czwartek, 14 lutego 2013

Zrobiłam coś typu encanto :) czyli kuracja wygłądzająca na 30 dni -organix brazilian keratin therapy

Cześć dziewczyny!
Jakiś czas temu pisałam wam , iż zrobiłam coś z włosami. Dziś chciałam wam opowiedzieć o tym zabiegu , który wykonałam w domu. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej zapraszam was do dalszego czytania.

Co obiecuje producent ? w skrócie. 
-wygładzone włosy do 30 dni
-szybsze schnięcie włosów
-dodałabym ''odżywienie''

Krok po kroku:
1.Umyłam włosy szamponem z saszetki
2.Zawinęłam na chwilę w ręcznik
3.Nałożyłąm kurację (40ml) i wysuszyłąm włosy na szczotce
4.Wyprostowałąm włosy  pasmo po paśmie 
6.Wszystko trwało 1,5h

                                          Moje refleksje dotyczące tej kuracji                                                       

Zestaw zawiera 2 rękawiczki , szampon  oraz kurację wygłądzającą (100ml). Można go kupić w sklepach internetowych za około 90zł. Na mojej długości włosy wystarczyło 40ml. Wszystko zajęło mi 1,5h. Postanowiłam również porównać efekty na prostowłosej osobie z tendencją do kręcenia i wywijania (czyt. na mojej siostrze). Nie mam przy sobie tej buteleczki dlatego dziś nie dam wam pełnego składu.Mogę tylko powiedzieć , iż już na trzecim miejscu jest keratyna! Wszystko zamknięte jest w bardzo ładnym opakowaniu. Zapach szamponu i kuracji jest piękny ! Czuć go podczas prostowania-  migdał z kokosem. Podoba mi sie fakt , iż przy tym zabiegu nie prostuje się włosów na mokro. Bałam się , że zapach nie będzie przyjemny i się zaskoczyłam. Te 1,5 h dzieki zapachowi mogłoby trwać i trwać. Włosy były proste jak nigdy ! Bałam się ,że po myciu efekt prysnie i nic takiego się nie stało efekt był taki jak przed myciem czyli włosy były nadal proste.. Utrzymał się przez 6 myc. U mojej siostry utrzymuje się nadal. Mimo , iż włosy znów zaczęły mi się kręcić widać , iż zabieg je odżywił. Łuski są wygładzone , a włosy miękkie w dotyku nawet bez użycia odżywki. Czyli składniki odżywcze w kuracji zrobiły swoje. Dodatkowo faktycznie skraca czas schnięcia ! Zapomniałam dodać , iż  Jestem bardzo zadowolona :)

Efekt na moich włosach mogłyście zobaczyć ostatnio w poście moja włosowa historia . Dla tych osób , które nie widziały :


Kosmetyk miałam okazję testować dzięki pani Joli z agencji Get In Touch za co dziękuję :)


 Miałyście tą kurację ? Przy okazji wszystkim zakochanym życzę miłego i romantycznego wieczoru spędzonego z ukochaną osobą i oczywiście dużo miłości i radości.Osobom bez drugiej połówki życzę jej odnalezienia :) Obchodzicie walentynki? Co kupiłyćie swoim ukochanym ?
Jeszcze raz wszystkiego dobrego ! ;*





55 komentarzy:

  1. Masz cudowne włosy:) Od jak dawna je zapuszczasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt super!! Masz piękne włosy:)

    Ale proponuje popracowanie nad interpunkcją w tekście:) źle się czyta tekst kiedy są literówki, przecinki w złych miejscach, brak spacji czy duże litery tam gdzie być nie powinny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pomyślisz, że ktoś może być np. dyslektykiem czy coś?

      Usuń
    2. Błędy w pisowni blogger zaznacza na czerwono:) Zresztą to była tylko konstruktywna krytyka:) Imprevisivel ma świetnego bloga i dużo u niej ciekawych rzeczy. Szkoda żeby ze względu na błahe błędy zaglądało do niej mało ludzi. Bo mnie samej ciężko jest przebrnąć. A naprawdę warto tu zaglądać:) Bo można się wiele nauczyć:)

      Usuń
    3. Nie jestem dyslektykiem :) Tekst pisałam na starej klawiaturze i niestety są tego uroki :(

      Usuń
    4. Oj znam ten ból:) To masakra jest;/ Zawsze potem trzeba się setki razy wracać i sprawdzać;/

      Usuń
    5. ja tam czytam treść i ona się liczy a nie jakieś literówki , dla mnie to nawiedzone wyszukiwać komuś w blogu jakie błędy zrobił w tekście , nie zawsze ma się tyle czasu aby wszystko sprawdzić i napisać poprawnie , w końcu blog to odskocznia, hobby a nie sprawdzian z ortografii

      Usuń
  3. Takie odżywienie by się przydało moim włosom, ale chyba bym wybrała encanto. Dłużej się będzie utrzymywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak efekt po encanto jest znacznie dłuższy , ale t ma lepszy skład :)

      Usuń
  4. Zgadzam się z Mrs.Arbuzowa też raczej wolałabym encanto, aczkolwiek ta kuracja wygładzająca na pewno też ma wielu fanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co przyciąga w tej kuracji to keratyna wysoko w składzie. Nie wiem na którym miejscu jest ona np. w encanto :(

      Usuń
  5. Moim zdaniem jak prostować to na dłużej, także również wybrałabym encanto. Ale to również nie jest zła metoda i chyba bardziej przyjemniejsza co do samego zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zapach w przeciwieństwie do encanto jest cudowny :)

      Usuń
  6. proste zupełnie inaczej wyglądają, śliczne są i mega długie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego chciałabym mieć naturalnie proste :)

      Usuń
  7. nie miałam ale ja mam proste jak druty :D Ty masz piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym wypróbowała, może moje końcówki przestałyby się wywijać ;) gdyby tylko był troszkę tańszy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na same końcówki to kuracja wystarczyłaby na bardzo długo :)

      Usuń
  9. 6 myć.. trochę mało, szkoda może bym się skusiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej siostry się nadal trzymają :) Wszystko chyba zależy od typu włosów :)

      Usuń
  10. Teraz to nie wiem , w których mi się bardziej podobasz- czy w kręconych , czy w prostych :D
    spora cena jak na 6 myć, ale na większe okazje myślę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej podobam sie sobie w prostych wlosach :)

      Usuń
  11. kiedyś sobie taki zafunduje , w salonie pewnie masakrycznie drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w salonie , ale w domowych warunkach ta buteleczka wystarczy mi na 2x + 1x dla mojej siostry :)

      Usuń
    2. no to s sumie na 3 miesiące jedna butelka dla jednej osoby czyli i tak się opłaca

      Usuń
  12. Boziu, kolejny raz widzę to zdjęcie i kolejny raz mam zawał serca z zazdrości :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny raz krzyczę: nie prostuj, masz takie śliczne loki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie !!!... takie piekne loczki wyprostowac ...
    ale uczciwie trzeba przyznac ze dla osob ktore chca wyprostowac wlosy to ten zabieg naprawde daje swietne efekty!!!!! pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda , że efekt prostych włosów utrzymał się krótko , ale ważne , że zabieg odżywił włoski :)

      Usuń
  15. U Ciebie efekt jest zabojczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście mam proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio patrzyłam na to cudo w Hebe. Miałam mieszane uczucia, ale może kupię. Nie mam czasu na prostowanie włosków i chyba takie rozwiązanie byłoby dla mnie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie pamiętasz może ceny w hebe?:)

      Usuń
  18. w Hebe kosztuje ona niecałe 40 zł, dziwi mnie ta cena którą napisałaś czyli 90 zł?? Zastanawiam się nad tą kuracją i chyba ją dziś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam kiedyś robiony zabieg X-Tenso i tez byłam bardzo zadowolona. Zachęciłaś mnie jednak do wypróbowania i tej metody ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny efekt! Widziałam ten produkt w Bootsie i zrezygnowałam - kupiłam w zamian serum z tej serii, ale efekty były hmm mierne :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze ze nie kupilas tego produktu poniewaz bardzo niszczy wlosy o czym sie sama przekonalam i zaluje nie polecam nikomu mimo iz podczas stosowania myslalam ze wow super jest wygladzone blyszczace wlosy - masakra od pierwszego skonczonego opakowania kiedy mialam zamiar kupic 2 ale w miedzy czasie uzylam raz innego zwyklego szamponu moja excytacja dobiegla konca wlosy po myciu byly niedorozcesania druciano-sianowate wlosy bylam przerazona - jestem fryzjerka i to czego doswiadczylam bylo koszmarne - zaznaczam ze nie kupowalam tej kuracji by miec proste wlosy - siegnelam po nia z racji zapachu itd- masakra minelo pol toku a wlosy nadal sa niemile w dotyku polamay sie w rezultacie jest tch objetosciowo mniej o polowe - teraz jestem na kuracji odnowy domowymi sposobami - dziewczyny nie kupujcie brazilian keraitn !

    OdpowiedzUsuń
  22. A gdzie kupowałaś ten produkt? Bo zaskoczyła mnie cena jaką tutaj podajesz, a za jaką udało mi się kupić ten zestaw w Hebe w tym tygodniu. Zapłaciłam 29.99 zł... Że aż tak przez rok poleciał z ceną to aż się podejrzane wydaje (aż zaczynam się obawiać, że w międzyczasie podupadł na jakości)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy taka cena widniała w sklepach internetowych :)

      Usuń
    2. A gdzie mogę kupic to cudo.Poproszę jakieś namiary

      Usuń
  23. Ciekawe. Moze sie skusze.
    A mam pytanie czy za każdym myciem trzeba wszystko od nowa powtarzac czy wystarczy tylko umyc tym szamponem i odzywka ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...