poniedziałek, 18 lutego 2013

Top 10 świetnych kosmetyków za mniej niż 10zł :)

Cześć dziewczyny ! :)
Dziś mam dla was 10 swietnych kosmetyków za mniej niz 10zł - zapraszam :



Maska alterra granat&aloes - rossmann 9zł
Maska ma ładny skład , co też można odczuć na
włosach. Są one nawilżone , miękkie i gładkie.
Zawiera aloes , olejek sojowy , rycynowy , masło
shea itd.







Odżywka artiste (wersja różowa) - natura 3,90zł                  
To przyjemna bomba proteinowa. Nadaje się
zarówno solo jak i jao dodatek do domowych czy
też gotowych masek. Zawiera wysoko w składzie
keratynę i jedwab.





                 Spirulina- zielnik- około 8zł
                 Świetnie nawilża zarówno twarz jak i włosy.Niewielka
                 ilość wystarczy by odmienić zwykłą maseczkę w coś
                 świetnego.Wygładza łuski oraz twarz , rozjaśnia przebarwienia.







Żel micelarny Be Beauty - biedronka 5zł
Przyjemny skład jak na myjadeło do twarzy.
Delikatnie zmywa makijaz i nie podrażnia.
Twarz jest przyjemna w dotyku. Według mnie 
to najlepszy żel z tej serii.






                                                    
 Wcierka do skóry głowy Jantar- do 10zł
 Bardzo przyjemny skład , który ostatnio uległ zmianom.
 Moje włosy troszkę po nim ruszyły. Nie przyspiesza przetłuszczania. Ma typowo męski zapach.








       Kapsułki gal Twist off- około 10zł w aptece
       Fajne jako dodatek do gotowej masi do wlosow.
       Wcierałam również w rzęsy i efekty były również 
       godne uwagi.






     Oliwka dla dzieci - rossmann 10zł     
     Bardzo dobry skład. Nadaję się zarówno do pielęgnacji                              
     ciała oraz olejowania włosów.








Woda brzozowa kulpol 3,50
Ta i tylko ta :) Moja ulubiona. To m.in ona przyczyniła
się do lepszego porostu moich włosów.








                                                                     Bingo Spa- maska do włosów z masłem shea Tesco=7zł
          Moja ulubiona maska z bingo. Przyjemnie wygładza i zmiękcza
          włosy.









          Isana krem do ciała masło kakaowe i shea- rossmann 9,99zł
          Pięknie pachnie , jest wydajne i ma świetny sklad. Świetnie 
          się sprawdza w kremowania ciala i włosów.








A jakie są wasze kosmetyczne hity za mniej niż 10zł ? 

106 komentarzy:

  1. Krem do ciała z Isany super i do ciała i do włosów, uwielbiam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja- jest wielofunkcyjny i ma świetne działanie :)

      Usuń
  2. Muszę w końcu wypróbować ten żel micelarny z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Wiele dziewczyn go sobie chwali :)

      Usuń
    2. O tak, to mój hit :) nie przesusza skóry i świetnie ją oczyszcza.

      Usuń
  3. powiem Ci, że zamieściłaś tu dużo kosmetyków, które wręcz uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio szukam tej wody brzorzowej, ale u mnie wszedzie jest tylko ta z Barwy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z barwy się u mnie kompletnie nie sprawdziła ;/

      Usuń
  5. Znam wiele z tych produktów i podpisuję się pod tym, że można je polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do ciała z isany, odżywka do włosów garniera z awokado i masłem karite, kremy do rąk i stóp z isany, no i szampony alterry. moi ulubieńce za mniej niż 10 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chęć na odżywkę z avocado i masłem karite :)

      Usuń
  7. Znam prawie każdy z tych produktów i są naprawdę świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żel micelarny z Biedronki wysusza cere? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdzie nie mogę znaleźć tej wody brzozowej :/
    trafiłaś ogólnie w moje upodobania kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm u mnie jest ona w takich miejskich sklepikach :)

      Usuń
  10. ja jeszcze dodałabym tutaj od siebie kilka perełek :D

    Krem do rąk Isana z mocznikiem
    Krem do stóp Fuss Wohl z mocznikiem
    Szampony do włosów Farmona z serii Herbal Care
    Oliwka dla dzieci babydream
    Lakiery Wibo
    Tusz do rzęs Wibo
    Serum na końcówki L'biotica
    Serum na końcówki Joanna
    Olejek pod prysznic Isana
    Róż do policzków Essence
    Siemię lniane
    Eyliner Wibo
    Plastry do depilacji Joanna
    Masełka do ust Nivea
    Facelle

    Ceny tych produktów nie przekrają nawet o 1 grosz kwoty 10 zł, a są świetne i sama je stosuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi p przypomniałaś. Zamiast olejku powinna byc oliwka u mnie w poście :) Olejek Isana rownież zasługuje na wyróznienie , ale kompletnie o nim zapomniałam :)

      Usuń
  11. Wcierka kulpol(l-102), rowniez lubie spiruline, te kapsulki gala, produkty green pharmacy itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tych kapsułek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klika wylądowało na mojej liście zakupowej i będę testować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  14. Zapisałam sobie kilka kosmetyków które muszę jeszcze przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny post :D

    Uwielbiam zapach Jantara! :)
    A gdzie kupujesz tę wodę brzozową?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziś dołączył do nich krem do rąk Anida ze świetnym składem, który wg Anwen idealnie nadaje się do kremowania włosów - koszt 4,30 :)
    Kochana, gdzie zaopatrujesz się w spirulinę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie zielarskim :)Gdzie kupiłaś ten krem ? Sprawdzę sobie skład :)

      Usuń
  17. no i są moi ulubieńcy czyli Babydream , Isana ,
    Jantar niestety podrażniał a na Spirulinę się przymierzam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zawsze myślałam że ona jest droga a kiedyś patrzę na allegro a tam nie całe 10 zł

      Usuń
  18. Muszę się skusić na tą Odżywka z artiste i olejek tylko muszę troszkę wykończyć swoich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zamiar wykończyć te kosmetyki , które mam :)

      Usuń
  19. muszę zrobić u siebie takie zestawienie ale kolorówki :) uwielbiam Jantar ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolorówki nie miałabym za bardzo wyboru bo rzadko używam :)

      Usuń
  20. świetna lista, chyba też taką powinnam zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny post, część z tych kosmetyków znam i stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przy jakiejś wizycie w Naturze przyjrzę się kosmetykom Artiste, bo składy i ceny mają świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak składy są świetne w stosunku do cen :)

      Usuń
  23. Żel z Biedronki bardzo lubiłam, ale teraz wielbię ponad wszystko domowe czyściki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OCM czy cos jeszcze bardziej domowego ? ;>

      Usuń
  24. Większość moich hitów włosowych mieści się gdzieś pomiędzy 10 a 20 zł, a do 10 zł to wymieniłabym olejek Alverde (argan+migdał) do końcówek, świetny do olejowania włosów, w przeliczeniu na zł kosztuje coś około 10zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda , że nie jest dostępny w PL ;(

      Usuń
  25. dodalabym jeszcze odżywkę Mrs. Potters z aloesem! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Poznałam ją własnie dzięki Tobie :)

      Usuń
  27. Numer 1 właśnie kupiłam, jutro będę sprawdzać jak zadziała :) A z tego co napisałaś uwielbiam Jantar i Maskę BingoSpa, a skuszę się na spirulinę i masło Isany, dziś kupiłam oliwkowe pachnie pięknie i doskonale nawilża no i kosztowało 7,99zł :D Następne będzie wymienione przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jest promocja na te masełka ? Nawet nie wiedziałam :)

      Usuń
  28. Większość produktów znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z Twoimi typami, fajne zestawienie :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię tą oliwkę dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdobyłam ją niedawno przez przypadek :) a może przeznaczenie hehe

      Usuń
  31. muszę spróbować tej odżywki z Artiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam najbardziej jako dodatek do maski :)

      Usuń
  32. swietne zestawienie ja mam jeszcze kilka typow z alverde tych co wymienila kirei ale wiem ze niedostepne w Polsce ... ach mam jeszcze siemie lniane na takiej liscie - super sie sprawdza i do tego koszt tez nie przekradza 10zl:)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda :( ja również uwielbiam siemię lniane :)

      Usuń
  33. i maska kallos crema al latte - ale ona chyba 11zl kosztuje .... za to pojemnosc az 1Litr wiec mozna ja tez zaliczyc ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też kupić 250ml za 5zł. Ja jej jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  34. pierwsza propozycja- moja ulubiona. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wersja jest najlepsza jesli chodzi o odżywi artiste :)

      Usuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mogę znaleźć niestety tej odżywki Artiste. Świetna lista!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna lista na pewno z niej nie raz skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię takie wpisy, bo można się podzielić swoimi doświadczeniami i skorzystać z innych wpisów :)
    Części z tych produktów sama używam i na dodatek należą do moich ulubieńców :)
    A są to: Odżywka alterrra granat i aloes, masło do ciała Isana kakao, Jantar, oliwka Babydream. Ja bym tu dodała Balsam do kąpieli i oliwkę BDFM, odżywkę Gardnier Awokado, jedwab na końcówki Marion, płyn micelarny Be Beauty, cienie i tusze i lakiery Wibo/Lovely, masełko do ust Nivea, balsam do ust Tisane, cienie quattro z Essence, siemię lniane, lakier My Secret Magic Flakes, cienie (maty) MIYO, mydło w płynie Biały jeleń z bzem, krem do rąk Isana kakao, kremy do rąk Anida, olejek rycynowy. Pewnie bym mogła wymieniać jeszcze długo, bo jestem maniaczką tanich i dobrych (pod względem składu i działania) kosmetyków (lubię też gdy są polskiej produkcji, ale to nie jest konieczne). Czuję wtedy, że nie daję się nabrać wrednym (bardzo często) koncernom, które nabijają ludzi w butelkę reklamami i wywindowanymi cenami (bo drogie jest pewnie lepsze).
    Od jakiegoś czasu poluję na produkty Bingo i ani w Tesco ani w Auchanie nic nie znalazłam. No i chyba się skuszę na spirulinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego balsamu BDFM ani odzywki garnier :) Sporo :)
      Co do bingo to u mnie w tesco tez ich nie ma. Sa tylko w tesco extra :(

      Usuń
  39. Ja do tego zestawienia dodałabym jeszcze szampony Alterry i odżywkę tej samej marki:)

    Mam nadzieję, że w przypadku wcierki Jantar nie mamy do czynienia ze zmianą składu na gorsze... Nie pomyślałabym o stosowaniu kapsułek jako produktu wzmacniającego rzęsy;)

    Tę oliwkę dla dzieci muszę wypróbować:) Obecnie używam wersji dla mam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ani tego ani tego :)
      Z tego co słyszałam to nie zmienił sie na gorsze ;)

      Usuń
  40. Super lista :) Dużo z tych kosmetyków to również i moi ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiele osób sugeruje się, że jeśli coś jest tańsze to i gorsze. Guzik prawda! Niektóry tanie produkty są o niebo lepsze od tych za kupę pieniędzy :). Bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dokładnie...zwykle cena jest windowana po to by produkt wyglądał na ekskluzywny..no i dodatkowo reklama bardzo dużo kosztuje...Ja uświadamiam kogo mogę i nie kupuję prawie wcale kosmetyków z reklam :)

      Usuń
    2. Macie rację- zazwyczaj jesli chodzi o droższe kosmetyki to płacimy za pudełko , firme , reklamę itd. ;/
      Mnie reklamy nie przekonują ( na szczęście) :D

      Usuń
  42. Bardzo fajny wpis!Też lubię większość rzeczy, które tu umieściłaś. Maski Alterra jeszcze nie miałam, za to kocham odżywkę z aloesem i granatem. Lubię ten olejek Babydream i Jantar. Maska Bingo też stoi u mnie na półce i nie żałuję tego zakupu :)Żel micelarny Be Beauty jest świetny, polecam też płyn micelarny za 4.49 zł.

    Muszę jeszcze kupić masło Isany i wodę kulpol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie maskę też pokochasz :)

      Usuń
  43. Niektóre z tych wymienionych przez Ciebie miałam i bardzo lubie, a inne chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dobrze, że istnieje wiele tanich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. numer 4 i 5 używałam i 4 polecam b.mocno,5 też,choć na mnie nie działał AŻ tak jak na innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jesli o wcierki chodzi najlepiej sprawdzila sie woda brzozowa kulpol ;)

      Usuń
  46. Absolutnie spirulina to numer 1 wśród tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  47. zastanawiam się nad tą wodą z Kulpolu,może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tym bardziej , że jest tania :)

      Usuń
  48. Mam sposób aby zdobyć karty upominkowe do Rossmann lub Duglas wystarczy wejść tu: http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365

    OdpowiedzUsuń
  49. Za mniej niż 10 zł? Maska mleczna Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba skusze sie na maske z bingospa . :)) Niestety w moim miescie i olkolicach nie widziałam wody brzozowej z kupolu .
    -----------------------------------
    * BLOG O WŁOSACH SZEJWER.BLOGSPOT.COM *

    OdpowiedzUsuń
  51. Tanie i do tego super się sprawdzają a Odżywka artiste i wodę brzozową tej firmy,gdzie można zdobyć ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Woda brzozowa kulpol 3,50 nie znam - faktycznie taka cena? :D
    gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  53. a woda brzozowa np z glorii? czy już są różnice między firmami/ składami itp? (taką znajduję za jeszcze jakieś 3 zł, bo 6 zł w herbacianym mi szkoda xD)
    ja polecam maskę glorię ja jako falowano/loczkowana z sianem gdy rozczeszę tragicznym po farbowaniu ją nałożyłam i rano oczywiście ni to skręt ni to coś :/ ale rozczesałam włosy(grzech wiem ale cóż...) i co? nadal włosy błyszczą i się nie puszą :) więc dla mnie ona jest super, i konsystencja mniej lejąca się niż granatapfel z Alterry :) i 5.90 o ile się nie mylę.

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę się zaopatrzyć w spirulinę, coraz więcej dobrego na jej temat czytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...