sobota, 2 marca 2013

Włosowa aktualizacja marzec -podsumowanie lutego


                                        PORÓWNANIE WŁOSÓW LUTY/MARZEC                                   


CO ZAUWAŻYŁAM ?
-końcówki sa w gorszym stanie
-udało mi sie opanować wypadanie
-w lutym wyglądały lepiej , ale zależy od dnia :)

Dziewczyny z akcji ''STOP WYPADAJĄCYM WŁOSOM'' proszę o przesłanie zdjeć na e-mail kingablog@o2.pl :)

A jak wasze włosy w tym miesiącu ? Co myślicie o stworzeniu zakładki ''wymianka/odlewki'' itd. ?
Za oknem taka ładna pogoda , a mnie dopadło  przeziębienie - nie mam na nic ochoty :(

72 komentarze:

  1. piękne masz włoski:) ja jaestem za zakładką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie będzie zakładka wymiankowo- odlewkowa :)

      Usuń
  2. Czy nie przechylasz głowy gdy robisz zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wina mojego krzywego ''statywu'' w formie poduszki hehe :)

      Usuń
    2. Moje zdjecia tez sa krzywe itd bo rowniez kombinuje ze statywem :D

      Usuń
  3. nie wiem co z tym lutym ale ja dbałam o włosy bardzo a i tak są w gorszym stanie , zima , brak witamin , słońca odbija się na kondycji ciała i włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile urosły w przeciągu miesiąca? Bo wygląda na całkiem sporo *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam już sprawcę :) Troszkę podrosły-zauważyłam to jak mam je na przodzie ;]

      Usuń
    2. To ile podrosły? Z 4 cm jak nie więcej, prawda? A przynajmniej tak wygląda, chyba, że loczki Ci się wyprostowały.
      Jestem ciekawa co tak poskutkowało, bo próbuję przyśpieszyć porost swoich włosów na razie z mizernym skutkiem :/

      Usuń
    3. No coś Ty :)
      Jeśli planujesz przyspieszyć porost i szukasz czegoś fajnego to przeczytaj post , w którym opisalam swoich ulubieńców w tej kwestii :
      http://www.uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2013/02/jak-przyspieszyam-porost-wosow-top-11.html

      Usuń
  5. U mnie lutym zgęstniały ale mało urosły:<
    Twoje wyglądają cudnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio na wizażu ciągle tylko się wymieniam, więc pomysł na zakładke bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybko! ;)
    Moje włosy przeżywają teraz gorszy okres, chyba tak samo jak ja nie mogą doczekać sie wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również zmiana na nieco gorsze ;)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądzę, że chyba jednak wszystkie mamy ten sam problem - i ja przeżywałam gorszy okres w swojej pielęgnacji :D Ale już temu zaradziłam (porządne olejowanie to jest to <3) i powoli do przodu :)

    W sumie taka zakładka mogłaby powstać. Sama z chęcią kilka wymian bym zrobiła, jakbym miała czym się wymieniać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zaniedbałam olejowanie , ale juz do tego wracam :)

      Usuń
  10. Ale zazdroszczę tych loczków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za wymianką/odlewkami! Moje włosy też nie są w najlepszej formie:( Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy cudo..
    Jestem na wymianka,odlewkami tylko oby była też formie też sprzedaży ,bo nie mam nic za bardzo na wymiankę,a chętnie bym coś przetestowała..
    Zdrowiej..:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twoich Włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. nie daj się chorobie!
    ślicznie włosy podrosły, za to fakt, nieco przesuszone się wydają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda. Luty nie wpłynął na nie za dobrze :(

      Usuń
  15. O tak, poproszę zakładkę, chętnie bym się powymieniała :) włosy nadal piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Może na stan włosów wpłynęło ogólne osłabienie organizmu... wracaj do zdrowia, szkoda czasu na choroby

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG! Ale masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie Twoich wyprostowanych włosów. :) Bo włosy, które są lokowane po prostowaniu wyglądają tak jakoś inaczej, ładniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne włosy, to już miesiąc akcji minął? jeśli nie dziś to jutro zrobię fotkę i podeślę. Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super w takim razie czekam :) Sama nawet nie wiem kiedy to minęło :)
      w sumie minie za jakieś 3 dni. Dlatego tez napisałam , ze powoli zbieramy to co uzyskałyśmy :)

      Usuń
    2. Wysłane. Powiem Ci, że efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. To jak konkurs z nagrodami i czuję, że jestem największą wygraną. Dziękuję za to, że mnie zmobilizowałaś. Widziałam, ze włosów wypada mniej, ale nie wiedziałam, że będzie aż taka różnica. Jestem ciekawa jak efekty innych dziewczyn. Nie mogę się doczekać wpisu

      Usuń
    3. Wpisy będą dodawane kolejno :) Pod koniec nastąpi podsumowanie ;)
      Jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
  20. pieknie urosly chociaz mam wrazenie ze w lutym wygladaly na zdrowsze...przynajmniej koncowki:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz rację. Tak jak napisałam końcówki się wysuszyły :(

      Usuń
  21. Albo mi się wydaje, albo Ci włosy urosły :P

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysł na zakładkę bardzo fajny ;)
    a loczki masz sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrówka! Zrób tę zakładkę :) śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeeeej Twoje włosy są taaaakie piękne i długie:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. niedawno, jak tutaj byłam miałaś o wiele krótsze włosy, jest dooobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie urosły. Jestem za taką zakładką, a przeziębienie minie! Zaraz wiosna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to przez tą zmianę pogody :)

      Usuń
  27. b. ładnie się prezentują i dobrze, że udało się zahamować wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zahamowania wypadania jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  28. A built-in "end of life" function beeps to let you know when it is time to replace it.
    Many people who have smoked weed have already experienced these
    negative effects. Of course unlike a portable Vaporizer you have much more features with the
    Extreme Q most importantly the easy temperature setting.

    OdpowiedzUsuń
  29. zmiana zmianą ale włosy i tak wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurczę! Ale zmiana!
    Miałam dłuższą przerwę w blogowaniu teraz nadrabiam zaległości.
    A tutaj taka zmiana! Ale urosły! Niesamowicie! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...