wtorek, 26 marca 2013

Organic People regenerująca odżywka do włosów suchych

Hej kochane !
Dziś mam dla was recenzję odzywki , którą dostałam od Dark-Lady :) Będzie krótko i na temat :)


Odżywka regeneruje suche włosy, sprawia że stają się bardziej miękkie, jedwabiste, zapobiega łamliwości włosów i rozdwajaniu się końcówek. Przynosi ulgę w rozczesywaniu włosów.

Organiczny ekstrakt Szarotki Alpejskiej nadaje włosom zdrowy blask i elastyczność.
Organiczny ekstrakt Róży Damasceńskiej tonizuje skórę głowy.

Organiczny olej Rozmarynu nawilża i regeneruje suche włosy.

SKŁAD/ INCIAquaRosa Damascena Flower Extract (Organiczny ekstrakt Róży Damasceńskiej),  Cetearyl Alcohol (emolient)Cetrimonium Chloride (emolient)Cetyl EtherGuar Hydroxypropyltrimonium ChlorideLeontopodium Alpinum FlowerLeaf Extract(Organiczny ekstrakt Szarotki), ParfumArgania Spinosa Kernel Oil (Olej Arganowy),Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Organiczny olej Rozmarynu), Hydrolyzed Wheat Protein,Benzyl AlcoholBenzoic AcidSorbic AcidCitric Acid.

 Moja opinia                                                                                                                                          

Po pierwsze balsam ma bardzo ładny skład. Nie potrafię opisać zapachu- mi przypomina kwiaty.  Działanie : Ta odżywka  zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Lubię ją stosować zarówno jako odzywkę do spłukiwania jak i bez spłukiwania. Włosy po jej użyciu delikatnie się błyszczą oraz są delikatnie wygładzone. Łatwiej się rozczesują. Mam wrażenie , że delikatnie nawilża włosy. Zyskują również na miękkości. Jest bardzo wydajna więc się opłaca.

Balsam możecie kupić w sklepie setare.pl  360ml/24zł
Miałyście ? Lubicie ? A może macie inny kosmetyk z tej serii ?

47 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale bardzo ciekawie się zapowiada:) aż chce się wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam, ale brzmi ciekawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm nie miałam, ale może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od dluzszego czasu nie uzywam odzywek
    wole maski :)
    dzis u mnie post o rozswietlaczach,zapraszam :))
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubie maski , ale gdy nie mam czasu o stosuję odzywki :)

      Usuń
  5. O może warto wypróbować? Zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz balsamu na kwiatowym propolisie, który nie zachwyca, nie miałam żadnego :) chyba zdecyduję się na któryś z Natury Siberici :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam na cedrowym propolisie i zdecydowanie był moim hitem :))

      Usuń
  7. To zachęca wyglądem, a ty opisem ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle masek/balsamów jest na mojej liście, że nie wiem, kiedy wszystkie kupię i wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej polecam balsam marokański Planeta Organica :)

      Usuń
  9. Cena zachęcająca, skład również fajny, działanie opisujesz, świetne, czuje się skuszona ;)
    Dużo zdrówka Kochana, kuruj się, oj mam dość już tego choróbska...
    Buziam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i Tobie równiez życzę jak najwięcej zdrówka :)

      Usuń
  10. Opakowanie wygląda na strasznie nieporęczne. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie- jest bardzo poręczne i świetnie się ją aplikuje :p

      Usuń
  11. Słyszałam wiele opinii o tym, że jest ,,średnia''. Mam już takie produkty sprawdzające się na co dzień. Poszukuję obecnie czegoś, co daje na prawdę efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz efektu wow to polecam balsam marokański Planeta Organica :)

      Usuń
  12. Ja wolę jednak nieco tańsze produkty, bo moje włosy są bardzo upierdliwe i mało który kosmetyk im pasuje. Ale możliwe, że kiedyś mimo wszystko się na niego skuszę jak zobaczę, że inne tańsze produkty zawodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o coś tańszego i lepszego to polecam balsam marokański Planeta Organica :)

      Usuń
  13. Z opisu wyglada na lekka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie za lekka dla moich włosów :/ Raczej nie wypróbuję.

      Usuń
  14. takiej nigdy nie miałam ale mówisz że świetny skład :) jak popadnę w wielkie włosomaniactwo to może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po opisie Twoim bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam organiczne produkty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze... a ma fajny skład :) choć nie bogaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie jest bogaty i w sumie odzywka jest lekka , ale od odzywki dużo nie wymagam :)

      Usuń
  18. Nie używałam,ale skład ma super! Cena też ok jak na taką pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie widziałam jeszcze tej odżywki...ale skoro polecasz to musi być dobra

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję sobie, bo nie znam tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zabawnie wygląda zestawienie angielskiego z rosyjskimi literkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam suchych włosów więc moje mógłby obciążać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawiła mnie, ale sama nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zachęciłaś mnie ta recenzję, może go kiedys zakupie, ale obecnie zużywam moje zapasy, bo troche się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tej jeszcze nie miałam, ale nie mówię jej nie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...