sobota, 20 kwietnia 2013

120 dni dla pięknych rzęs ! czyli pielęgnacja moich rzęs

Cześć dziewczyny!
Dzisiejszy ''temat'' miałam już zacząć opisywać jakiś czas temu , ale dopiero dziś sobie o tym przypomniałam. Po całym dniu chodzenia po Wrocławiu dopiero wróciłam do domu- jestem jednym słowem padnięta !



Dlaczego 120 dni ?
Ponieważ rzęsy potrzebują czasu. 120 dni to własnie jest ich czas. Wydaje się , że to długo , ale efekty są tego warte :)

Mój plan : DBAM O RZĘSY NOCĄ.

1.Demakijaż : rzęsy , a raczej tusz do rzęs zmywam olejkiem kokosowym. Świetnie sobie z tym radzi , nie zawiera niepotrzebnych składników i je pielęgnuje.

2. Na noc nakładam olej arganowy lub serum z olejku rycynowego i wazeliny. Kiedyś nakładałam domowe serum z półproduktów.

TYLE :) Tutaj jeszcze kilka sprawdzonych przeze mnie sposobów :

1.Olejek rycynowy-nie zauważylam efektów. Dodatkowo piekły mnie oczy :( Wiele dziewczyn go zachwala.

2.Olejek rycynowy+ wazelina-  ten sposób o wiele bardziej przypadł mi do gustu niż olejek rycynowy solo. Rzęsy wydawały się bardziej wzmocnione. Wazelina chroni rzęsy , a olej w połączeniu z wazeliną nie podrażniał mi oczu.

3.Domowa odżywka z półproduktów-pisałam o niej tu. Sprawdziła się super ! polecam.

4.Olejki- na noc możemy nakładać olejki o ciekawych właściwościach jak np. makadamia czy tez arganowy lub kokosowy.

5.Demakijaż olejkami- zamiast ''szorowania'' mleczkami czy też żelami warto zmyć makijaż olejkiem. Ja w tym celu używam kokosowego i radzi sobie świetnie.

A jak wy dbacie o rzęsy ? macie sprawdzone sposoby ? :)
Przypominam jeszcze o konkursie na moim blogu - do wygrania półprodukty KLIK

48 komentarzy:

  1. W moim wypadku sprawdziła się placenta
    - a dokładnie ampułki z placentą -
    kupiłam je do włosów,ale na rzęsy również świetnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O placenty jeszcze nie miałam. Słyszalam , ze jest dobra na włosy , ale o rzęsach nie słyszalam:)

      Usuń
  2. Odkąd zamiast kremu stosuję oleje kondycja moich rzęs znacznie się poprawiła :-) mi rycyna wzmacnia rzęsy, ale prawda jest taka, że nie chce mi się jej wcierać. Ale zrobiłam sobie odżywkę z maseł, olejów i takich tam i czasem nakładam jak sobie przypomnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie to równiez mój problem , który nazywa się ''brak systematyczności'' ;D

      Usuń
  3. u mnie też olejek rycynowy działa cuda, do tego henna z racji,że z natury mam mega jasne rzęsy i są prawie niewidoczne :) dobry tusz i włala! Ale może warto bardziej o nie zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę inne olejki :)
      Co do henny to stosowałam raz i strasznie piekły mnie oczy :(

      Usuń
  4. U mnie olejek rycynowy to moje częste wybawienie.
    Jak np. źle wyreguluję brwi, to olejek rycynowy przyspiesza ich porost i szybko wracają do naturalnego stanu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brwiach nie testowalam bo nie mam z nimi problemu :)

      Usuń
  5. Ja używam revitalash. To cudeńko powoduje, że moje rzęsy są długie i gęste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadna strata ja uzywalam realash przez rok i nawet kupilam druga butelek... Efekt rzesy firanki ale po roku zaczelam miec czerwona obwodke w okol oczu :/ te odzywki szkodza bo zawieraja skladnik z lekow na jaskre ( obnizaja cisnienie wewnatrz oka)zachecam do poczytania w swieci, teraz szukam naturalnych metod chociaz szkoda efektow ktore uzyskalam za pomoca realash:( zdrowie wazniejsze! :)

      Usuń
  6. "szorowanie" mleczkami nigdy sobie dobrze nie radziło.
    Kiedyś "malowałam" rzęsy na noc olejkiem rycynowym, acz przestałam...
    Chyba czas się nad nimi zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od paru miesięcy męczę odżywkę z Eveline, ale nie widzzę jakichś specjalnych efektów. Tyle tylko, że sa nadal długie i się nie kruszą. Jednak kiedy w końcu ją zużyję zacznę stosować taki krem czy coś do rzęs z L'biotiki. A potem.. chyba rycynę spróbuję, bo przyciemniać ma. Ale szczypania się boję, wcześniej o tym nie słyszałam, dopiero teraz Ty o tym napisałaś.. amomje oczka sa wrażliwe bardzo, więc nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to serum firmy l'biotika. robiłam 3 kuracje i nic :(
      w takim razie polecam wazelinę + olejek rycynowy lub inny :)

      Usuń
  8. bardzo fajny post u mnie właśnie bardzo dobrze sprawdza się olejek rycynowy,ale zauważyłam,że ostatnio mi łzawią oczy i nie wiem od czego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie sprawka olejku rycynowego- u mnie było to samo dlatego polecam wymieszanie go wazeliną :)

      Usuń
  9. a ja ze swoimi nic nie robię, nawet ich nie maluję :D lubie je takimi jakie są.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przyznaje się bez bicia, że o rzęsy nie dbam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś stosowałam olejek rycynowy, a ostatnio przeczytałam ciekawy sposób u Aliny Rose i chcę wypróbować;) Podobno balsam do ust Alterry jest świetny w tym celu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym czytałam i również mam zamiar wyprobować :)

      Usuń
  12. Dziś zaczęłam przygodę z OCM i jestem pod wrażeniem tego jak zmywa makijaż!
    Co do rzęs mam właśnie zaczęłam stosowanie odżywki do rzęs z biedronki - na razie mogę powiedzieć, że jest świetną bazą do tuszu! A rycynowego nie lubię, ale chyba się zmuszę, bo widziałam na blogach efekty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam , że świetnie sprawdza się jako baza pod tusz (wazelina rownież) :)

      Usuń
  13. Stosuję o.rycynowy i o.keratynową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio używam oliwy z oliwek do demakijażu, świetnie radzi sobie z tuszem a co najważniejsze nie podrażnia mi oczu. Od czasu do czasu nakładam na rzęsy olejek rycynowy chociaż bywa, że po przebudzeniu odczuwam lekkie podrażnienie oczu stąd ostatnio moje ograniczenia w jego stosowaniu. Chyba wykorzystam twój sposób by stosować go z wazeliną. W jaki sposób je łączysz? Nakładasz najpierw jeden potem drugi czy przygotowujesz mieszankę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też olejek rycynowy podrażniał oczy dlatego postawiłam na mieszankę z wazeliną. Przygotowuję mieszankę :)

      Usuń
  15. Ja używam olejku rycynowego na brwi, na rzęsy kilka razy próbowałam oczy piekły jak piorun :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja muszę zadbać o swoje rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj
    ja także smaruje rzęsy wazeliną.
    uwaga z olejkiem rycynowym, kuzynce spalił rzęsy, chyba zbyt dużo dawała....
    polecam samą oliwkę... używam....czy dłuższe? niestety nie, ale nie lecą....

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o pielęgnację rzęs jestem wielką zwolenniczką olejku rycynowego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A u mnie rycyna się sprawdza. Pogrubia i przyciemnia moje rzęsy. Jest dla mnie niezastąpiona :)
    Nie słyszałam o demakijażu olejem... kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podsunęłaś mi ciekawy pomysł. Moje rzęsy są słabe. Strasznie wypadają. Od kilku tygodni korzystam z odżywki, ale na razie nie zauważyłam, aby doszło do ograniczenia wypadania. Może osiągnę lepsze rezultaty, jeśli podczas demakijażu sięgnę po ulubiony olej:) Dzisiaj kupiłam ekologiczny olej słonecznikowy z Głubczyc, więc mam czym zmywać tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do brwi i rzęs stosuję krem Biovaxu, bo ma w składzie fajną mieszankę olejków i naprawdę widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się nie mogę przekonac do nakładania oleju na rzęsy, denerwuje mnie to zamglone pole widzenia:p Używam tylko odżywki MySecret, ale po pierwszym opakowaniu widocznie mi urosły i się zagęściły, więc chyba ją lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Olejek rycynowy stosuję co kilka dni na noc, w baaardzo małej ilości. Wtedy nie obciąża mi rzęs i robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też co jakiś czas nakładam olejek rycynowy na rzęsy,przymierzam się też aby wypróbować na nie wazelinę :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie robiłam nic z rzęsami, ale chciałabym, żeby się zagęściły, więc wygląda na to, że czas dołączyć do grona tuningujących swoje firanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś miałam odżywkę z My Secret i chyba nawet były po niej efekty:p teraz, gdy się skończyła, zrobiłam sobie odżywkę wazelina+olejki jednak stałam się bardzo niesystematyczna:(

    OdpowiedzUsuń
  27. przez 2 tygodnie nie mogłam zebrać się do kupienia dwufazówki i wykańczałam demakijaż olejem rycynowym ;D
    rzęsy mam nieco gęstsze, ale łudzę się,że takie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę spróbowac z tym olejem kokosowym:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie ostatnio zainteresował post Aliny (brunetki) na temat smarowania rzęs pomadką Alterry. Podobno efekty są super. Trzeba skoczyc po pomadkę, bo rzęsy coś kruche ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  30. myje twarz codziennie metodą ocm i używam oliwki baby drem , a jak sobie przypomnę to spiralką od tuszu nakładam olejek rycynowy troszkę ich więcej ale szału nie ma

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...