sobota, 30 marca 2013

WŁOSOWE DENKO + masażer w biedronce :)

Cześć dziewczyny ! 
Tak się złożyło , że w tym miesiącu zużyłam kilka kosmetyków- w tym wszystkie są do włosów. Zapraszam do czytania i oglądania :)


1.Kalpi tone- świetna zarówno na długość jak i na skalp. Równie dobra jako płukanka. Pomogła mi w walce z wypadaniem włosów.

2.BingoSpa maska z shea i algami - tania i wydajna. Przyjemnie wygładza włosy. Gdy będę w tesco kupię ją ponownie.


3.BingoSa proteiny kaszmiru i kolagen- nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia. Nie kupię ponownie.

4.Balsam na cedrowym propolisie- żałuję , że mi się skończył bo był naprawdę super. Nawet po 2 minutach włosy były miękkie , błyszczące i wygładzone. Jest bardzo wydajny i tani. Za 600ml zapłaciłam 18zł. Aktualnie możecie go wygrać wraz z szamponem z tej serii w konkursie organizowanym na moim blogu 


6.Szampon turecki Planeta organica- pięknie pachnie , ma swietny skład i myje włosy. Jako , że lubię testować nowości  to pewnie do niego nie wrócę.

7.Odżywka artiste- świetny dodatek do masek (dawka protein). Z pewnością kupię ponownie.


To już koniec. A jak wasze zużycia w tym miesiącu ? Miałyście któryś z tych kosmetyków ? 

Przy okazji przypomne o trwającym na moim blogu konkursie , w którym  macie szansę wygrać szampon i balsam do włosów na cedrowym propolisie :) KLIK


Spojrzałam na datę- jest marzec czyli rocznica mojego bloga :) Nawet się nie spodziewałam , że zyskam tylu czytelników - bardzo wam dziękuję :) + Wesołych Świąt ! :)

aaa i jeszcze coś na co będę czekała z niecierpliwością - dostępne od 4 kwietnia w biedronce :


Buziaki i jeszcze raz wesołych świąt ! ;)

96 komentarzy:

  1. mi niestety Kalpi Tone jakoś nie podpasował :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam na skórę głowy jednak to troszkę niewygodna forma maseczki- wystarczą nieodpowiednie proporcje i bum :(

      Usuń
  2. u mnie ciężko idzie zużywanie produktów do włosów :)
    mam taki masażer, ale zapominam, żeby go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie zepsuł , a na masać opuszkami palców jestem zbyt leniwa więc to mój must have :)

      Usuń
  3. Miałam tę odżywkę artiste, nie sprawdziła się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo mogła sie nie sprawdzić bo to proteinowa odzywka , ale jest super jako dodatek do maski :)

      Usuń
    2. U mnie solo nawet dobrze się sprawowała,ale muszę ją teraz zacząć dodawać do maski

      Usuń
  4. masażer - ekstra! akurat dziś o nim pomyślałam i miała szukać, gdzie go można kupić!! Czy Ty mi czytasz w myślach? :D:D no i Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz no to myslimy o tym samym :) Tutaj jeszcze masz do tego tabletki :)

      Usuń
  5. Mam taki masazer w domu :). Kalpi tone moje wloski polubily, tylko wymywa mi ono indygo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ma dośc dziwne działanie bo raczej rozjasnia niż przyciemnia :)

      Usuń
  6. Na masażer chyba się skuszę, bo już go kiedyś testowałam. Całkiem dziwne ,,łaskotanie,, i jest ono oczywiście bardzo przyjemne :).
    Musze wypróbować odżywkę Artiste. Już od dawna mnie kusi.
    Tobie również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go kiedyś i po jakimś czasie odpadły mi te kuleczki , ale teraz z chęcia kupię ponownie. Taki ''orgazmodawacz'' haha :D
      Ta odżywka jest świetna jako dodatek- solo kiepska :)

      Usuń
  7. Też widziałam ten masażer w gazetce, mam już swój, ale super że będzie dostępny;) Wesołych:*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja akurat zbieram się ze zrobieniem zamówienia na rosyjskie kosmetyki, więc może wrzucę Kalpi Tone do koszyka.
    A na masażer z biedronki chyba też się skuszę.
    BingoSpa z masłem shea też mam,a le jeszcze nie używałam. Skoro wygładza, to już się nie mogę doczekać, aż go użyję.
    I te ruskie kosmetyki, ależ mam na nie chrapkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci najbardziej na świecie balsam marokański Planeta Organica oraz szampon rokitnikowy Planeta Organica :)

      Usuń
  9. Oooo... świetnie, że ten masażer będzie w Biedronce, na pewno go kupię, zwłaszcza że jest w komplecie z witaminami jak się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak witaminki i masażer za 9,99zł :)

      Usuń
  10. Ja mam balsam na kwiatowym propolisie i go uwielbiam :D Muszę się wybrać po ten masażer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam miec taki masażer

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również czekam aż się pojawi to cudo w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno kupie masażer.
    Dziękuje za cynk :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super. che wreszcie dorwać ten masażer :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki masażer ale jakoś nie używam ;)

    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam dziś tą odżywkę Artiste i mam nadzieję, że będę zadowolona. Ma przyjemny skład i cenę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo nie daje ciekawych efektów , ale wymieszana z maską = cudo :)

      Usuń
  17. Miałam Bingo i podobne zdanie do Twojego.Bardzo intersuje mnie Fiński balsam.Wesołych Świąt!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. O dobrze wiedzieć, mam ten masażer od dawna w planach;) a tu jeszcze tableteczki w komplecie;) nie wiem na ile są skuteczne, ale biedronka ma dobre produkty, więc mogą dać jakieś ciekawe efekty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiszą sie czy nie przynajmniej jest masażer , a za taką cenę nie będziemy żałować :)

      Usuń
  19. chętnie bym Ci ukradła te wszystkie kosmetyki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to są już tylko puste opakowania :)

      Usuń
  20. Tyle świetnych kosmetyków jest w tej gazetce, że chyba wyjadę z Biedronki z pełnym wózkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wezme wyliczone na masażer :D

      Usuń
  21. miałam balsam na cedrowym prop i byłam z niego bardzo zadowolona, stosowałam razem z szamponem z tej serii :) mamm zamiar do nich wrócić za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam szamponu z tej serii :)

      Usuń
  22. Lubię to zielone bingo :) a na dodatek ostatnio zauważyłam, że u mnie w markecie są :D aż sobie mama kupiła tą ze spiruliną i keratyną ( ablo kolagenem, myli mi sie ) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nigdzie nie ma :( dorwałam je w realu , ale to 50km ode mnie ;/

      Usuń
  23. Artiste i 2 maski z Bingospa mam :) a masażer też na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie można dostać tą odżywke artiste? i ile kosztuje? zaciekawiłaś mnie nią i spróbowałabym jej chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii Natura za niecałe 4zł :)

      Usuń
  25. BingoSpa też lubię, fajna,lekka maska. A w czwartek obowiązkowo lecę do Biedry :D. Dzięki, że podzieliłaś się tą informacją, od dawana poluję na masażer. Wesołych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  26. O mam nadzieję, że i u mnie masażer będzie dostępny !

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za cynk! Masażer kupię na pewno ;) Jeszcze ja odwdzięczę się: na kokardi.pl jest dziś -15% na rosyjskie kosmetyki - balsam na cedrowym propolisie kosztuje 15,21 zł ;)

    Odżywka Artiste sama w sobie niewiele robi, ale z dodatkiem nawilżaczy jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuurcze akurat wtedy gdy nie mam kaski :(

      Usuń
  28. Wstyd się przyznać, ale z tych kosmetyków nie używałam jeszcze niczego. ;)
    Mam nadzieję, że i u mnie ten masażer się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego , że nie są dostępne stacjonarnie :)

      Usuń
  29. ciekawa jestem tych masek do włosów, na wizażu mają całkiem pozytywne opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten turecki szampon Planeta niesamowicie mnie kusi od momentu kiedy po raz pierwszy przeczytałam o nim u Ciebie na blogu :) chyba wrzucę go do koszyka podczas następnych internetowych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie bo jest świetny i godny polecenia ! :)

      Usuń
  31. Jestem bardzo ciekawa tego balsamu - jak go nie wygram to sobie kupie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłaca się 18zł 600ml - a go miałam od września :)

      Usuń
  32. jeśli będę w B. to masażer będzie mój :D oj mi też się bardzo spodobała Artiste, ostatnio moja pielęgnacja włosów była niemal całkowicie pozbawiona protein, raz na jakiś czas nie zaszkodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tak samo dlatego muszę kupić ją jeszcze raz i fundować swoim włosom od czasu do czasu proteinki :)

      Usuń
  33. Chyba skuszę się wreszcie na kalpi tone ;) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. mam taki masażer i bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzeba się wybrać się do biedronki w przyszłym tygodniu :) z włosowych produktów wykończyłam w marcu szampon NS, balsam na kwiatowym proplisie i olejek rycynowy. Jestem z siebie dumna hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym była dumna bo to mega pojemności jeśli o szamon i balsam chodzi :D

      Usuń
  36. sporo tego kochana... po ten masażer też muszę się wybrać.. :) Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam taki masażer - fajna sprawa :) Turecki szampon - mój ulubieniec! Zapach cuuudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. właśnie zaczynam tą maskę z algami, wcześniej miałam tą z proteinami i jak dla mnie tak zwykła, też do niej nie wrócę

    OdpowiedzUsuń
  39. Kalpi Tone jest świetna! Miałam kiedyś jej próbkę - zużyłam jako dodatek do maski, muszę w końcu ją zamówić. Włosy były takie błyszczące i odżywione :) I uwielbiam ten rosyjski balsam, nie wiem co zrobię, gdy mi się skończy :D
    Dzięki, że napisałaś o tym masażerze. Szukam takiego już od dłuższego czasu i nigdzie nie mogłam dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  40. gdzie można kupic Kalpi tone? Dlaczego jest to niewygodna forma maseczki i mogą zaszkodzic nieodpowiednie proporcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalpi tone możesz kupić np. w sklepie helfy lub setare. Może nie do końca zaszkodzić , ale kalpi tone to zioła , a zioła są wysuszające więc niektóre włosy mogą przez ich nadmiar się troszkę wysuszyć :)

      Usuń
  41. Nie miałam żadnych z tych maseczek.

    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszcze tak dużej ilości zużytych kosmetyków do włosów. :D Mnie nadal męczy końcówka zielonego Bingo.
    Skusiłaś mnie tym masażerem. :) Muszę przejrzeć całą gazetkę Biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka ciekawych rzeczy w tej gazetce :)

      Usuń
  43. Trochę tego jest:) Mnie teraz kusi szampon Planeta Organica:)

    OdpowiedzUsuń
  44. A u mnie już jest rozdanie, w którym do wygrania jest taki właśnie masażer! Wygrają go 2 osoby, więc serdecznie zapraszam - szczegóły tutaj http://wielkikufer.blogspot.com/2013/03/wygraj-masazer-do-skory-gowy.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana zapomniałaś opisać piątego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje:)

    Jakoś przeoczyłam ten wpis, dziś kupiłam ten masażer i jestem bardzo zadowolona z efektów (po pierwszym masażu). Zobaczymy jak będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Taki masażer, o dobrej jakości można dostać do 5 zł u nas w sklepie ;). Zazdroszczę Ci takich ładnych włosów jakie masz ;) Mam nadzieję, że mi w końcu uda się zapuścić :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...