poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Denko kwietnia

Cześć dziewczyny !
Dopiero wróciłam z zakupów :D Dziś mam dla was tylko skromne , kwietniowe denko :


1.Maska ''domowe recepty'' - według mnie zachowuje się bardziej jak odżywka. Jest zdecydowanie za lekka. Pisałam o niej tutaj

2.Biała glinka - moja ulubiona glinka. Miałam juz większość , ale ta wywarła na mnie najlepsze wrażenie.Już mam kolejne opakowanie.

3.Olej kokosowy efavit- Miałam olejki kokosowe różnych firm , ale ciągle wracam do tego bo jak dla mnie jest najlepszy nie tylko do włosów, ale również do ciała , twarzy oraz do demakijażu.

4.Tonik wzmacniający- pomógł mi w walce z wypadaniem włosów. Jest tani i wydajny

5.Hydrolat z zielonej herbaty -podrażnił mi twarz

41 komentarzy:

  1. Mnie kusi od jakiegoś czasu ta biała glinka :) Przy okazji następnych internetowych zakupów wrzucę ją na pewno do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona :) Ja i moje siostry mamy różne rodzaje cer i akurat biała glinka służy nam wszystkim :)

      Usuń
  2. Żadnego z tych produktów niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem rozejrzę się za olejkiem kokosowym z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie kupisz go w zielniku i sklepie ze zdrową żywnością. :)

      Usuń
  4. Mam ten olej kokosowy i używam go do włosów, ale do ciała również jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje denko było tak potężne, że nie trzymałam opakowań do końca miesiąca tylko już chyba tydzień temu zrobiłam notkę 'denko' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takiego denka. Mi ciężko idzie zużywanie :D

      Usuń
    2. Miałam kilka produktów na wykończeniu, więc zbiegło się w czasie :) a maska Gloria idzie u mnie "jak woda" więc myślę,że znów ją zdenkuję w kwietniu ;D
      może ty dasz radę mi pomóc?nie miałam żadnych problemów ze skórą głowy, po 4 użyciach BD zaczęła mnie swędzieć skóra głowy i swędzi do dziś chociaż minęły 2 tygodnie...co robić? ;x

      Usuń
    3. Ja miałam emulsję gloria i wyrzuciłam :D
      A próbowałaś nałożyć na skalp olej kokosowy ? mojej siostrze pomógł :)

      Usuń
    4. ja używam maski, emulsję kupilam ale jeszcze nie używałam :D jak często go stosowała i ile trzymała? ;D

      Usuń
    5. Powiem Ci , że ją swędział skalp i miała łupież po jakims szamponie. Łupież znikał całkowicie po 2 razach. Trzymała 4 godziny. fajnie by było gdybyś zostawiła na noc :)

      Usuń
    6. Dałam na noc :) jest lepiej, ale jeszcze nie idealnie ;) spróbuję dać też dziś wieczorem na noc i zobaczymy :)

      Usuń
  6. oczywiście nic nie miałam z tych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje denko bardzo słabiutko a sukcesywnie wszystkiego mi przybywa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w kwietniu zużyłam troszkę więcej kosmetyków. Fajnie wiedzieć, że taka lekka ta maska, bo miałam ją kupować. Ale w takim razie nie warto wydawać na nią pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś taki sam olejek kokosowy, musze od niego wrócić

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe denko,może na coś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu mi to robisz i tak kusisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała glinka jest naprawdę super, świetnie nawilża i łagodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię notki typu "projekt denko" :) Tym razem jednak niewiele zużyłam i połączę kwietniowe z majowym :) Olej kokosowy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z glinek bardzo lubię zieloną a białej jeszcze nie miałam. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. również lubię olej kokosowy :)
    hydrolat z zielonej herbaty czeka w kolejce, na razie zużywam różany, ale mam właśnie z NaturVitChemu i niestety strasznie ten różany zapach podrażnia mi nos, z innymi różanymi tak nie miałam... mam nadzieję, że zielona herbata będzie lepsza

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam przedstawionych przez ciebie kosmetyków. jestem bardzo ciekawa tego toniku wzmacniającego - zawsze włosom taka mała pomoc się przyda :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Tonik wzmacniający kończy mi się i staram się być z nim oszczędna. :)
    Ale również mi pomógł :)
    Glinkę białą uwielbiam. Do włosów i do twarzy.
    A cała reszta ? Nieznana mi. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten olej kokosowy mnie zaintrygował:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje denko skromniutkie, praktycznie go nie ma:D ja mam Vatikę, ale na razie nic nie mogę o niej powiedzieć. Zupełnie nie wiem co o niej myśleć:D

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie to i tak ładne denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No zobaczymy jak się u mnie spisze ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym miesiącu poza antyperspirantem chyba nic mi się nie zdenkowało :(
    A glinka biała również jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biala glinka jest fajna. Tylko wlosy mi jej nie toleruja bo jasnieja od niej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresował mnie ten tonik wzmacniający :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę wypróbować białą glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe denko, nieznane mi produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. skusiłabym się na ten tonik :> przez miesiąć trudno jest zebrac multum kosmetyków,także denko i tak uwazam za pokaźne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam dokładnie tę samą glinkę :) I bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...