niedziela, 3 marca 2013

Podsumowanie akcji ''STOP wypadającym włosom'' ZYSKOWA

Hej kochane :) Dziś mam dawkę motywacji  dla osób walczących z wypadaniem włosów. Czyli efekty jakie uzyskała jedna z uczestniczek akcji. Za jakiś czas - kolejna :)

                                                   Zyskowa z bloga ''Kobiecy blog''                                                   

Plan Zyskowej :
Planuję przede wszystkim:

pić skrzyp i pokrzywę
nie szarpać włosów
stosować wcierki (na razie chcę ukończyć Radical później się rozejrzę za czymś innym)
stosować maskę BingoSpa 40 ekstraktów, mam nadzieję, ze będzie działać równie dobrze jak ta 12 ekstraktów




Jestem pod ogromnym wrażeniem ! I oczywiście gratuluję :) Jak widać wcale nie trzeba tak wiele :)
Zyskowa jeszcze raz  gratuluję ! :)*

25 komentarzy:

  1. wow co za efekt! I to w dodatku przy nadejściu wiosny gdzie włosiska sypią się w zasadzie na potęgę. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle ! Ja na razie nie mam problemu z wypadającymi włosami, ale kiedyś przez pewien czas myślałam nawet o wizycie u lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i świetny pomysł akcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromna (choć obrzydliwa) różnica:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !
    super efekty zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no :D I to jest motywująe :]

    OdpowiedzUsuń
  7. mi kozieradka tez bardzo pomogła i o wiele mniej wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzyskałam ten sam efekt stosując wcierkę Joanny :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też walce z moimi wypadającymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie gratulacje dziewczyny:) To da mnie miłe zaskoczenie i niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy masz ochotę na udział w takiej zabawie, ale informuję Cie, że Twój blog jest jednym z moich ulubionych:) http://my-red-hair.blogspot.com/2013/03/skad-czerpac-inspiracje-skarb.html

      Usuń
  11. No, no, takie efekty rzeczywiście motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki ;) Ja też znów zaczynam kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! :D Twoja akcja daje duże efekty :) sama próbuję zmniejszyć wypadanie, ale nie sprawdzam efektów tylko tak na czuja, może powinnam też sobie zanotować i dokumentować wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zmotywowałaś dziewczyny! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo motywujące! Zazdroszczę wręcz ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...