2mix Organic, mają świetnie odżywki do włosów, a także produkty marki Planeta Organica - stosunkowo niedrogie i bardzo dobre, organiczne kosmetyki. Gdyby wszystkie te marki były dostępne, mogłabym zrobić większe zamówienie wszystkich ulubionych produktów za jednym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: paaauliska
    E-mail: paaauliska@o2.pl
    Lubię stronę na FB jako: Paulina S.
    Odpowiedź na pytanie: Przeglądając ofertę Skarbów Syberii, zasmuciła mnie przede wszystkim niewielka ilość masek, których nieustannie używam. Jest wiele możliwych propozycji masek, wydaje mi się, że zarówno jak i i wiele dziewczyn polubiło produkty Love 2Mix czy Domowe Recepty czy Eco Hysteria. Kolejną rzeczą, którą ja zawsze stosuje a brakuje mi ich w sklepie to ampułki/ sera na problemy skórne (wypadnie, łupież) np. Apteka Agafji: Aktywne serum na porost włosów. Jeśli chodzi o szampony to oferta też jest dosyć wąska, proponowałabym ją rozszerzyć (np. o markę Love 2Mix). W większości sklepów można zakupić również naturalne oleje (jak np. arganowy, avokado, które osobiście uwielbiam), czego brakuje w ofercie sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: kmiotaaa
    E-mail: kmiotaaa@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Sylwia K
    Odpowiedź na pytanie: Pierwszy rzucil mi sie w oczy rbak profuktow z serii Love2mix Organic, nie tylko do wlosow, ale takze do ciala. Po drugie moim zdaniem ceny w porownaniu to innych sklepow sa zbyt wysokie. Po trzecie brakuje mi wcierek w sprayu np. na porost lub na wypadanie wlosow i balsamu z jadem pijawek. Moglyby sie takze pojawic glinki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Remedy
    E-mail: ankasikoreczka@vp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Anka S
    Odpowiedź na pytanie: Z wielką chęcią ujrzałabym w Państwa ofercie więcej kosmetyków, które wspomagają porost włosów. Bardzo często w takich sklepach jak Państwa robią zakupy osoby, które uwielbiają pielęgnację włosów i większość z nich zapuszcza włosy. Bardzo fajnie byłoby ujrzeć w ofercie np. szampon do włosów Love2MIX z ekstraktem z organicznej pomarańczy i chili, serum na porost włosów Apteka Agafji czy olejek łopianowy. Myślę, że tego typu produkty uatrakcyjniłyby Państwa asortyment i na pewno znalazłoby się wielu konsumentów chcących zakupić tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako : izal fi
    E-mail: izazal93@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako : Iza Z.
    Odpowiedź na pytanie : Co prawda w każdej kategorii produktów "coś" znajdziemy. Niestety jest to bardzo mały wybór. A jak wiadomo kiedy kobieta robi zakupy internetowe, to woli zrobić większe, aby raz zapłacić za wysyłkę, a przy małym wyborze ciężko może być wypełnić koszyk w produkty satysfakcjonujące których się poszukiwało. W sklepie jest wszystkie po trochu dosłownie po trochu, bo jest tego niewiele zwłaszcza w niektórych kategoriach np żele i pianki do twarzy - t wyboru w sumie nie ma jest tylko jedna. Toniki są również dwa, a peeling również jeden - przydałoby się więcej, aby był wybór. Kobiety dbają o całe ciało, . Przede wszystkim proponowałabym lekkie zwiększenie asortymentu. Dobrze by było aby pojawiła się pełna seria kosmetyków z receptury babuszki agafii. Może by dodać również jakieś rosyjskie odżywki do włosów, bo są tylko same balsamy. Tak jak wcześniej piałam jakieś peelengi maseczki do twarzy, rosyjskie glinki - tego brakuje przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: kreconowlosa
    E-mail: joasia.gawarecka@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Joanna G.
    Odpowiedź na pytanie: Zdecydowanie produktem, którego mi brakuje w tym sklepie jest maska regeneracyjna do włosów zniszczonych z efektem laminowania `Mango i awokado` Love2MIX Organic. Nigdy jej nie miałam, ale po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii marzę o niej! Ciekawa jestem, jak sprawdzi się na moich włosach, których nie laminowałam żelatyną (jestem wyjątkiem :P). Wolę łatwiejsze sposoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Iga Czerniak
    E-mail: iga.cz3r@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Iga Czerniak
    Odpowiedź na pytanie: Każda kobieta jest inna, ma inne potrzeby, problemy skórne, włosowe itd. Potrzeba więcej produktów przede wszystkim do twarzy, naturalnych, gdyż ciężko dostać coś dobrego do twarzy bez chemii. Według mnie do oferty powinny dołączyć kosmetyki do cery naczynkowej i trądzikowej, wiele osób ma z tym problemy, a wiadomo, że na trądzik najlepiej pomagają produkty naturalne, żadna chemia, alkohole, wysuszacze. Jeśli chodzi o ciało, brakuje balsamów i kremów antycellulitowych czy wyszczuplających.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako : kajko
    E-mail: karolina492@onet.eu
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Karolina K.
    Odpowiedź na pytanie: W normalnym wypadku napisałabym, że brakuje tutaj kosmetyków typu biovax, bioetika,senboradin, ale to nie miałoby sensu, bo to przecież sklep z produktami rosyjskimi. Bardzo dobrze, że nie ma w tym sklepie innych kosmetyków, ładnie to po prostu wygląda- kosmetyki jednej dziedziny; panuje porządek.Osobiście nie lubię też kiedy jest milion 'przeciętnych' produktów, tutaj odwrotnie właśnie jest ich niewiele, ale jestem pewna, że są to produkty bardzo dobre, wysokiej jakości tak samo jak receptury. Trudno mi powiedzieć, czego brakuje na tej stronie- szampony, maski, odżywki, oleje, toniki(można powiedzieć wcierki) są. Do tych ostatnich dołożyłabym coś specjalnie działającego na porost włosów. Jeżeli chodzi o ciało mogłoby być więcej żeli pod prysznic. A teraz coś czego najbardziej brakuje- peelingów do ciała! wśród tylu cudownych, naturalnych kosmetyków idealnie by pasowały ;).Teraz twarz- tutaj chciałabym kupić kosmetyki specjalnie nadające się do danego rodzaju twarzy- tłustej, mieszanej. Bardzo przydałyby się także produkty pomagające w walce z trądzikiem- po prostu więcej kosmetyków stworzonych dla cery młodej:D.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako :Maggie
    E-mail: kosmetyczkamaggie@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Madzia G.
    Odpowiedź na pytanie: myślę, że najbardziej brakuje mi w Państwa asortymencie kremów na dzień i na noc z serii Naturia Siberica. Słyszałam o nich wiele dobrego i z wielką chęcią bym je sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć. Chciałam Ci wspomnieć, że u mnie na kindofeveryday.blogspot.com pojawiła się kolejna kartka w pamiętniku. Jeśli masz ochotę - wejdź, i wyraź opinię.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako : Cleo
    E-mail: mamswojeracje@hotmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Natalia B
    Odpowiedź na pytanie: Ja bym się pewnie skusiła na kosmetyki firmy Love2Mix Organic. Co więcej chciałabym zobaczyć w sklepie glinki rosyjskie, ponieważ raz miałam możliwość przetestowania i efekt był zdumiewający. Dodatkowo bardzo interesują mnie kosmetyki z serii Organic Therapy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + baner na stronie http://mamswojeracje.blogspot.com/

      Usuń
  32. Obserwuję jako : Aleksandra Wróbel
    E-mail: wrobel.aleksandra1990@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Aleksandra W
    Odpowiedź na pytanie: ja najchętniej zobaczyłabym w sklepie kosmetyki "love 2 mix organic", szczególnie masek do włosów

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Awidja
    e-mail: sylwia.filipinska@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Sylwia F.
    Odpowiedź na pytanie: chętnie zobaczyłabym olejki do włosów firmy Bajkał, chętnie bym je przetestowała do moich włosów, a także produkty firmy
    LOVE 2 MIX ORGANIC.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Sabina
    E-mail: sabi.pigeon@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Sabina G.
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi olejków do twarzy. Ostatnio pokochałam taki sposób pielęgnaji twarzy, rezygnyjąc chwilowo całkowicie z kremu do twarzy (poza filtrem) i chciałabym móc wypróbować kolejne olejki. Poza tym bardzo cenię sobie glinki, a tych również nie znalazłam w sklepie.
    W dzisiejszym poście poinformuję o konkursie: http://pigeonsbeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako : Wiolka
    E-mail:kloc.wioleta@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Wioleta K.
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi większej ilości masek, jak to tylko 3:D szczególnie mocno chciane przeze mnie maski "Domowe Recepty", te duże 500ml, prawie nigdzie ich tak na prawdę nie ma:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako : Maria Ratajczak
    E-mail: maria_r@poczta.onet.pl
    Lubię stronę na FB jako Maria R
    Odpowiedź na pytanie: Ucieszyłabym się, gdyby asortyment sklepu został poszerzony o rosyjskie glinki. Jestem ich fanką, a niestety tego typu produktów sklep nie oferuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako : Alieneczka
    E-mail: alieneczka@o2.pl
    Lubię stronę na FB jako: Agnes E.
    Odpowiedź na pytanie: W ofercie jest zbyt mało wcierek i toników do włosów, dodałabym tez więcej masek, które bardzo lubię używać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako : Żakiecik
    E-mail: zakiecik@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Barbara T.
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi olejków do włosów i glinek (które ostatnio w mojej łazience są musem, szczególnie jeżeli chodzi o stosowanie na twarz). Dodatkowo przydałyby się szampony Love2mix organic. :)

    Dodatkowo dodałam banerek konkursu po prawej stronie bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako : Arsenic
    E-mail: galiszkiewicz@arsenic.pl
    Lubię stronę na FB jako: Aleksandra G.
    Odpowiedź na pytanie: Przede wszystkim ogromne pochwały należą się za estetyczny wygląd sklepu, który przyciąga uwagę i nie razi zbyt wielką ilością szczegółów. To zwróciło moją uwagę i sprawiło, że z przyjemnością pobuszowałam po sklepie.
    Odnośnie pytania - nie znam kosmetyków rosyjskich, jeszcze nie miałam ich okazji testować, ale widzę że w ofercie jest niewielkie zróżnicowanie, jeśli chodzi o marki. Babcię Agafię znają wszyscy, podobnie jak Baikal Herbals czy Natura Siberica, nawet ja już o tych markach słyszałam, a chętnie pewnie poznalibyśmy nowe kosmetyki z tamtych rejonów. Ciekawe, czy również zdobyłyby serca użytkowniczek.
    Ponadto, widzę kilka mydeł i żeli pod prysznic, ale nie ma żadnych kosmetyków typowo do kąpieli, np. sól, olejki, kule czy płyny ziołowe. Ja uwielbiam kąpiele, które chętnie sobie urozmaicam przeróżnymi dobrociami.
    Brakuje mi też produktów do ust, np. balsamów na bazie dobrego oleju, czy delikatnych peelingów.
    Ogólnie widzę, że sklep dobiero się rozwija, ale podoba mi się strona, w którą to wszystko idzie. Koncepcja jest spójna, są również podane składy kosmetyków na stronie, co mi nie tyle ułatwia, co po prostu umożliwia zakupy online. Będę tam zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako : Marta Adrianna / rogaczki-kosmetyczne
    E-mail: rogaczki.kosmetyczne@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Rogaczki Kosmetyczne
    Odpowiedź na pytanie: brakuje mi peelingów do ciała - bardzo je lubię, mogę nawet powiedzieć, że uwielbiam :) fajnie byłoby też znaleźć w waszej sklepie mniej znane marki, które nie są jeszcze tak szeroko znane.

    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie produkty, których brakuje w ofercie chciałabyś kupować w naszym sklepie i dlaczego?


    Obserwuję jako : Kitty Spice
    E-mail: solhate@o2.pl
    Lubię stronę na FB jako Wiktoria M
    Odpowiedź na pytanie: ogólnie jest dużo bardzo fajnych kosmetyków, jedyne co bym dodała, to "wcierki". Uwielbiam wcierać w skórę głowy produkty, które w miarę możliwości przyśpieszają porost włosów. Przydałby się w ofercie specyfik do stosowania podczas wykonywania masażu skóry głowy, który dodatkowo mógłby wzmacniać cebulki włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako :bernadeta bomba
    E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):Bernadeta B.
    Odpowiedź na pytanie:Jestem zainteresowana glinkami i peelingami

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako : gosiamysz
    E-mail:gosia22w@interia.pl
    Lubię stronę na FB jako (Małgorzata WK):
    Odpowiedź na pytanie najbardziej interesują mnie produkty do włosów maski szampony i je najczęśćiej kupuję szukam idealnego produktu dla siebie takiego aby nie podrażniała mojej skory głowy
    baner na http://gosiamysz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako : kubekczekolady
    E-mail: phideaux18@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako Klaudia F.
    Odpowiedź na pytanie Jakie produkty, których brakuje w ofercie chciałabyś kupować w naszym sklepie i dlaczego?

    Bardzo chętnie zobaczyłabym w Waszym asortymencie kosmetyki z serii Planeta Organica, które urzekły mnie pięknym wyglądem (naprawdę te kosmetyki to aż miło poukładać w łazience! :) ), ale też świetnymi składami i działaniem. Szczególnie chciałabym przetestować balsamy i maski do włosów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: Milena M
    E-mail: millena90m@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako Milena M
    Odpowiedź na pytanie: Chętnie zobaczyłabym w asortymencie więcej żeli pod prysznic, ponieważ jest bardzo mały wybór, podczas gdy wybór mydeł jest znacznie szerszy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako : HairCaroline21
    E-mail:HairCaroline@vp.pl
    Lubię stronę na FB jako Karolina B
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym, aby było więcej kosmetyków do pielęgnacji włosów. Komsmetyki na porost włosów i olejki - to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako : Głos Nieidealnych
    E-mail: jb062492@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Justyna B.
    Odpowiedź na pytanie : W sklepie chętnie bym zobaczyła jeszcze maseczki z glinek do twarzy:) chodzi mi o takie stu procentowo naturalne, bez żadnych tandetnych zapaszków chemii jakie można niestety często znaleźć w maseczkach z drogerii. Uważam, że właśnie takie naturalne glinki idealnie pasowałyby do sklepu, a ja bym je chętnie kupowała, bo uwielbiam te produkty:)

    dodałam baner na swoim blogu:)
    http://sposobynapieknywyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako : sylviaaa100
    E-mail: sylviaaa100@interia.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):Sylwia B.
    Odpowiedź na pytanie:Jestem zainteresowana glinkami i peelingami

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako :kafetka
    E-mail:anastazja1923@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako iwona s.
    Odpowiedź na pytanie
    moim zdaniem brakuje peelingów do ciała i twarzy jestem wielbicielką "zdzieraczy" i tych mi najbardziej brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako :Blood Angel
    E-mail:jeanne211@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Jeanne Chan
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi szamponów bez SLSow z dodatkiem ziół na porost wlosów oraz przeciwko wypadaniu,czego najbardziej potrzebuja moje problematyczne wlosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner:http://bloodangel22.blogspot.com/

      Usuń


  51. Obserwuję jako :anioleq-ss
    E-mail:anioleq-ss@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Emilia W.
    Odpowiedź na pytanie:Brakuje mi szamponów koloryzujących na bazie naturalnych składników ,maseczek naturalnych ,kuracji na stopy oraz specyfiku na odparzenia

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako: Klau Diaa
    email: KlaLip@interia.pl
    lubie na fb jako Klaudia L.
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam mieć piękne włosy. Sprawiłoby mi ogromną radość, gdyby pojawiło się coś na szybszy porost. Fajnie by było również znaleźć coś na bazie naturalnych składników, dzięki którym mogłabym zabarwić włosy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako :Magda G.
    E-mail: magdagarrison@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Magda G.
    Odpowiedź na pytanie: więcej kremów do pielęgnacji twarzy i pod oczy a także naturalne farby do włosów

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako : aniteczka202

    E-mail: aniteczka202@wp.pl

    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Cai R.\

    Odpowiedź na pytanie:

    Nie zetknęłam się jeszcze osobiście z żadnym kosmetykiem z tej strony, jednak słyszałam wiele dobrego o asortymencie Skarbów Syberii.
    Wśród niego brakuje mi jakichś kosmetyków zabezpieczających końcówki włosów, gdyż to jedna z podstawowych kwestii pielęgnacji, bowiem zapobiega udręce wielu osób, które chcą zapuścić włosy - rozdwajaniu. Chętnie kupiłabym taki produkt na Skarbach Syberii, ponieważ wiem, że są one tworzone z naturalnych, starannie wyselekcjonowanych składników.
    Ponad to, myślę, że bardzo chętnie kupiłam mydełko do higieny intymnej. Dlaczego?
    Ponieważ ostatni nie ufam sklepowym, napakowanym "żywią chemią" produktom i jestem pewna, że kosmetyk ten zaoferowany przez Skarby Syberii byłby łagodny, w 100& naturalny, a przede wszystkim bezpieczny. Ponadto wiele kobiet uskarża się na podrażnienia i myślę, że taki naturalny kosmetyk świetnie by je łagodził i im zapobiegał.

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: T.R.
    Lubię jako: Ameno Roterdam
    E-mail: nowe-logo-85@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie:
    Nigdy nie próbowałam rosyjskich kosmetyków, ale wiele dobrego o nich słyszałam. Według mnie oferta sklepu jest na poziomie, jest mnóstwo rzeczy o jakich marzę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: Paulina C.
    Lubię jako (podaj imie i literkę nazwiska): Paaulina C.
    E-mail: 15.paulina@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Nie miałam jeszcze do czynienia z rosyjskimi kosmetykami ale tak jak każdy na ich temat słyszałam wiele na ich temat, przeglądając oferte sklepu uważam że nie brakuje tam absolutnie nic!
    Posiadają wiele kosmetyków które z wielką chęcią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako-Mariola Zuchowska
    Lubię jako-Mariola Z
    Odpowiedz na pytanie:
    Mając na uwadze swoje jak i innych potrzeby,do asortymentu sklepu dołączyłabym produkty mające na celu przyśpieszenie porostu włosów i zapobieganie ich utracie z LOVE2MIX.Szampon z odżywką, mającą w składzie paprykę i pomarańczę,doskonale spełnia obietnice producenta,które są marzeniem wielu dziewczyn,kobiet-wstrzymanie wypadania,szybszy porost.Reszta kosmetyków z tej linii wyśmienicie spisuje się w pielęgnacji włosów i skóry głowy,dzięki czemu włosy nie tylko trzymają się głowy ale również olśniewają swym pięknem,zostając przy tym temacie dobrze spełniłyby się kosmetyki z Organic Shop.Maski,szampony z naturalnym składem dołożyłyby swą "cegiełkę" w pielęgnacji włosów.Znajdziemy tu również musy,peelingi do ciała i twarzy ,które uwiodą klienta swą wonią.Aromat jest uzyskiwany z odpowiednio dobranego składu.Uwagę przyciąga również szata graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako : Testerka
    E-mail: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Ewa P.
    Odpowiedź na pytanie: Najchętniej zobaczyłabym w ofercie sklepu produkty z serii LOVE2MIX. Ponieważ od pewnego czasu borykam się z wypadaniem włosów, z wielką nadzieją sprawdziłabym czy szampon oraz maska z ekstraktem z pomarańczy i chili rzeczywiście mogłyby mi pomóc. Kusząco zapowiada się również żel pod prysznic - gruszka i trawa cytrynowa oraz krem do ciała morela i gruszka :)

    + banerek na blogu: http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako : zaplatane siostry
    E-mail: zaplatanesiostry@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako Jolanta H.
    Odpowiedź na pytanie: zdecydowanie brakuje mi zestawów kosmetyków w atrakcyjniejszych cenach niż pojedyncze produkty. Komplety zawsze jakoś mnie przyciągają i zachęcają do zakupów. Byłby to też fajny pomysł na gotowy prezent ;) a i nie wymagałoby to przeglądania strony z poszukiwaniu różnych kosmetyków z tej samej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana ja się nie zgłaszam, bo to już by było przegięcie :D ale wrzucę banerek u siebie, może ktoś zaglądnie :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako : Martyna Staniewicz
    E-mail: martyna552@vp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Martyna S
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej brakuje mi produktów z linii 'Love2Mix ORGANIC' oraz szamponów koloryzujących na bazie naturalnych, ziołowych składników, którymi mogłabym zastąpić moje chemiczne farbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako : Ewelina Wróbel
    E-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Ewelina Wróbel
    Odpowiedź na pytanie: chciałabym zobaczyć więcej olejków i masek do włosów oraz więcej kosmetyków z serii LOVE2MIX :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako : muminek526
    E-mail: muminek526@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako : Mariola M.
    Odpowiedź na pytanie: W zestawie nagród znalazł się scrub do ciała, a ja chciałabym zaproponować, aby pojawił się peeling do ciała, ale z delikatnymi drobinkami oraz z właściwościami nawilżającymi. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako :rudakita88
    E-mail:ruda_kita@gazeta.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):Aleksandra U
    Odpowiedź na pytanie
    kosmetyki do opalania

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako : KosmetyczkaAni
    E-mail: kosmetyczkaani@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Ania Sz.
    Odpowiedź na pytanie
    Przegladając ofertę sklepu zauważyłam, że nie ma w niej słynnego kremu zmniejszającego widoczność rozszerzonych porów (Organic teraphy). Ostatnio naczytałam się o nim wielu pozytywnych recenzji (i miałam ochotę go kupić ) i wydaje mi się, że jest to produkt, który mógłby się stać "zamiennikiem" drogiej Biodermy PoreRefiner, na którą nie każdy może sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako : Kati
    E-mail: kaja.krochmal@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Kaja K.
    Odpowiedź na pytanie:
    brak marki 1RESHENIE <3, Eco Hysteria, Planeta Organica, Organic People, Wieniec Syberii ...itd, a wiec niewielki asortyment jak na sklep z rosyjskimi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako : setfiretotherain
    E-mail: niezapominajki91@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Frozen malibu
    Odpowiedź na pytanie: Chętnie kupowałabym kosmetyki kolorowe, gdyż uwielbiam zabawy z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako :atomówka
    E-mail:kassia@vp.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Kasia B
    Odpowiedź na pytanie: Skusił mnie rabat 30% na kosmetyki z Państwa sklepu, ponieważ chciałam uzupełnić braki rosyjskich kosmetyków ;) Jednak w ofercie zabrakło, nad czym bardzo ubolewam, rosyjskich glinek, zwłaszcza tej z Morza Martwego, oraz kremów z serii Babuszki Agafii na noc, które namiętnie stosujemy z mamą :)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako :atomówka
    E-mail:kassia@vp.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):Kasia B.
    Odpowiedź na pytanie Skusił mnie rabat na 30%, ponieważ akurat myślałam o uzupełnieniu braków w rosyjskich kosmetykach, a widząc tak fajną okazję od razu zaświeciły mi się oczy na myśl o nowych cudeńkach w łazience ;) Jednak przeglądając ofertę sklepu zawiodłam się, że nie można dostać w nim rosyjskich glinek, ponieważ błotka świetnie działają na moją cerę, oraz toników z serii Babuszki Agafii oraz kremów na noc, które namiętnie używamy z mamą ;)

    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako : dobiezka
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    Lubię stronę na FB jako Marta D.
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje kosmetyków serii love 2 mix organic, która jest obecnie moją ulubioną;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako : Copacabanaa
    E-mail: copacabanaa@op.pl
    Lubię stronę na FB jako Agnieszka Met
    Odpowiedź na pytanie: Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków sklepu Skarby Syerii, ale z tego co widzę na stronie nie ma tam doustnych preparatów na wzmocnienie włosów, ja ze względu na moje problemy z łamliwymi i rozdwajającymi się włosami poszukuje jakiegoś suplementu diety, który je wspomoże. Ale bogaty wybór produktów w sklepie Skarby Syberii jest godny podziwu, być może skuszę sie na jakiś produkt ;)
    dodałam baner http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: Monika S
    E-mail: monika_cubalibre@hotmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Teresa S
    Baner na blogu: http://caffedurantelavoro.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: brakuje kul musujących do kąpieli, soli do kąpieli czyli tzw. uprzyjemniaczy kąpieli, w ofercie sklepu mogłyby znaleźć się również olejki eteryczne, świece zapachowe. czyli jak widać wszystko to co relaksuje, odstresowuje i umila życie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako : Di Key
    E-mail:dorota_kursa@poczta.onet.pl
    Lubię stronę na FB jako Dorota K
    Odpowiedź na pytanie: w Waszym sklepie chętnie zobaczyłabym kosmetyki Planeta Organica.Odpowiedź jest prosta.Uwielbiam je są świetne, w szczególności odżywka z rokitnikiem.Jeśli byłyby w Waszej ofercie mogłabym w jednym miejscu kupować swoje ulubione rosyjskie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako : Di Key
    E-mail:dorota_kursa@poczta.onet.pl
    Lubię stronę na FB jako Dorota K
    Odpowiedź na pytanie: do Waszego sklepu chętnie dodałabym kosmetyki Planeta Organica.A dlaczego ponieważ je uwielbiam są świetnie w szczególności ta z rokitnikiem i co najważniejsze mogłabym kupować wszystkie ulubione rosyjskie kosmetyki w jednym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako : ninette
    E-mail: ninette93@onet.pl
    Lubię stronę na FB jako Anna N.
    info na blogu: http://street0fashion.blogspot.com/2013/05/konkurs-rosyjskie-kosmetyki.html
    Odpowiedź na pytanie:
    brakuje mi zdecydowanie serii Eco Hysteria (żele pod prysznic, peelingi, balsamy i szampony do włosów), serum Agrafii do 35roku życia, różowej maseczki Natura Siberica w tubce, rosyjskich glinek, Love2MIXOrganic : szampony (zwłaszcza z chilli), żele pod prysznic, peeligni i ich masełka do ciała i do biustu ;)
    są to kosmetyki które bardzo lubię, lub właśnie zamówiłam i będę testować, bo już chodziły za mną od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. chyba mój komentarz się nie zamieścił, jeżeli tak to proszę, daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: agja7
    email:agsia@hotmail.com
    Lubię stronę na fb jako: Agnieszka J
    Odpowiedź na pytanie: W asortymencie sklepu z chęcią ujrzałabym więcej kosmetyków do włosów z firmy Pervoe Reshenie, a przede wszystkim serię : "Domowe recepty"- szampony, balsamy i maski(przede wszystkim tą jedwabną!) :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako :LadYvonne
    E-mail:sznyda@o2.pl
    Lubię stronę na FB jako Iwona R.
    Baner http://ladyvonne.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie:
    Dodałabym więcej olejków do włosów oraz szamponów bez SLS ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. ...ponieważ olejki i szampony bez SLS to moja codzienność ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako :blizniacza09
    E-mail:magdalenapozoga@op.pl
    Lubię stronę na FB jako Magdalena.P
    Odpowiedź na pytanie W waszym sklepie z chęcią bym chciała zobaczyć kosmetyki z Planeta Organica.Ponieważ mają wiele pozytywnych recenzji i ja z chęcią bym je zakupiła

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Rev
    E-mail: nblackie@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Natalia C.
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi glinki Ghassoul Organique, a także organicznych balsamów do ust Fig&Rouge, gdyby te produkty pojawiły się w sklepie mogłabym zamówić wszystko czego potrzebuje w jednym miejscu, ekonomicznej :D.

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako : Lady Jane
    E-mail: biustys100@op.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):Gosia S

    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że asortyment sklepu posiada bardzo dużo kosmetyków do pielęgnacji włosów. Dlatego wolałabym zobaczyć więcej produktów do pielęgnacji twarzy. Ostatnio bardzo duże zainteresowanie jest na różnego rodzaju maseczki sheet mask, płatków kolagenowych i to chciałabym zobaczyć w ofercie sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako : Eveline
    E-mail: eweli@autograf.pl
    Lubię stronę na FB jako Ewelina L.
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej brakuje mi produktów Planeta Organica, zwłaszcza szamponu tureckiego, którym jestem zachwycona i wiem, że kupię kolejne opakowanie. Chciałabym także spróbować balsamu marokańskiego, którego pozytywna recenzja autorki bloga bardzo zachęca do zakupu. Ponadto więcej olejków do twarzy i włosów - chętnie zamówiłabym m.in. olejek wzmacniający do włosów Zioła Bajkału, bo też czytałam o nim pozytywne recenzje.

    Notka o konkursie będzie dodana do dzisiejszego posta;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  85. obserwuje jako:goya tesi email:goya2@me,com lubie strone na fb jako:Goyagoya goya odpowiedz na pytanie: pare dni temu znalazlam ten sklepik bardzo mi sie podoba brakuje w nim przedewszystkim olejkow natoralnych plynow ziolowych rowniez oraz glinek ale ogolnie sklep jest ok i w najblirzszym czasie mam juz pare rzeczy upatrzone i napewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako : makapaka
    E-mail: extremalna@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako Madzia R.
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi przede wszystkim kosmetyków Organic Shop. Z chęcią kupiłabym masło do ciała masło shea z białą herbatą. Ma wspaniały skład, a akurat potrzebuję czegoś, co porządnie nawilży moją skórę a jednocześnie zacznie zapobiegać starzeniu ;) Myślę, że dobrym pomysłem byłoby również wprowadzenie do asortymentu glinek,szczególnie marokańskiej, chciałabym je w końcu wypróbować . Jako włosomaniaczka domagam się również wspaniałych masek love2mix :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako : Marta Mar
    E-mail: martusia060@tlen.pl
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Marta M.

    Zabrakło mi dwóch produktów w ofercie sklepu.
    1. Taki Roller pod oczy z organiczną kofeiną. Mam odwieczny problem z cieniami pod oczami a wiem że kofeina pomóc. Liczyłabym nawet na niewielką zmianę. Powinno się ładnie wszystko wchłaniać, bez świecących obszarów pod oczami i dobrze by było jakby makijaż trzymał się lepiej. Nie wiem czy nie za dużo oczekuję ;P
    2. Drugi produkt który zwrócił kiedyś moją uwagę to Ampułki przeciw wypadaniu włosów. Mi osobiście włosy wypadają od święta, ale jak już lecą to na łeb, na szyję :P Mogę powiedzieć że nawet mi się podoba skład ampułek. Z chęcią bym wypróbowała w czasie kryzysu. Jak mnie dopadną gorsze czasy to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuje jako:PakaPaka
    E-mail:pakunia@gmail.com
    Na FB jako:Paulina M
    Odpowiedz: wydaje mi sie ze wszystkie mozliwe serie i produkty zostaly tutaj wymienione wiec musze naprawde sie wysilic zeby znalezc cos nietypowego.W ofercie sklepu brakuje mi kosmetykow Himalay Herbal oraz roznych ciekawych olejkow i masek.Wiele dziewczyn chetnie uzywa indyjskich kosmetkykow i nawet jesli niekoniecznie pasuja one do nazwy sklepu mysle ze bylyby naprawde strzalem w 10.

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako: Sandra-107
    E-mail: sandra-107@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Sandra S.
    Odpowiedź na pytanie: Chętnie znalazłabym w asortymencie sklepu produkty do pielęgnacji cery trądzikowej o przyjaznych składach, by dodatkowo nie wysuszały skóry. I może jakaś ciekawa kolorówka?;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako : nissley Kate
    E-mail:niissley90@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska):Kasia P
    Odpowiedź na pytanie
    Bardzo chciałabym aby w waszym sklepie były dostępne jakieś produkty, które pomoga uporac się z wągrami i rozszerzonymi porami.Wiem, że wiele dziewczyn ma taki sam problem a ciężko na rynku jest znaleźć produkt, który poradziłby sobie z tym dwoma problemami.

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako: Kasia79
    E-mail: www.kasia79@op.pl
    Lubię stronę na FB jako: Kasia Z.
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo chętnie widziałabym w asortymencie sklepu produkty firmy Love2MixOrganic, bo ich działanie jest po prostu magiczne, więc mogłabym je kupować bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuje jako :birchanathema
    E-mail: birchanathema@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Gabriela B.
    Odpowiedź na pytanie: Byłabym szczęśliwa jeśli w ofercie sklepu pojawią się kosmetyki "Planeta Organica". Produkty te są tak różnorodne, że z pewnością trafią w gusta każdej z nas. Do tego ich naturalne składy i piękne zapachy dodatkowo kuszą do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako: birchanathema
    E-mail: birchanathema@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Gabriela B.
    Odpowiedź na pytanie: Byłabym szczęśliwa jeśli asortyment powiększyłby się o kosmetyki "Planeta Organica". Produkty te mają naturalne składy i piękny zapach,a ich szeroka oferta pozwala na dobranie kosmetyku idealnie pasującego do potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako : Serenitka B
    E-mail: akasha162@onet.eu
    Lubię stronę na FB jako : Monika B
    Odpowiedź na pytanie: Brakuje mi kosmetyków z Planeta Organica i Love2Mix Organic.Szczególnie kosmetyków tej drugiej firmy. Mają genialne szampony i maski do włosów dlatego chciałabym je odnaleźć w asortymencie Skarbów Syberii:)
    Informacja na blogu: banner http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako: Ania P.
    E-mail: anunia1671@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Ania P.
    Odpowiedź na pytanie: W sklepie http://skarbysyberii.pl chętnie kupiłabym rosyjski Balsam z enzymami z pijawki lekarskiej przeciw wypadaniu włosów. Czytałam o nim wiele pozytywnych recenzji a moje włosy niestety obecnie wypadają i z chęcią bym go wypróbowała, by sprawdzić jego skuteczność i działanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję jako : Małgorzata Chrobak
    E-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Lubię stronę na FB jako: Zaproszenia z fantazją
    Odpowiedź na pytanie:
    W ofercie sklepu brakuje mi przede wszystkim ampułek przeciw wypadaniu włosów, oraz produktów mających na celu przyśpieszenie porostu włosów i zapobieganie ich utracie z LOVE2MIX. Spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami dotyczącymi szamponu z odżywką, mającą w składzie paprykę i pomarańczę i bardzo zależy mi na uzyskaniu dostępu do tego kosmetyku. Powodem, dla którego chciałabym wzbogacić ofertę sklepu o wymienione powyżej kosmetyki są moje problematyczne włosy, które wraz z nadejściem wiosny nie trzymają się głowy, tracą blask i sprężystość. Myślę, że wiele klientek sklepu skorzystałoby również z takiej oferty. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako : runzel
    E-mail: runzelowelove@wp.pl
    Lubię stronę na FB jako: Daria B.
    brakuje mi produktów z love2mix

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako: Charlotte Petrova
    E-mail: qaviera@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako: Violetta K.
    Odpowiedź na pytanie: Większej możliwości wyboru, bo to, co już jest, to produkty bardzo dobre, a jestem pewna, że jest więcej firm produkujących takie kosmetyki ;). Mam skórę wrażliwą i 3/4 jak nie więcej sklepowych żeli i innych produktów do oczyszczania twarzy się po prostu nie nadaje, dlatego miło by było też zobaczyć powiększoną ofertę dot. oczyszczania twarzy ;).

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako : Joanna Biesiada
    e-mail:asiabiesiada@gmail.com
    lubię stronę na fb jako: Aja B
    Odpowiedź: W sklepie brakuje mi bardzo wielu produktów, które z chęcią bym zakupiła. Kosmetyki Love2Mix, (szampon z papryczką chilli, maska z efektem laminowania).
    Również brakuje rosyjskich olejów łopianowych na które się cały czas czaje.
    Dodatkowo brak maski, która śni mi się po nocach czyli złota maska ajurwerdyjska.
    Brak też niektórych produktów z receptury babci Agafii jak ruska bania.
    Myślę, że należy rozszerzyć ofertę produktową, ponieważ innych (jak i mnie) skłania to do rezygnacji z zakupów.

    Dodatkowo w notce wspomniałam, że biorę udział w konkursie: http://rarityikosmetyki.blogspot.com/2013/05/2-wosy-czyli-moj-may-arsena-do.html

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję jako : martitka
    E-mail: faajnykosmetyk@gmail.com
    Lubię stronę na FB jako (podaj imie i literkę nazwiska): Marta P.
    Odpowiedź na pytanie: Mnie brakuje płynów lub soli do kąpieli. Bardzo lubię takie "umilacze". Rosyjskie kosmetyki są ziołowe, a takie zapachy odprężają przed snem.

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję jako : sweethair hair
    E-mail: monia23z@o2.pl
    Lubię stronę na FB jako : Monika Z
    Odpowiedź na pytanie : Przede wszystkim baardzo ubogi asortyment. Wiem , że sklep się rozwija i wszystkie produkty mają świetnie opisane składy , ale jestem konsumentką i potrzebuję WYBORU ,a nie 3 masek na krzyż..i to jeszcze takich , o których dawno było głośno , a co z aktualnymi hitami love2mix czy też balsamami planeta organica ? Brakuje mi szczególnie zlotej maski , balsamu marokańskiego , masek ruska bania i love2mix
    Proponuję równiez dorzucić do oferty ałun , mydła aleppo i glinki i spirulinę , o której teraz jest tak głośno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...