wtorek, 19 marca 2013

Moja pielęgnacja włosów w piramidzie

Cześć dziewczyny ! Dziś mam dla was coś co powstało ze względu na częste pytanie na e-mail : Jak dbać o włosy ?  Chcę przedstawić wam moją pielęgnację , a właściwie to moją piramidę pielęgnacji włosów czyli jak dbam o włosy na skróty :


Tak myślałam i myślałam co by tu dzisiaj naskrobać. Pomyślałam ''jeszcze nie było posta o tym jak pielęgnuję swoje włosy''. Z drugiej strony nie chciałam ,a by było duzo tekstu więc na myśl wpadło mi stworzenie ot takiej piramidki :) A jak wygląda wasza pielęgnacja ? Czym różni się od mojej ? :)

91 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na posta ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tez nie mam jakiegoś konkretnego planu to raczej reguła , która weszla mi juz w nawyk :)

      Usuń
  3. Czy po laminowaniu używasz odżywki do spłukiwania? :)

    Zapraszam na mojego bloga, jest jeszcze "świeży" :) : jaimojewlosy.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się, świetny pomysł na posta! :) myję głowę codziennie, więc olejowanie i maseczki znalazłyby się u mnie na najniższym stopniu :) włosy laminowałam tylko raz żelatyną i chyba coś mi się nie udało.. Wypróbuję w weekend, a nóż widelec zaskoczę się pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja myję co dwa dni dlatego u mnie drugiej ''belce'' :D

      Usuń
  5. punkty z półki codziennie pokrywają się z moimi ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię mieć wszystko ładnie zaplanowane! :)) jeśli nie mam w głowie poukładanego planu to zaczynam się gubić ... którą odżywkę, który szampon :D
    fajny pomysł na posta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , ale czasami nie mam jak się zastosować :( np. ostatnio mam mało czasu na olejowanie :)

      Usuń
  7. Mój plan to brak planu :D
    Choć muszę sobie ten "masażer" do głowki gdzieś kupić *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zepsuł więc masuję palcami :)

      Usuń
  8. Nie mam planu :) jest spontan :D podziwiam za codzienne używanie wcierki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmotywowało mnie jej działanie więc wcieram :)

      Usuń
  9. Fajny plan. Lubię te masażery, ponieważ miałam okazję go używać :).
    Codzienność mam prawie taką samą, tylko zamiast herbaty z pokrzywy piję chwilowo siemię lniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę sie przemóc jesli o siemię chodzi :(

      Usuń
    2. Dla mnie ono nie sprawia problemu, na początku było trochę dziwnie, a dalej... z górki :)

      Usuń
    3. Ja sie naczytałam o ryzyku zdrowotnym przy złym stosowaniu i teraz się boję :(

      Usuń
  10. bardzo fajna ta piramida :) ja niestety takiego planu nie mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć plan wtedy jest większe prawdopodobieństwo , że o czyms nie zapomnimy :)

      Usuń
  11. Ciekawie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja stworzyłam sobie kalendarz pielęgnacji herów. codziennie oznaczam na nim kredkami jaki zabieg wykonałam na włosach. Dzięki temu mogę zachować systematyczność, widzę kiedy dany zabieg był wykonany i kiedy trzeba go powtórzyć... no i jest tak kolorowo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys też tak robiłam , ale mi sie odechciało :(

      Usuń
  13. Tez zawsze wszystko mam rozplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje si nie różni bardzo, ale lamiowania brakuje jak widze hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je dopiero wdrażam w pielęgnację :)

      Usuń
  15. Krótko , przejrzyście i wszystko na temat ,
    a mnie już męczy to mycie co 2 dni i nakładanie oleju przed myciem , domownicy trochę dziwnie patrzą gdy chodzę "z tym tłustym czymś" , masz na to jakiś sposób , może zakładać czapkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra myśl z ta czapką bo :
      1. Ukrywasz tą tłustość
      2. Dajesz im więcej ciepła co skutkuje lepszym działaniem olejku

      Ja zazwyczaj zakładam czepek i na to ręcznik :)

      Usuń
    2. faktycznie dobry pomysł bo nie wyobrażam sobie już zrezygnować z olejów

      Usuń
  16. u mnie to tak; okazjonalnie, prosotwanie, suszenie, i podcinanie końcówek ;) około 4 razy w miesiącu olejowanie,laminowanie żelatyną, raz w tygodniu kremowanie, co 2 dni, myvcie-szampon, odżywka, maska, serum na końcówki, codziennie- pije siemię lniane i wcieram wcierkę jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę sie przekonac do picia siemienia :(

      Usuń
    2. jak dla mnie jest pychaaa :)

      Usuń
  17. fajnie to wymyslilas taka piramida i od razu wiadomo co i jak:)) swietny pomysl!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post, uwielbiam krótko i na temat:)
    Podobnie do mnie tyle, że ja robię masaż skóry głowy co 3 dni i laminowanie włosów jeszcze nie weszło mi w nawyk,ale popracuję nad tym jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się robic masaz każdego dnia wtedy są najlepsze efekty :)

      Usuń
    2. Ja ostatnio tyle rzeczy robię, że się z tym wszystkim nie wyrabiam niestety :P

      Usuń
  19. Fajny pomysł na piramidę :) Mnie jakoś olejowanie nie przynosi efektów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynosi tylko potrzeba czasu i cierpliwości :)

      Usuń
  20. genialny pomysł z tą piramidą :) bardzo mi się podoba taka forma :) czytelna i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny motyw z tą piramidą. Wystarczy rzut oka i wszystko wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  22. super ta twoja piramida wlosowa!
    temat bloga bardzo mi sie podoba wiec dodaje zeby byc na bierzaco
    buziaki
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwięźle,prosto,krótko i na temat ! Genialny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z ta piramidką, łatwiej będzie to ogarnąć osobom początkującym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo kreatywny wpis z taką piramidą,bardzo podobnie dbam o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za pierwszy komentarz na moim blogu, jest mi bardzo miło :) świetny pomysł z tą piramidą, na pewno pomocny w systematyzowaniu swojej włosowej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja piramidy różni się od Twojej tym, że codziennie staram się olejować włosy:) Poza tym całkowicie zrezygnowałam z prostownicy, ponieważ skręt optycznie zagęszcza moje selerki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie codzienne olejowanie odpada gdyż włosy myje co 2 dni ;)

      Usuń
  28. Ta piramidka to na prawdę świetny pomysł ! :)
    Wszystko krótko i czytelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatne porady, będę tu zaglądać częściej :)
    Zapraszam do siebie, kilka nowości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny pomysł, wydaje mi się że w ten sposób najlepiej zobrazować czego się używa i jak często :))

    OdpowiedzUsuń
  31. O, podoba mi się ta piramidka! ;)
    Od dzisiaj jestem stałym bywalcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł i bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę genialny pomysł z taka piramidą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. uprzejmie informuję, że kradnę obrazek z piramidką :) muszę sobie stworzyć podobną! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale czy np. jak piszesz, że raz w tygodniu robisz spirulina, oczyszczanie, olejowanie na noc itd. to robisz to wszystko na raz? Czy np. spirulina w każdy czwartek, oczyszczanie w środy, a olejowanie we wtorki? Czy wszystko co wymieniłaś robisz tego samego dnia i jedno po drugim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię tego w konkretne dni tylko po prostu regularnie ;)

      Usuń
  36. Co możesz polecić do włosów rozjaśnianych żeby nie były takie wysuszone przez co się łamią i rozdwajają :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawa piramida. Staram się dbać o moje włosy, ale jak już je wyprowadzę na jakąś w miarę zdrową drogę to nagle się coś psuje. Obecnie mam włosy blond, nigdy nie farbowane. Strasznie się przetłuszczają, rozdwajają i wypadają. Kiedy się czeszę najdłuższe włosy są równo a spomiędzy nich zawijają się pojedyncze, krótsze. Myję włosy codziennie, bo nie mogę ogarnąć ich przetłuszczania się. Nie stosuję odżywek, ponieważ kiedy je stosowałam włosy były w jeszcze gorszym stanie. Od jakiegoś czasu piję wywary z skrzypu polnego i jest wyraźna poprawa, ale to jeszcze nie jest to.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne ! trafiłam tu przypadkiem i nie żałuję ;) ale czy dałabyś post jakie kosmetyki najlepsze do takiej piramidy ? a może, już masz taki post ?
    http://alieever.blogspot.com/ ( alieever.blogspot.com ) ZAPRASZAM! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. O taka piramida mi się przyda.. Stosuję po połowie z każdego piętra. Mam nadzieję, że to się zmieni i zacznę rozpieszczać bardziej włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna rozpiska :)

    Nie wiem czemu wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mogłabyś podać jeszcze nazwy produktów jakie cały czas używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśłi to Twój osobisty pomysł - przedstawienie piramidy pielęgnacji - to jesteś inteligentna babka.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...