piątek, 8 marca 2013

Odlewkowa/odsypkowa wymianka u Imprevisivel

Cześć dziewczyny !
Zanim zacznę o wymiance chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet !
Pamiętam , że kiedyś wyraziłyście chęć wymianki. Z tego powodu postanowiłam założyć zakładkę z odlewkową wymianką. Będzie ona systematycznie uzupełniana. Jeśli bedziecie czymś zainteresowane piszcie w komentarzach :)

                                                     
1.Masło shea nierafinowane 30g
2.Kuracja wygładzająca  organix  połowa
3.Olej lniany 250ml
4.Olej avocado 50ml
5.Różowa glinka 25g
6.Olej kokosowy efavit
7.Maska do włosów domowe recepty 100ml lub całość
8.Balsam do włosów organic people 100ml
9.Lotion wzmacniający 50ml
10.Mineralna odżywa zdrojowa całość
11.Eliksir do włosów całość
12.Odżywka do włosów Beauty for you 100ml lub 300ml
13.Odżywka do włosów Mars Anthony 150ml

Zainteresowało was coś ? Zakładka bedzie uzupełniana na bieżąco :)
Mnie najbardziej interesują maseczki i olejki do włosów :)

20 komentarzy:

  1. Interesowałaby cię odlewki maski bingo z kaszmirem i zielonej maski romantic ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująco brzmi olej z avocado :). Muszę nad nim pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrałam bym sobie coś ale najpierw sprawdź czy Cie u mnie coś zainteresuje- poza tym co w wymiance mam jeszcze żel chłodzący do ciała, krem oeparol nowy do skóry suchej, serun na oczy i na usta 20+, cienie manhattan (3 kolory w takiej mini paletce) ;-) daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,3,4 mnie interesuje, o! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na razie nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z innej beczki: świetna zmiana nagłówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a coś konkretnie Cię interesuje? :) też coś do pielęgnacji włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najbardziej do pielęgnacji włosów :)

      Usuń
  8. wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta:***

    OdpowiedzUsuń
  9. o, oleje mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałabyś ochotę na odlewkę oleju z pestek winogron, odżywki bananowej TBS, olejków alterra, maski biovax keratyna+jedwab czy jakiś półproduktów (l-cysteina, keratyna, spirulina, d-pantenol) ? ewentualnie sprawdź jeszcze u mnie w zakładce wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabyś może wcierkę saponics, 100 ml amli, bingo mleczną?

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłabyś zainteresowana czymś z tego posta?
    http://so-much-sweet.blogspot.com/2013/03/wymieniesprzedam-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie interesuje olejek awokado i masło shea :)
    Z masek mogę Ci zaproponować odlewkę(a raczej odsypkę;) khadi shikaraki - tylko nie mam pojęcia w jaki sposób Ci to odmierzyć :D . A z olejków dabur vatika, kokosowy z wyciągiem z henny i kasztana, tylko musiałabym sprawdzić ile go mam by zaproponować Ci konkretną ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie podzielę się maską natur vital z aloesem, wodą różaną (200ml). Interesuje mnie olej z avocado, ew. kilka innych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny zestawik :D Przydałby mi się każdy z tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super zestaw, kurde nie mogę sie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...