czwartek, 4 kwietnia 2013

DIY zrób sobie balsam w kostce

Hej kochane ! :)
Z okazji świąt postanowiłam zrobić siostrom coś od siebie i padło na balsam w kostce. Jako , że jest to przyjemna rzecz postanowiłam pokazać tym z was , które jeszcze nie wiedzą jak taki balsam zrobić jak go wykonać. Uwierzcie mi to nic trudnego :)



Czego nam potrzeba ?
1.Masłoo shea lub masło kakaowe (ja uzyłam shea)
2.Łyżkę  dowolnego oleju ( u mnie jest to avocado)
3.woreczek foliowy
4.''foremka''
5.miseczka
6.łyżeczka
Opcjonalnie : 
-dla ozdoby suszone płatki róży lub inne
- rózne olejki. Ja dodałam jeszcze pół łyżki kokosowego
-olejek zapachowy

                                                      SPOSÓB PRZYGOTOWANIA                                                        















Na koniec zapakowałam i wręczyłam siostrom. Były bardzo zadowolone :) A wy robiłyście już swój balsam w kostce ? czy może wolicie zwykłą wersję w kemie ? :>
Następny mam zamiar zrobić z wosku pszczelego , który ostatnio wpałd w moje posiadanie.

77 komentarzy:

  1. jeszcze nie robiłam, ale to tylko kwestia czasu :) robiłam za to masełko do smarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko zrobię zamówienie na półprodukty i zrobię własny balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetny pomysł napewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysl <3
    moze kiedys sporbuje ;)
    + dodaje do obserwowanych ;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie,ale kiedyś na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak zawsze mówię jeśli chodzi o płukanki ;p

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, przetopię tak swoją resztkę kostki balsamu shea z olejem winogronowym, to może będzie mi się jej łatwiej używało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak wyjdzie. Koniecznie daj znać :)

      Usuń
  8. na pewno taki zrobię. zwłaszcza, że niedawno robiłam zamówienie na zsk. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo super, że dałaś info ja kto zrobić; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ,że dodałaś "instrukcje" jak wykonać taki balsam i rzeczywiście nie jest to trudne , post dodałam do zakładek i niedługo zrobię swój własny balsam w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, fajny pomysł ;) może kiedyś tez spróbuję coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, bardzo chętnie bym kiedyś taki balsam zrobiła, wygląda przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię balsamy w kostce, szczególnie na lato z masłem kakaowym :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy. Następny będzie z masłem kakaowym :)

      Usuń
  14. Myślę, że w przyszłości spróbuję sama zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak będę miała trochę więcej czasu to też sobie taki balsam zrobię, sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetny :D muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł, ale sądzę, że moja leniwość wygra i nie skuszę się na taką fajną samoróbkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz też jestem leniuszkiem , ale dałam radę hehe

      Usuń
  18. Siostry mają z Tobą za dobrze;) Ciekawy, może się skuszę, ale czy po balsamie włosy się bardziej nie przetłuszczają ? Bo ja mam z tym problem.. ;<

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy tak dobrze hehe :D
      To balsam do ciała :)

      Usuń
  19. nawet nie przypuszczałam że to takie proste

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na drobny upominek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podziwiam dziewczyny że Wam się chce takie rzeczy cudowne robić :) ale chyba sama się prze wezmę i skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na typowego leniuszka aż się zdziwiłam , że coś takiego mi się chciało robić :)

      Usuń
  22. niestety nie mam takiego masła, ale na zdjęciach twój balsam wygląda tak kusząco, że chyba kupię składniki i też coś takiego wyczaruję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz je zastąpić masłem kakaowym lub woskiem pszczelim :)

      Usuń
  23. O bardzo fajny pomysł, także na prezent. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. o super pomysł na prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny pomysł,jak tylko zdobędę masło shea to się za to zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je zastąpic woskiem pszczelim lub masłem kakaowym :)

      Usuń
  26. Jeszcze nigdy nie robiłam, ale wydaje się to tak proste, że jak tylko znajdę wolną chwilę zrobię sobie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam, że to tak prosto mozna zrobić :) Super pomysł na prezent, zwłaszcza jeśli ma się jakieś fajne kształty foremek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja niestety nie miałam foremek , a chciałam zrobić gwiazdki :)

      Usuń
  28. bardzo ciekawy pomysł na zrobienie swojego balsamu :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Już wiem co będę jutro robić po pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow jakie to fajne! Nigdy nie miałam balsamu w kostce, ba nawet nie wiedziałam że takie coś istnieje. Bardzo wygodne rozwiązanie na zime :) A jak sprawa wygląda latem kiedy jest gorąco? Taki balsam sie nie rozpuści skoro baza jest shea?

    OdpowiedzUsuń
  31. o fajny pomysł, trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie to swietny sposob na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jej, osoba, której bloga mam w zakładkach od dawna pochwaliła moje włosy *.* dzięki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak wciąż walczę z ciągle rozdwajającymi się końcówkami i nic skutecznie nie przyspiesza mojego porostu, ale o tym pisałam Ci w mailu miessiąc temu :)

      Usuń
  34. Świetne diy! Chętnie bym wypróbowała jednak mam maleńko masła shea :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jeszcze nie robiłam chyba za leniwa jestem,ale fajnie ci to wyszło.Nie miałam nawet balsamu w takiej formie i nie wiem czy by mi się spodobał.Mi się wydaje,że troszkę schodzi żeby go użyć a Ja jak wyjdę pod prysznica to marzę żeby szybko się nasmarować i się opatulić w szlafrok :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tego szukalam dzieki dzieki dzieki !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...