sobota, 9 marca 2013

Podsumowanie akcji stop wypadającym włosom u Iv


Hej kochane. Dziś kolejna porcja motywacji czyli rezultaty jakie uzyskała jedna z uczestniczek akcji ''Stop wypadającym włosom'' Iv :)


Jak Iv osiągnęła taki wynik ?
Podczas tego miesiąca stosowałam przede wszystkim:

- wcierkę z naparu z ziółek (tatarak, rozmaryn, łopian)
- ziołowe płukanki
- suplementy (olej lniany, esencja ziół i owoców Beatwell, witaminy z biedronki, calcium pantothenicum)


Jak wam się podobają efekty Iv ? aaa i już niedługo będziecie mogły oglądać na moim blogu zdjęcia lepszej jakości. Zdecydowałam się na nowy aparat. Zamówiłam Lustrzankę - w przyszłym tygodniu będzie u mnie :)

Pozdrawiam Imprevisivel :)

59 komentarzy:

  1. Rzeczywiście efekt jest zdumiewający ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. mi codziennie tyle wypada x2
    łysa będę niedługo chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam rozumieć, że tylko tyle ich wypadło przez cały miesiąc? Jeśli tak to WOW, u mnie tyle leci przy szczotkowaniu po umyciu i wysuszeniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennie. ale efekt po miesiacu jest bardzo ładny :)

      Usuń
  4. Witaminy z biedronki? To biedronka ma w sobie witaminy? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iv chyba chodziło o witaminy ze sklepu biedronka :D

      Usuń
    2. Hahah rozbawiło mnie to :) W sklepie Biedronka są witaminy :) Sama mam magnez+b6

      Usuń
    3. Tak, dokładnie o to :). To już taki skrót myślowy, jakoś zawszę piszę w ten sposób o tym produkcie ;p.

      Usuń
  5. jezus maria, TY zbierasz te włosy? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, no takich wyników to każda dziewczyna może pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica jest, więc wszystko na dobrej drodze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, spora różnica, widzę, że nie tylko ja zyskałam na tej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też moga pozazdrościć :)*

      Usuń
    2. U mnie różnica jest mimo wszystko mniejsza niż u Ciebie, szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia jak mi najbardziej leciały włosy z głowy (koniec grudnia). To by było coś ;).

      Usuń
    3. No własnie widziałam , że walczysz od grudnia - szkoda , że nie masz zdj. :( ale wierzę na słowo i wiem , że byłoby to mega motywacja :)

      Usuń
  9. Różnica jest wielka ;) Super efekt.
    Właśnie, muszę podesłać Ci zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle :) gratuluję Iv!
    A Tobie lustrzanki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie ♥

    Ps. zapraszam na rozdanie, można wygrać swa ślicznie pachnące zestawy !

    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html


    Pozdrawiam Sandii ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczesną zimą wypadały mi włosy i to strasznie, teraz po stosowaniu maski Pilomaxu i jedwabiu z Sansilk na szczęście przestały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab zwalczył wypadanie ? ;o hehe

      Usuń
  13. Wow, świetny efekt:) Lustrzanka świetna sprawa, dopiero teraz widzę jaka jest ogromna różnica między zwykłym aparatem a dobrą lustrzanką:) Oby CI długo służyła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że się nie zawiodę :)

      Usuń
  14. Trzeba wypróbować :D Mi ostatnio bardzo często w dużych ilościach wypadają włosy ;c
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U Iv widać ogromną poprawę:) Ja od miesiąca stosuję kozieradkę, ale na razie uzyskane efekty oceniam jako marne. Jednak nie zamierzam przerywać kuracji. Mam nadzieję, że za parę tygodni okiełznam, ten problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czasu. Jeśli chodzi o kozieradkę to miałam stosować , ale okazałam się , że jestem zbyt wielkim leniuszkiem :(
      Powodzenia ! 3mam kciuki :)*

      Usuń
  16. Widać efekty, trzymam kciuki, aby było ich jeszcze mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wszystko pokażę w środę przy okazji ;)

      Usuń
  18. Super efekty :). U mnie tez w tym miesiacu jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja walka z wypadającymi włosami była inspiracją dla wielu czytelniczek :)

      Usuń
  19. calcium pantothenicum to musi być moje ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt osiągnęłaś :) Gratulacje :) Ale Ci zazdroszczę lustrzanki, aż cała zzieleniałam :p Sama muszę się męczyć z kiepską, starą kompaktówką :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja tylko Iv :)
      Co do lustrzanki od jakiegoś czasu odkładałam sobie co nieco do koperty i ostatnio przypomniało mi się że zawsze chciałam mieć lustrzankę. Pomyslałam ''teraz albo nigdy'' :)

      Usuń
    2. Yyy no właśnie te słowa były przeznaczone dla Iv, żle to sformułowałam :p Też odkładam grosz, ale do słoika :) Jeszcze mam za mało, żeby kupić lustrzankę :/

      Usuń
  21. super że będziesz mieć lustrznake !
    ja wypadanie na szczęście mam za sobą a to dzięki łykaniu dużej ilości witamin

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja teraz używam wcierki z nasion kozieradki

    OdpowiedzUsuń
  23. teraz i ja muszę wysłać Tobie co ja osiagnełam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wielką prośbę. Mogłabyś zrobic post o szamponach? tzn o tych które można używac w codziennej pielęgnacji a którymi warto raz na jakiś czas dokładnie oczyscic włosy np z silikonów. Byłabym Ci bardzo wdzięczna. A tak na marginesie to jestem fanką twojego bloga i z zaciekawieniem śledzę twoje posty i z ogromną niecierpliwością oczekuję kolejnych.Dzięki twojemu blogowi nabieram coraz więcej motywacji.Dziękuję ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) pewnie napiszę taki post , a jeśli chcesz się dowiedzieć szybciej to napisz do mnie na e-mail :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...