czwartek, 7 marca 2013

Nowy wygląd bloga & wyniki rozdania


Jak wam się podoba nowy nagłówek ? (Ja jeszcze się do niego przekonuje). Co jeszcze byście zmieniły w blogu ?
                                                         
                                                            Zestaw pierwszy wędruje do :

Zestaw drugi wędruje do :

Gratuluję ! Czekam na wasze adresy do tygodnia :)

Mój aparat ostatnio szwankuje. Zastanawiam się nad kupnem nowego , myslę nad lustrzanka.. Jaki aparat polecacie ? Myślicie , ze lustrzanka jest o wiele lepsze od zwykłego aparatu ? :>


34 komentarze:

  1. Wg. mnie w banerze powinno być zdjęcie Twoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) Ja też bym chętnie Twoje włosy widziała jako zdjęcie główne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również;) Gratki dla zwyciężczyń;)

      Usuń
  3. mi się bardzo podoba nowe logo :) jest cudne ♥ chociaż Twoje włosy na zdjęciu tam byłyby ładniejsze :) z jednej strony może proste a z drugiej kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, Twoje włosy na główną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, podoba mi się Twój nowy banerek ;)
    Gratulacje dla szczęściar ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam ale się powtórzę , śliczny nagłówek ,
    co do aparatu to ja jednak wolę zwykły , choć lustrzanki nie miałam ale obawiam się że jest zbyt skomplikowana w obsłudze a tak to wszystko sobie na auto ustawiam i aparat mi łapie sam co i jak ma być , potem poprawka w photoscape ,
    ale to zależy jak traktujesz też bloga , jak chcesz na profesjonalnie to lustrzanka może się przydać .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, aż nie mogę uwierzyć ;o moja pierwsza wygrana :) już piszę do Ciebie emaila ;)
    Aaaa nowy nagłówek jest super, chociaż ładniejszy byłby z Twoimi włosami! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O Rety!Jak się cieszę!Co za niespodzianka-ręce mi się trzęsą-Dziękuję!!!!!!DZIĘKUJĘ SKARBIE!!!!Gratuluję MAKAPACE!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym dodała jakieś fajne tło:P wiosenne :) a nagłówek fajny jest:) co do aparatu nie znam się kompletnie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, choć też wolałabym Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny ten nagłówek :) poprzedni też mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przyznam szczerze, że wolałam poprzedni nagłówek. Był bardziej skomponowany z kolorystyką bloga :)
    Najlepiej by było jakby na nagłówku były Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba. :) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nagłówek mi się bardzo podoba, na pewno niedługo się do niego przyzwyczaję bo dzisiaj zastanawiałam się, czy aby na pewno dobrze trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się podoba bardziej niż poprzedni, co nie znaczy, że tamten był zły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)

    Ładny i dopracowany nagłówek:)))

    A co do lustrzanek - nie wybrażam sobie prowadzenia bloga bez dobrego aparatu więc rozumiem Twój ból, polecam nikona d3500 - moim zdaniem to jedna z lepszych lustrzanek dla amatorów jaką miałam w rękach i chyba jaka wyszła do tej pory - w dodatku w bardzo przyzwoitej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Heh..o mały włos i szczescie by sie do mnie usmiechneło :) Ale gratuluje zwyciezczyniom:)

    Ja Ci moge polecić lustrzanke Canon EOS 550D -> mam taka jest swietna ;)

    Nagłowek jest bardzo ładny ^^
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha współczuję Gwieździe i Kosodrzewinie, tak blisko:D A baner bardzo fajny, ale jak cykniesz już nowym aparatem swoje rozwiane loki to wstaw koniecznie zamiast tej fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie nagłówek jest świetny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny nowy nagłówek :)
    Gratuluję dziewczynom wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. baner lepszy ale też chętniej widziałabym na nim Twoje włosy;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Therefore, the characters must sell animal skins in order to
    get money for buying the weapons. Stored energy printers.
    In essence, they appreciated each other and
    never lost sight of how lucky they felt to have each other as their spouse.
    It scored a decent 3208 marks in the PCMark04 benchmark. In doing so, it becomes the only potential choice for best gaming PC under 500 bucks in
    the desktop category. With the information provided by the GIS (Geographic Information System) for NDGPS use, drivers can be alerted to road congestion, road accidents and
    other possible hot spots. Of course, many people looking to boost their bone
    health choose to supplement their diets. FIFA has stated that a player
    named as a goalkeeper can only play in goal and that this rule will be
    enforced. I was excited to see what they would come
    up with, since I already have two children. We have witnessed this first hand in this business.



    My homepage :: http://urswag.biz/Meagan808

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny ten nagłówek...szkoda że ja nie umiem sobie robić takich nagłówków...ale muszę wkońcu spróbować

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje:)
    mi sie podoba nowy naglowek - fajny jest:)
    ja mam coolpix L610 mi sie sprawdza ...

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam nikona d80, do tego kilka obiektywów, mam go cztery lata i jest niezastąpiony, żadnych najmniejszych usterek przez te lata nie spotkałam! ale jeśli nie zamierzasz "wsiąknąć" w fotografię bardziej, to myślę, że wystarczy dobry kompakt albo dobra hybryda - właściwie najlepiej przejść się po sklepach, poprosić o poradę obsługę, bo oni najlepiej dostosują aparat do Twoich potrzeb :)

    pytałam Cię kilka postów temu o odżywkę yves rocher, więc tutaj, skoro już komentuję pod tym postem, podaję skład: http://i48.tinypic.com/2luophz.jpg
    i jeszcze szampon timotei pure: http://i47.tinypic.com/2vrylcp.jpg

    pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzywka ma dwa fajne składniki przed zapachem , ale ogólnie można upić cos z o wiele lepszym składem za tą cenę :)
      Jeśli chodzi o szampon to jak dla mnie za mocny jak na częste mycie ;)

      Usuń
    2. wielkie dzięki! :)

      Usuń
  26. Gratuluję! Jednocześnie żałując, że to nie ja :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...