środa, 13 marca 2013

Moje włosowe marzenia nie do spełniania

Hej kochane. Dziś bardzo krótko o tym co mnie inspiruje i jednocześnie dołuje :)

                  



                 
                       

Po takiej dawce moje włosy poczuły się zakompleksione. Chciałabym mieć taki  skręt jak jedna z tych dziewczyn ,  ale to niemożliwe. Drugą niemożliwa rzeczą jest osiągnięcie przez moje kręcone włosy takie długości ;/ Dziś pocieszam się tym , ze przyszedł mi juz aparat :)

Mała prośba do was : Wiecie może co zrobic by kolor stron''włosowe tematy'' , ''recenzje'' itd. nie był szary ?

54 komentarze:

  1. Co za blask.. Nie wiem czy osiągnięty prostownicą czy po prostu są tak zdrowe i nawilżone, nie ważne, są piękne :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nabłyszczającym produktem:)

      Usuń
  2. Mierzyć siły na możliwości... Od dziecka marzę o ciemnobrązowych, błyszczących i prostych albo zdecydowanie zakręconych włosach, tymczasem dostałam wolno rosnące falowane kosmyki o kolorze mysiego blondu...
    Inspiracje - piękne! Ale wiem, że Twoje włosy wyglądać mogą równie pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje ;) To już masz zabaweczkę powiadasz ;) Miłego wieczorku;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dziewczyna ma przepiękne włosy... wpadam w zachwyt i smutek o matko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, doceń Twoje włosy, ponieważ są piękne i długie :-)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, łączę się z Tobą w bólu niestety, u mnie też jest to mało realne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Łącze się w bólu :( To czekam teraz na nową porcje postów i cudnymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju... chciałabym mieć takie włosy, a niewiadomo czy kiedykolwiek się zbliżę do ideału :(

    OdpowiedzUsuń
  9. te pierwsze jak lśnią ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę mieć te przedostatnie! *.*
    szablon -> dostosuj -> zaawansowane -> tło kart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ale zmienia sie tylko kolor tła stron , a nie same strony - nadal pozostają szare :(

      Usuń
    2. chyba nie rozumiem pytania :p nie widzę nic szarego oprócz tego tła stron

      Usuń
  11. Pierwsze włosy są idealne! Cud! Moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne :) Kochana, jeżeli ":]" u mnie oznaczało "odgapiłaś post" to przepraszam, dopiero teraz zobaczyłam podobny temat u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, zmartwiłam się! :)) nigdy nie lubiłam tej buźki haha :) u mnie bardzo mocno podkreśla i to momentalnie :)

      Usuń
    2. Muszę sprawdzić. Mam glicerynę i do tej pory jej nie doceniałam :)

      Usuń
    3. Tylko nie samą, raczej z czymś/w czymś, no i daj znać jak efekty :)

      Usuń
    4. Heh, to trzecie to jak moje prawie że, moje do pasa gdyby nie skręt :) Fajnie jest mieć długie kręcone włoski, byle się one nie prostowały i końcówki!

      p.s jakim cudem pani z blond ma takie kolorki? nie ogarnę tego

      Mika

      Usuń
  13. te pierwsze są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym chciała takie, tylko pozazdrościć tym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to marzę, żeby mi tak błyszczały jak na 1 fotce *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że włosy na zdjęciach są cudne, to dołują mnie.
    Dostaję kompleksów, kiedy je przeglądam i szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż.. czuję to samo :D Pocieszające jest to, że te dziewczyny ze zdjęć też pewnie mają jakies włosowe marzenia ^^.. nie do osiągnięcia :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chcę włosy z 1 zdjęcia! Jeju jakie piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurczę jakie piękne! :) Ech, niestety- dla mnie nieosiągalne.
    Ale miło popatrzeć na te cudowności :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze są cudne... a skręt pozostałych zachwyca. Również wprawiają mnie w kompleksy, ale i tak kocham swoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mi sie taki skręt marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mi się smutno zrobiło. Trzeba się wziąć do roboty!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najpiękniejsze zdjęcia włosów w sieci - faktycznie mogą zarówno zdołować jak i motywować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowane!! :) Ale nie ma co się załamywać :), trzeba pokochać włosy takie jak się ma :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wezmę wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam pojecia jak zmienic kolor stron :) ate włosy cudowne, szkoda, że moje tak ciężko pofalować albo pokręcić. Oczywiście chętnie przygarnęłabym Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne inspiracje , ciekawe czy wszystkie są naturalne ?

    OdpowiedzUsuń
  28. musisz pokombinować w 'dostosuj szablon'. tam w zaawansowanych są opcje zmian kolorów itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przesadzaj, niedługo Twoje będą równie piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te z 2 zdjecia sa cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się szczególnie te kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  32. moim marzeniem są loki z tych fot :):) cudeńka ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chciałabym mieć właśnie takie włosy jak Ty... Bycie kobietą jest ciężkie, zamiast doceniać siebie to chce się czegoś innego ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie my decydujemy, czy nasze włosy są kręcone, falowane, czy proste...Dla mnie najważniejsze jest to, żeby moje włosy wyglądały tak zdrowo jak te na zdjęciach, pal licho skręt :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko jest do zrobienia, ja miewałam o wiele dłuższe przy o wiele mocniejszym skręcie. Aktualnie już nie jaram się aż tak długimi włosami i utrzymuję je takiej długości do talii w formie mocno skręconej :P.
    WIęc czemu niemożliwe? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te 1 wlosy sa pewnie od razu po farbowaniu, nalozona maska u fryzjera czy odzywka i wyprostowane do tego blask od swiatel :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo lubię przeglądać takie inspiracje ;-) niechaj Twoje włosy zakompleksione nie będą!

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne są wszystkie pokazane włoski na zdjęciach, moje niestety też nigdy nie uzyskają takiego wyglądu bo po pierwsze są za cienkie, a po są proste i każdy zabieg utrzymuje się na nich raczej krótko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwsze zdjęcie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...