czwartek, 21 marca 2013

Domowe recepty - maska do włosów

Cześć dziewczyny ! Jakiś czas temu wspomniałam o masce , która pomogła mi w walce z wypadaniem włosów. Dziś chciałabym jej poświęcić osobny post. Dlatego też zapraszam na krótka recenzje. Aaa i bardzo się cieszę , że włosowa piramidka przypadła wam do gustu :)


Maska ma bardzo wygodne opakowanie z zatyczką i łyżeczką. Zapach odczuwam jako taki roślinny. Jest bardzo wydajna i stosunkowo tania jak za taką pojemnosć. 500ml/25zł. Maska ma świetny skład . Producent obiecuje odżywienie włosów czego w swoim przypadku nie zauważyłam. Końcowki jak ie rozdwajały tak się rozdwajają , ale akurat w to nie wierzyłam. Jednak okazala się pomocna w walce z wypadaniem włosów. Ze względu na wysoko położony rozmaryn w składzie , który wpływa na porost wlosow jestem bardzo ciekawa czy moje włosy coś ruszyla , ale o tym przekonamy się we włosowej aktualizacji , która juz niedługo. Podsumowując : dobra jako odżywka , ponieważ na maskę jest zdecydowanie za lekka :)


Miałyście jakąś maskę z tej serii ?

63 komentarze:

  1. nigdy się z nią nie spotkałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego , iż jest dostępna tylko przez internet :(

      Usuń
  2. Kusisz, a już kupiłam dwie ogromne maski w tym miesiącu, więc do końca kwietnia nie kupuje żadnej maski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę wykończyć swoje maski :)

      Usuń
  3. podoba mi się ta maska. Dopisuję do listy zachciewajek. :>

    P.s
    Wchodząc na Twojego bloga widzę na wysokości wpisu o glince tekst:
    OSTRZEŻENIE DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA: Potraktuj powyższy adres tak, jakby było to hasło. Nie udostępniaj go innym osobom.
    chyba przy wklejaniu wtyczki do fb czy czegoś takiego Ci się jakiś spam przyplątał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem od czego to- mam to od 3 dni , a fc dłużej więc nie wiem skąd to :(

      Usuń
  4. skład ma faktycznie świetny :)) chciałabym taką maskę :D gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa, dlatego też czekam na podsumowanie :D
    Coś czuje że trafi do mojej Chciejlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi nie wypadają włosy więc taka maska mi niepotrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z długością też sobie całkiem radzi :)

      Usuń
  7. nie miałam a szkoda bo wygląda na bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę ją wypróbować, jak zapachy pokończę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę wykończyć to co mam :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego , że jest dostępna tylko w internecie :(

      Usuń
  10. Myślisz, że Jantar może spowodować spowolnienie wzrostu włosów? :) Chyba u mnie takie dał efekty... a może to coś innego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że zarówno u mnie jak i u wielu dziewczyn przyspieszył porost wlosów. Może to przez porę roku , ponieważ zimą rosną wolniej :)

      Usuń
    2. Generalnie piję drożdze od 1 marca, pierwsze 2 tygodnie super! Po tych 2 tygodniach kupiłam Jantar i zaczęłam wcierać codziennie i mam wrażenie, że od tego czasu nie rosną wgl...

      Usuń
    3. Może Ci się tylko tak wydaje ? albo zaczęły się bardziej skręcać ( o ile masz kręcone) :)

      Usuń
    4. proste jak druty ;x po odrostach widzę, że nie przybywa włosów....

      Usuń
  11. Nigdy się z nią nie spotkałam, ale może kiedyś uda mi się ją upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego , że jest dostępna tylko przez internet :(

      Usuń
  12. ta mnie jakoś nie kusi...
    a skoro jest bardziej jak odżywka to tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lepsze , ale na skalp jest super :)

      Usuń
  13. Nie miałam żadnej rosyjskiej maski, może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na każdym kroku kuszenie :D a ja ambitnie postanowiłam, ze najpierw wykańczam zapasy, a potem kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam takie postanowienie. Zobaczymy jak nam t wyjdzie :)

      Usuń
  15. Jedna z nielicznych która mnie za bardzo nie obciążała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest problem bo jest zdecydowanie za lekka :(

      Usuń
  16. Nie miałam ten maski, ale zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jej nie miałam. Przede mną póki co jeszcze drożdżowa maseczka Agafii, dzis przyjechała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jej, ale męczę się z wypadaniem włosów, więc może by mi pomogła, a nie mogę używać zbyt ciężkich masek. rozejrzę się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o wypadaniu - uczestniczki uzyskały super efekty może Ci coś pomoże :)

      Usuń
  19. Kusi mnie, bo jest taka dużaaaa:D i ciekawy ma skład:) Ale mam tyle odżywek, że muszę jeszcze odpuścić:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja droga ale co to jest?? Bo w poście nie ma nazwy tej maski:) Po opakowaniu widzę że rosyjska ale nic mi to nie mówi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w tytule jest co to jest hehe ;)

      Usuń
    2. Widzę że maska ale jaka?? Jakiej firmy, jak się nazywa:) O to mi chodzi:) więcej szczegółów:)

      Usuń
  21. Żałuję, że nie jest dostępna w Kalinie i żałuję, że w Setare nie są dostępne maski z Kaliny. Wtedy byłoby idealnie, bo w jednej przesyłce zamówiłabym w zapasie inne maseczki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jeśli o maski chodzi to mają podobny asortyment :)

      Usuń
  22. Jak można ją kupić tylko na internecie to nie warto chyba ją zmawiać.Jak działanie jest za lekkie od maseczki oczekuję czegoś więcej niż od odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  23. może mogłabyś zrobic notkę o spirulinie jak ją najlepiej nakładac i wszystko wszystko o niej oraz o odżwkach b/s bez alkoholu z konkretnymi przykładami? byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo dobrego o tych maskach słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie ,że poradziła sobie z wypadającymi włosami :) U mnie na moje rozdwajające się końcówki nie ma rady :((


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice blog!
    Would you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  27. Sklad ma faktycznie ciekawy, szkoda tylko, ze jest slaba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam tą maskę, dodawałam do niej oleje i czasem mieszałam z maską proteinową ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. tej maseczki nie miałam ale wygląda ciekawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. mogłabyś zrobic post o różnych maseczkach które warto wypróbowac ? Najlepiej o takich bez silikonów i które są dośc łatwo dostępne

    OdpowiedzUsuń
  31. Skład ma fajny,może na bardziej zniszczonych włosach byłoby widać jakieś działanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jej, ale szukam właśnie czegoś na wypadanie włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda zachęcająco. Zapamiętam, bo nie znałam zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. ostatnio jest tak wiele masek, odżywek, które chciałabym wypróbować
    może zorganizujesz jakiś post na temat produktów na wiosnę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jaki konkretnie post masz na myśli ? :>

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...