czwartek, 14 marca 2013

Krem No6 oraz nowości z setare.pl

Hej kochane :) Dziś przychodze do was z małymi nowosciami oraz recenzją godnego polecenia kremu do twarzy. Powoli uczę się obsługi nowym aparatem zobaczymy jak mi to wyjdzie w praktyce. Dopiero poniżej pomyślę nad przerabianiem  :)


Jest to krem firmy Fitomed. Bardzo , ale to bardzo cenię sobie kremy z tej firmy. Jak wszystkie z tej serii nie ma przyjemnego zapachu , ale zniewala swoim działaniem i pięknym składem. Ma odpowiednią zbitą konsystencję. Jest wydajny i tani w stosunku do działania. Po jego użyciu mam gładką twarz. Czuję jakby była bardziej nawilżona. Jednak moim ulubieńcem pozostanie nadal krem arganowy (równiez firmy Fitomed). Co do składu (patrz zdjęcie niżej) prezentuje się on bardzo dobrze. Oparty jest na bazie wody różanej i masła kakaowego.


Krem możecie kupić za jedyne 27zł na stronie producenta KLIK. Zdecydowanie polecam !
A teraz wczorajsza paczuszka ze sklepu setare.pl :


Skorzystałam z DD i kupiłam krem do rąk z masłem shea , szampon do włosów rokitnikowy  (pachnie niesamowicie) oraz olej kokosowy :)
Jesteście czegoś ciekawe ?

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę nowych zakupów, i jestem niesamowicie ciekawa szamponu.
    A tam szalej z tymi zdjęciami :) bo już są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi No.6 kojarzy się tylko z anime ;__;"
    Masło shea... Ah, przypomniał mi się mój stary krem do opalania. Tak pięknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzję szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz mnie tymi kremami, ale ja na razie muszę powoli sprawdzić frakcję sojową, kwas hialuronowy i lekki krem sylveco. Strasznie powoli wprowadzam nowe kosmetyki, żeby sprawdzić, co jak działa i czy mnie nie zapcha. Ale do tego kremu mnie wyrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow fajny ten kremik przydałby się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam szampon z tej firmy w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na opinie o szamponie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa szamponu, ja zamówiłam Love2MIx z chilli i wygładzający Eco Hysteria:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wciąż marzy mi się nowy aparat :) mnie jak innych zaciekawiły zakupy, więc czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie, jak większość, najbardziej interesuje szampon ;). Będę czekać na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon- oj tak wzbudza zainteresowanie :)
    Krem do rąk również mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej ciekawi mnie olej kokosowy bo sama niedlugo zakupie dla siebie wiec z checia przeczytam o Twoim recenzje:) pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem wygląda wspaniale :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z fitomed mam kremik półtłusty i uwielbiam go używać jako ostatnią warstwę na noc na twarz :) ciekawa jestem kokoska:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...