sobota, 27 kwietnia 2013

Dlaczego warto mieć spirulinę ? + konkurs

Cześć dziewczyny !
Wiecie jak bardzo lubię spirulinę ? Ten post powstał , aby powiedzieć wam dlaczego :)


Nie chcę się rozpisywać więc jeśli chcecie poczytać o jej właściwościach to odsyłam was tutaj.
Teraz kilka moich ulubionych zastosowań spiruliny i jej działanie :) Spirulina towarzyszy mi już od roku więc czas co nieco o niej napisać :)

1.Włosy - Wystarczy dodać pół płaskiej łyżeczki spiruliny do dowolnej maski do włosów , a włosy będą cudownie nawilżone i pięknie wygładzone. Jest to mój ulubiony sposób.Dodatkowo świetnie działa na skórę głowy. Zauważyłam , że przy regularnym stosowaniu (maska+spiulina) przyspiesza porost włosów. Mojej siostrze pomogła pozbyć się łupieżu. Dodaje włosom blasku.Pomogła mi w walce z wypadaniem.

2.Twarz-Genialnie sprawdza się jak maska do twarzy. Wystarczy wymieszać spirulinę z wodą lub śmietaną i pozostawić a twarzy przez 15min. Twarz po takiej maseczce jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku , jakby nawilżona- zdecydowanie moja ulubiona maska. Jednak najbardziej spodobało mi się jej działanie na przebarwienia- pięknie je rozjasnia. Po kilku zabiegach piegi stały się niewidoczne. 

3.Rozjaśnia blizny - kiedyś szykując się na wesele usiadłam na rozgrzana prostownicę. Mialam na udzie 2 blizny po prostownicy. Nie działały żadne maści apteczne. Po roku zaczęłam nakładać na noc spirulinę wymieszaną ze śmietaną. Blizny pięknie się rozjaśniły.

Podsumowując : 
-wygładza włosy
-przyspiesza porost
-pomaga w walce z łupieżem
-pomaga w walce z wypadaniem
-dodaje blasku
-wygładza twarz
-rozjaśnia przebarwienia
-rozjaśnia blizny 
-jest wydajna
-ma nieprzyjemny zapach , ale można sie przyzwyczaić ;]

Gdzie można ją kupić ?
Kupicie ją w sklepach internetowych z póproduktami.  

Macie spirulinę ? Lubicie ? a może macie zamiar mieć ? 
Przypominam jeszcze o konkursie na moim blogu , w którym aż 6 osób ma szansę wygrać rosyjskie kosmetyki KLIK

78 komentarzy:

  1. nie wiesz czy można ja kupić gdzieś poza Internetem? Np.w jakiś zielarskich czy cokolwiek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją pierwszą spirulinę kupiłam w sklepie zielarskim więc możesz tam zapytać :)

      Usuń
    2. Ja też kupiłam w zielarskim :)
      W tej chwili najczęściej na mojej twarzy ląduje właśnie spirulina, szkoda tylko, że nie radzi sobie z zaawansowanymi pryszczolami ...

      Usuń
    3. Ja nie mam z tym problemu więc jak dla mnie na twarz jest super :)
      Na wypryski ponoć dobra jest czerwona i zielona glinka ;)

      Usuń
    4. Ja kupuje swoja w sklepie z ekologiczna zywnoscia, w zielarskich wlasnie tez jest :)

      Usuń
  2. ja mam i sobie chwalę:)muszę jednak bardziej się z nią poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam spirulinę jako dodatek, w moim pigułkowym włosowym suplemencie diety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar zacząć kurację spiruliną od wewnątrz , ale w tabletkach ;D

      Usuń
  4. Musze w końcu użyć tej, którą wygrałam w konkursie u Ciebie :) czas przekonać się co to za cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna stosuję spirulinę, nie wiedziałam, że mogłaby pomóc na blizny.. dzięki kochana za tą cenną informację :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spirulinę mój absolutny must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielona glinka mnie uczula, ale wszystkie inne uwielbiam ;) i często używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że spirulina :D myślałam, że to to samo co zielona glinka hehe
      ale tak czy siak właśnie spirulina mnie uczulała,,, :/
      z 2 strony to dobry znak, bo może moge zieloną glinke używać :D

      Usuń
    2. uczula ? :O a może nieodpowiednie proporcje ?

      Usuń
    3. ehh już nie wiem, w maseczkach używałam na twarz
      ale wolę jej unikać ;) szkoda, że nie wiedziałam, że można ją na włosy nakładać
      a tak wyrzuciłam... ;)

      Usuń
    4. szkoda bo na włosach daje świetne efekty :)

      Usuń
  8. Mam spirulinę, też z tego sklepu, ale jeszcze jej nie używałam. Już się nie mogę doczekać! Teraz chociaż wiem, jak jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Myślę , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  9. Dzięki Tobie poznałam jej cudne działanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam , że chciałaś ją mieć :)

      Usuń
  10. Dziekuje za poradę już dawno myślałam nad kupnem, fajnie ze napisalas gdzie najtaniej kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jej, ale może czas najwyższy się w nią zaopatrzyć! Poza tym może pomoże mi w zniwelowaniu przetłuszczanie się włosów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przetłuszczanie opóźnia maska drożdżowa , o której ostatnio pisałam :)

      Usuń
  12. Nie miałam tego produktu, ale chyba czas najwyższy się w nią zaopatrzyć bo może pomoże mi pozbyć się okropnie szybkiego przetłuszczania się włosów!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam , lubie i muszę sprawdzić jak będzie działać na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj mi znać jak Ci się spodoba :)

      Usuń
  14. Kusisz tą spiruliną oj kusisz :D Pewnie przy okazji robienia kolejnych zakupów u naszej drogiej dark_lady dorzucę ją do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję , że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  15. Mam ją,ale nie mogę znieść tego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po jakimś czasie zapomniałam nawet o zapachu :)

      Usuń
  16. też uwielbiam spirulinę, chociaż dawno jej nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam niedawno małe opakowanie - tak na spróbowanie :) ale już żałuję i na pewno znajdzie się u mnie coś większego. muszę spróbować dodać ją do maski na włosy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj bo działa świetnie :)

      Usuń
    2. spróbowałam, działa bardzo dobrze! :) dzięki za inspirację!

      Usuń
  18. szczerze, nie miałam jeszcze jej nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię spirulinę, na twarzy wiele nie zdziałała, ale włosy ją kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusisz tą spiruliną kusisz...
    Miałam ją już w planach, kiedy będę składała zamówienie w sklepie z półproduktami.

    OdpowiedzUsuń
  21. O, bardzo potrzebowałam takiego postu "o spirulinie w pigułce" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jezeli spirulina naprawde tak działa na przebarwienia i blizny jak piszesz to ja muszę sie przemóc:) Zapach jest...dość specyficzny, do tego spirulina brudzi mi wszystko dookoła, ale pomysł ze smietaną...muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znac Jake efekTy :) Ja juz o Tym zapachu zapomnIalam :)

      Usuń
  23. jeszcze jej nie mam:)
    ale przekonałaś mnie żeby ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie spirulina się nie sprawdziła ani na włosy ani na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię dodawać ją do masek :)
    i na twarzy się świetnie spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. A czy będzie się nadawać do włosów wysokoporowatych? Bo z tego co wiem to Ty masz niskoporowate :)
    Pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , poniewaz przy koncach mam wysokoporowate I sprawdza sie genialnie :)

      Usuń
    2. Dziękuje :)
      Magda

      Usuń
  27. swego czasu używałam do włosów :) mam jeszcze trochę, chyba znowu po nią sięgnę mimo strasznego smrodu ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nie używałam i nie wiem czemu ale mnie do niej nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. myslalam ze sprawdza sie tylko jako maska do wlosow, ale jesli rozjasnia przebrawienia i blizny na twarzy, to musze sie nad nia zastanowic, bo stracilam juz nadzieje ze cokolwiek pomoze pozbyc mi sie przebarwien po tradziku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię spirulinę jako maseczkę na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę koniecznie dodać ją do maski do włosów i zobaczyć efekty na własne oczy :D Nie wiedziałam ,że spirulina ma tyle właściwości :O


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  32. masz racje-w dodatku z maską tworzy efekt "wow " :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz już wiem o czym zapomniałam będąc w sklepie zielarskim. :( Następnym razem już muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiedziałam, że rozjaśnia przebarwienia! wow, chyba zacznę swoją przygodę z spiruliną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja mam algi totalnie nie przetworzone. Po prostu w formie wyduszonych glonów - nie wiem jak ich używać ;P Póki co rozdrabniam, zalewam wodą i dodaję do wszystkiego, ale nie mogę uzyskać z nich takiej fajnej papki

    OdpowiedzUsuń
  36. spiruline uwielbiam - ma mnostwo zastosowan no i faktycznie jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie pierwszy raz chwalisz spirulinkę, ale dobrze, właśnie pomogłaś mi wybrać dzisiejszą pielęgnację dla włosów:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. spirulinę dodajesz do maski stosowanej przed czy po myciu włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spiruliny używałam tylko do twarzy, muszę koniecznie spróbować na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak często można ją stosować ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...