niedziela, 17 lutego 2013

Wszystko po 3zł ! czyli lumpeksowe łupy :)

Hej kochane ! :)
Dziś mam mało czasu stąd też skromny post z lumpeksowymi łupami. Udało mi się upolować kilka ciuszków za 3zł :)







Więcej zdjęć mój aparat nie wytrzymał (baterie) więc póki co tylko tyle.Teraz zmykam bo czeka mnie masa rzeczy do ogarnięcia :(

Co sądzicie o zakupach w SH ? Ja początkowo się wstydziłam , ale później aż się wciągnęłam :)
Przypominam o rozdaniu na , które macie szansę się jeszcze zgłosić. Macie podwójną szansę na wygraną !






35 komentarzy:

  1. świetna jest ta czarno-złota bluzka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie ona spodobala :)

      Usuń
    2. Świetnie wygląda z czarnymi rurkami :)

      Usuń
  2. Czarna bluzka i spodnie świetnie wyglądają :) Też lubię połazić po SH, poszperać i wyłapać coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie. Spodnie w TYM kolorze. Będę musiała w końcu sobie coś kupić.
    Nie lubię po SH chodzić. Drażni mnie zapach i wszech obecne babcie, które łypią na Ciebie okiem zawodowego zabójcy. Unikam jak pacierza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha przypomniałaś mi o sytuacji , w której pewna babcia oskarżyła mnie o to , i ukradłam jej odlożone rzeczy :D

      Usuń
  4. Łupy fajniutke nie ma to tamto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio też udało mi się dorwać takie jasne spodnie :)
    Uwielbiam sh i żałuję, że tyle dziewczyn teraz lubi w tych miejscach kupować :P Wtedy bym mogła przebierać i wybierac hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. ja coś nie umiem w takich sklepach szukać i kupować

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobycze :) uwielbiam sh-y i się nigdy nie wstydziłam tam grzebać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zakupy- ja uwielbiam sh-y tam zwlaszcza te duze - zawsze cos fajnego wyszukam:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam ale u mnie ceny są z kosmosu , za 3 zł to nic nie kupi

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam SH. często znajduję tam ciekawe ciuszki, niezniszczone, za które w galerii zapłaciłabym fortunę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety mam pecha i jak chodzę po sh, to nigdy nic nie mogę fajnego wypatrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza bluzka- zakochałam się ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wreszcie wybrać się do sh!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja od zakupow w SH jestem niemal uzalezniona :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czarna koszulka z lwem, panterą, z tym zwierzakiem :D jest piękna. Do sh zaglądam co tydzień, kiedy jest nowy towar. Wydaję na zakupy w sh więcej niż na kosmetyki! Jest to strasznie wciągające, a gdy już znajdzie się coś ekstra za kilka złotych to dopiero radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet jak ktoś się wstydzi, to przechodzi po upatrzeniu paru fajnych ciuchów za grosze :) Do SH chodzę regularnie od paru miesięcy i w tym czasie za niewielkie pieniądze wymieniłam całą swoją szafę. Już nie mam gdzie upychać ubrań ;) Tak przy okazji, bardzo lubię oglądać wpisy z łupami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie fajne spodenki! kiedyś też się wstydziłam ale można znaleźć tam super ciuchy i dodatki ;)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja generalnie nie lubie SH ale jak ktoś dobrze szuka to znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i znowu Ci się udało z tym lumpeksem! chyba też muszę się wreszcie rozejrzeć w swoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam SH! :) Kiedyś chodziłam do różnych, ale teraz mam jeden ukochany i raz w tygodniu do niego wpadam :) można za grosze znaleźć naprawdę piękne i niepowtarzalne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super jest ta czarna bluzeczka, SH górą. na prawdę wyśmienita rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czego tu się wstydzić? Kiedyś upolowałam w sh nowiutką, markową sukienkę, taką bankietową. Kosztowała 50 zł, wydaje się że drogo, ale w zwykłym sklepie cena sięgała ponad 200 zł, więc się opłaciło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładny sweterek, śliczny kolor;) Bardzo lubię sh;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi przypadł do gustu turkusowy sweterek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Sh! :> Znajde tam na prawde tanie ciuchy! :3

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też chodzę tam na ciuchy są super i nie takie nieciekawe jak na tych zdjęciach nie smaczne już widać znoszenie portki okropne wszystko jak pod budkę z piwem eeej tam a elegancki wygląd w tym byłby no byłby?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...