wtorek, 5 marca 2013

Jak zabezpieczam końcowki ? Czyli proste ''domowe'' serum do końcówek

   Hej kochane :) Dziś krótko o moim ulubionym ''domowym'' serum do zabezpieczania końcówek. :


Czego nam potrzeba ?
1) Silikony - możecie wykorzystać do tego silikonowe serum do końcówek czy też zwykłe serum do włosów. (nie są konieczne) jesli nie chcecie ich używac zróbcie po prostu TO
2)Olejki - wasze ulubione- nie ma granic. (oczywiście bez tych bardzo tłstych tupu np. rycynowy)
3)Woda- opcjonalnie dla uzyskania pożądanej konsystencji
4)Odrobina ulubionej odżywki

                                                             Składniki mojego serum                                                    




Silikonowe serum BFY
Olej z kiełków pszenicy
Olej avocado
Olej ryżowy
odrobina balsamu marokańskiego Planeta Organica

A czym wy zabezpieczacie końcówki ?
Pozdrawiam !
Imprevisivel
+7- wyniki rozdania (przepraszam za opóźnienie )

49 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ciekawe, może kiedyś wypróbuję :). Ja zabezpieczam końcówki serum wygładzającym Joanny lub olejkiem z Alverde ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam dostępu do olejków alverde :(

      Usuń
  3. Właśnie szukałam czegoś dobrego na końcówki... Chętnie się tym postem zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa :) ja nie zabezpieczam ;) bo nie robię nic z ciepłem ;) co do Elseva - no więc tam zaznaczyłam że nie wiem czy od niego - bo używam i jantaru i pokrzywę pije i odzywki używam różne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę przez wielkie ''Z'' ! :)

      Usuń
  6. Ja używam biovaxu a+e i czasem jedwabiu chi :) zdarza mi się też zabiezpieczać 'na olej' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam biovax , ale moje wlosy się przyzwyczaiły :(

      Usuń
  7. ja niczym nie zabezpieczam końcówek ale i nie mam z nimi problemów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzę zmiany na blogu , czyżby wiosenne chęć porządków

      Usuń
  8. ja na wiosnę przerzuciłam się na serum Green Pharmacy, jednak gdy przyjdą ciepłe dni moim końcówkom wystarcza wymieszanie oleju z kwasem hialuronowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak serum GP sprawdziłoby się na moich włosach , ale póki co nie kupuje bo mam mega zapas :)

      Usuń
  9. Ciekawy pomysł :) póki co używam jedwabiu CHI ale potem kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja póki co zabezpieczam włosy tak jak moja przedmówczyni - jedwabiem CHI. Później może wypróbuję Twojego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zabezpieczałam olejem, kremem, silikonami, aloesem i siemieniem... ale i tak się rozdwoiły i będę musiała się ich pozbyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również (efekty prostownicy ) :(

      Usuń
  12. ja również zabezpieczem jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem leń i serum kupuję na końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię się ''pobawić'' ;]

      Usuń
  14. zwykle stosowałam jedwab Joanny lub CHI. obecnie mam olej regenerujący Balea i również sprawdza się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię zabezpieczać kremem z biedronki, olejkiem, ostatnio nawet isaną, odżywką też mi się zdarza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem z biedronki się u mnie nie sprawdził :(

      Usuń
  16. Ja stosuję olejki, nie tylko na końcówki, ale także na całe włosy, kilka kropel, po myci włosów nakładam, zamiast odżywki ;)
    Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale po takiej kuracji nie masz tłustych końcówek rano???

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zabezpieczam jedwabiem green pharmacy, który nie ma tak naprawdę jedwabiu w składzie, ale za to ma sporo olejków:) Kiedy będą wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro :) Już znam zwycięzców ! :)*

      Usuń
  19. Although уοu сan't go back to any songs, you can skip songs, mark them as ones you like or dislike, and browse the names, bands, and CD the song is on of all the songs that have played already. Another thing you'll need іs
    some strength to endure, because there's a good chance you'll bе уouг own produceг for thе shоw or perhapѕ the best produсer the shoω haѕ.
    Even tоdаy, ӏ go bіg game hunting anԁ аll this, and the
    more ԁangеrοus something is, the haρpіer I
    am.

    Also visit mу web blog ... click through the following page

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio zabezpieczam końcówki jedwabiem z CHI :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam do tego takie serum z alverde na bazie olejku migdalowego- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zabezpieczam jedwabiem, ale muszę w końcu wypróbować coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zabezpieczam serum z Biovaxu
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny pomysł! Same "jedwabie" zwykle są nijakie, a takie połączenie według przepisu ma wszystko, co trzeba :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy przepis;) Muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też już próbowałam różnych sposobów, ale ostatnio najlepiej sprawdza się prosty sposób - mieszanka masła shea z dowolnym olejkiem (najlepiej jednak arganowym) :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja lubię nałożyć olej w końcówki włosów na noc :) rano po oleju nie ma śladu, żadnych tłustości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...