poniedziałek, 4 marca 2013

Odżywka do wlosów Marc Anthony & dzisiejsze nowości :)


Do tej odżywki podchodziłam bardzo sceptycznie (patrząc na skład). Przewaga silikonów , a dopiero później składniki odżywcze.Mimo wszystko lubię stosować tą odzywkę przed prostowaniem. Wiem , że nie odżywi mi włosow , ale silikony w składzie nieco je ochronią. Raz na jakiś czas lubię zafundować im silikonową bombę. Włosy po tej odżywce ładnie błyszczą i są wygładzone. Mimo dobrego efektu myślę , że za 40zł mozna kupić coś lepszego. Jeśli chodzi o aplikacje to nie ma problemu z wydostaniem odzywki z środka. Ma przyjemne opakowanie. Świetnie sprawdzi się zimą chociażby stosowana ochronnie na końcówki.

a teraz dzisiejsze nowości :


Uroczy koszyczek  , a w nim kosmetyki firmy L'occiante oraz przesyłka od Dark-Lady - balsam do wlosów oraz próbki. Miałyście coś z tych rzeczy ? Jesteście czegoś ciekawe ?

33 komentarze:

  1. Silikonowa odżywka dobra na końce włosów na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wręcz niezbędne :) W sumie latem rownież :]

      Usuń
  2. Oj nie, 40zł za silikonową bombę to stanowczo za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś w Glossy Boxie otrzymałam krem do rąk z L'occiante i niestety nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać silikony nie takie złe ,
    koszyczek cudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie czuję się skuszona tą odżywką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama za taką cenę też bym sie nie czuła skuszona :)

      Usuń
  6. 40 zł za odżywkę dużo ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Już doszła paczuszka do Ciebie? :O Ale szybko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w szoku - zawsze tak szybko od Ciebie dochodzą :)

      Usuń
  8. bardzo lubię tą odżywkę, i tak samo jak Ty mam po niej wygładzenie i blask na włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że koszyk jest uroczy:)

      Usuń
    2. Oj jest jest śliczny :) Co do odżywki to efekt fajny , ale można taki uzyskac przy tańszej :)

      Usuń
  9. Gdybym miała okazję, spróbowałabym tej odżywki, ale sama jej nie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj cena zniechęca trochę :( ale koszyczek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa balsamu do włosów. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile kuszących nowości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. odżywka dobrze się u mnie sprawowała, ale jak używałam razem z nią szamponu z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten koszyczek:) Ehh ciekawe kiedy ja będę mogła coś przetestować:)
    Mam do Ciebie pytanko - czy któryś szampon, który mogłabym zamówić w setare spisywał się podobnie do tureckiego? Bo niestety tego nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia , ale ja będę teraz zamawiała rokitnikowy :) Hm jesli chodzi podobienstwo do tureckiego to ze względu na duza zawartosc olejków może któryś z szamponów eco hysteria ? :>

      Usuń
  15. Widzę, że L'occitane w końcu rozsyła do blogerek paczki, czytałam, że do pewnego momentu była to współpraca - widmo :-).

    Uroczy ten koszyczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyróżniłam Cię;) http://sandra-107.blogspot.com/2013/03/lutowe-denko-i-creative-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego co słyszałam trochę przereklamowana ta odżywka. Czasami nie ma co przepłacać (;

    OdpowiedzUsuń
  18. L'Occitane obdarowało dzisiaj hojnie blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Is there really no way to transfer my VC and Wii - Ware games from my Wii to another. If you want to enjoy the game thoroughly then you need to get on board of a reliable online bingo site to get the maximum enjoyment as well as benefit of the game. However, make sure that your phone is equipped with a powerful processor to enable deeper searches and devise a strategy to give a challenging game of chess.

    Feel free to visit my web blog :: internetradio

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze byłam ciekawa tej odżywki, ogólnie tej firmy :) Musze kiedyś zainwestować w jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. koszyczek swietne!!!
    nie mialam nigdy tej odzywki - cenowo troche duzo ...
    pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też dostałam kosmetyki z firmy L'occiante troszkę mi się nie podoba jak podeszli do blogerek i to,że dali nam do przetestowania krem na noc przeciwzmarszczkowy .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...